Sivu 2/3
Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"
Lähetetty: To Kesä 25, 2026 2:30 pm
Kirjoittaja Shakawkaw
Joku aikuinen vetämässä jotain käsityöpajaa, jossa 13-vuotiaille

opetetaan miten ommellaan tekopenis, joka sitten laitetaan housuihin. Onhan toi nyt aivan häiriintynyttä ja todella epälyttävän kuuloista toimintaa. Sen joka ei näe tuossa toiminnassa mitään omituista, kannattaa tutkituttaa päänsä.
Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"
Lähetetty: To Kesä 25, 2026 2:33 pm
Kirjoittaja Villeri
Pride on ylikyllästänyt yhteiskunnan sateenkaarilla, eikä keskivertokansalainen itseni tavoin oikein jaksa mitään porkkanoiden perseseen työntämistä, ja teinien kyrvänpullotustyöpajoja, vaikka periaatteessa olisivatkin samanmielisiä.
Pridelle on käymässä, kuten raikkaille, vallitsevat arvot haastaville maailmanparannusliikkeille käy. Niistä tulee itsestään vallitsevia arvoja, jossa ei ole mitään raikasta, ja oikeamielisyys vaihtuu sisäisiin riitoihin ja yleiseen päsmäröintiin. Ja kun tavoitteet on jo pitkälti saavutettu, ja niitä hokevat kaikki mahdolliset tahot, alkaa olla aika painua historian hämärään.
Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"
Lähetetty: To Kesä 25, 2026 2:36 pm
Kirjoittaja Tuulenvire
Anom kirjoitti: To Kesä 25, 2026 2:28 pm
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 2:26 pm
Tarkastaja Levisi kirjoitti: To Kesä 25, 2026 11:39 am
– Silloin kuin minä olin 13-vuotias, niin me pelasimme katulätkää, kävimme omenavarkaissa, pimpottelimme naapureiden ovikelloja ja juoksimme karkuun. Ja kyllä, ne 13–14-vuotiaat tytöt oli mukana ihan samoissa hommissa. Nyt ne...Mitä helvettiä, Savinainen parahtaa videonsa lopuksi.
Eli häiriökäyttäytymistä pienestä pitäen. Ei ole penaalin tervävimpiä kyniä tämä Savinainen.
Normaalia toimintaa tuon ikäisiltä. Perverssien järjestämät tekoslaikkakurssit eivät ole normaalia toimintaa.
Normaalia toimintaa häiriintyneiltä tuon ikäisiltä. Sellaisten joilla ei ole kotikasvatusta. Tämähän on aikuisvauva, joka toi omat kaverinsa Venäjälle seuraneidiksi, kun ei pärjännyt siellä yksin.
Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"
Lähetetty: To Kesä 25, 2026 2:56 pm
Kirjoittaja Anom
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 2:36 pm
Normaalia toimintaa häiriintyneiltä tuon ikäisiltä.
Täysin normaalia toimintaa tuon ikäisiltä. Tässä ei kannaltasi valitettavasti toimi Goebbelsin opit, että kun tarpeeksi kauan toistaa valhetta, niin se muuttuu todeksi.

Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"
Lähetetty: To Kesä 25, 2026 3:00 pm
Kirjoittaja Tuulenvire
Anom kirjoitti: To Kesä 25, 2026 2:56 pm
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 2:36 pm
Normaalia toimintaa häiriintyneiltä tuon ikäisiltä.
Täysin normaalia toimintaa tuon ikäisiltä. Tässä ei kannaltasi valitettavasti toimi Goebbelsin opit, että kun tarpeeksi kauan toistaa valhetta, niin se muuttuu todeksi.
Varmaan normaalia toimintaa jossain valkoroskaperheessä jossa ei ole kotikasvatusta ja jossa ei ole opetettu kunnioittamaan toisen ihmisen yksityistyyttä ja omaisuutta.
Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"
Lähetetty: To Kesä 25, 2026 3:01 pm
Kirjoittaja Suorasuu
Rousku kirjoitti: To Kesä 25, 2026 2:24 pm
Tarkastaja Levisi kirjoitti: To Kesä 25, 2026 11:39 am
– Silloin kuin minä olin 13-vuotias, niin me pelasimme katulätkää, kävimme omenavarkaissa, pimpottelimme naapureiden ovikelloja ja juoksimme karkuun. Ja kyllä, ne 13–14-vuotiaat tytöt oli mukana ihan samoissa hommissa. Nyt ne...Mitä helvettiä, Savinainen parahtaa videonsa lopuksi.
Varkauksien ja häirinnän sijaan ne tekee nykyään laillisia asioita! Mihin tämä maailma on menossa! Se siitä seuraa, kun eivät enää saa edes vitsaa persauksilleen.
Ennemmin kyllä yllättäisi tyttäreni omenavarkaista kuin ompelemasta tekokullia haaroihin. Omppuvaras kun on vielä pelastettavissa oikealle tielle elämässään.
Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"
Lähetetty: To Kesä 25, 2026 3:02 pm
Kirjoittaja Tuulenvire
Suorasuu kirjoitti: To Kesä 25, 2026 3:01 pm
Rousku kirjoitti: To Kesä 25, 2026 2:24 pm
Tarkastaja Levisi kirjoitti: To Kesä 25, 2026 11:39 am
– Silloin kuin minä olin 13-vuotias, niin me pelasimme katulätkää, kävimme omenavarkaissa, pimpottelimme naapureiden ovikelloja ja juoksimme karkuun. Ja kyllä, ne 13–14-vuotiaat tytöt oli mukana ihan samoissa hommissa. Nyt ne...Mitä helvettiä, Savinainen parahtaa videonsa lopuksi.
Varkauksien ja häirinnän sijaan ne tekee nykyään laillisia asioita! Mihin tämä maailma on menossa! Se siitä seuraa, kun eivät enää saa edes vitsaa persauksilleen.
Ennemmin kyllä yllättäisi tyttäreni omenavarkaista kuin ompelemasta tekokullia haaroihin. Omppuvaras kun on vielä pelastettavissa oikealle tielle elämässään.
Mutta lapsen ompelukerhosta ei ole enää paluuta?
Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"
Lähetetty: To Kesä 25, 2026 3:06 pm
Kirjoittaja Anom
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 3:00 pm
Anom kirjoitti: To Kesä 25, 2026 2:56 pm
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 2:36 pm
Normaalia toimintaa häiriintyneiltä tuon ikäisiltä.
Täysin normaalia toimintaa tuon ikäisiltä. Tässä ei kannaltasi valitettavasti toimi Goebbelsin opit, että kun tarpeeksi kauan toistaa valhetta, niin se muuttuu todeksi.
Varmaan normaalia toimintaa jossain valkoroskaperheessä jossa ei ole kotikasvatusta ja jossa ei ole opetettu kunnioittamaan toisen ihmisen yksityistyyttä ja omaisuutta.
Ihan täysin normaalia toimintaa normaalissa perheessä, josta löytyy tarvittaessa myös se kuri. Sen sijaan uskon, että ne joille tuo on outoa ja epänormaalia, ovat eläneet vihervasemmistolaisessa pumpulikodissa omassa kuplassaan soijavanhempiensa kasvattamana, jossa mitään ei saa ikinä tehdä ja lapsuus ja nuoruus on yhtä aivopesua "oikeisiin arvoihin".
Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"
Lähetetty: To Kesä 25, 2026 3:11 pm
Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika
.
Saattaa oikeastaan olla niin, että tällaisten asioiden avaaminen näin vuotta ennen eduskuntavaaleja saattaakin loppupeleissä osoittautua aivan onnistuneeksi käänteispropagandaksi.
Nyt vain täytyy huolehtia siitä, että nämä teemat pysyvät framilla ensi huhtikuuhun saakka.

Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"
Lähetetty: To Kesä 25, 2026 3:12 pm
Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika
.
Voinee oikeastaan olla niin, että tällaisten asioiden avaaminen näin vuotta ennen eduskuntavaaleja saattaakin loppupeleissä osoittautua aivan onnistuneeksi käänteispropagandaksi.
Nyt vain täytyy huolehtia siitä, että nämä teemat pysyvät framilla ensi huhtikuuhun saakka.

Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"
Lähetetty: To Kesä 25, 2026 3:22 pm
Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika
Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: To Kesä 25, 2026 3:12 pm
.
Voinee oikeastaan olla niin, että tällaisten asioiden avaaminen näin vuotta ennen eduskuntavaaleja saattaakin loppupeleissä osoittautua aivan onnistuneeksi käänteispropagandaksi.
Nyt vain täytyy huolehtia siitä, että nämä teemat pysyvät framilla ensi huhtikuuhun saakka.
.
Mitä hittoa..!?!? Yritin poistaa tämän kaksois-viestin, niin minfolta tuli nootti:
"Informaatio. Et voi poistaa viestejä tällä alueella"
Höhh... kaikenlaista.

Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"
Lähetetty: To Kesä 25, 2026 3:33 pm
Kirjoittaja Shakawkaw
Monet nuoret voivat olla hyvinkin helposti johdateltavissa. Tytöillä usein on se läheisin paras kaveri, jonka kanssa tehdään kaikki yhdessä. Usein on myös niin, että toinen ns. määrä tahdin ja toinen seuraa perässä. Usein nämä ns. perässä vedettävät lähtevät mukaan kaikkeen, mitä dominoivampi puolisko keksii. Jopa kyseenalaistaa sukupuolensa tai suuntautumisensa.
Lisäksi on paljon nuoria, varsinkin tyttöjä, jotka haluavat millä keinoin vaan erottua massasta, olla erilaisia. Halu olla erilainen on niin suuri, että käyttöön otetaan kaikki keinot.
Pahin ikä on juurikin 13-14 v, ja näitä murros/teini-iän oikkuja ei tulisi aikuisten vahvistaa.
Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"
Lähetetty: To Kesä 25, 2026 3:37 pm
Kirjoittaja Tuulenvire
Anom kirjoitti: To Kesä 25, 2026 3:06 pm
Ihan täysin normaalia toimintaa normaalissa perheessä, josta löytyy tarvittaessa myös se kuri.
Ihan täysin normaalia toimintaa valkoroskaisissa perheissä. Mutta tietenkin jos pitää jotain Veli-Matti Savinaisen kaltaista ÄO 60 älvästiä jonain auktoriteettia, niin sitten...
Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"
Lähetetty: To Kesä 25, 2026 3:43 pm
Kirjoittaja URSA
Villeri kirjoitti: To Kesä 25, 2026 2:33 pm
Pride on ylikyllästänyt yhteiskunnan sateenkaarilla, eikä keskivertokansalainen itseni tavoin oikein jaksa mitään porkkanoiden perseseen työntämistä, ja teinien kyrvänpullotustyöpajoja, vaikka periaatteessa olisivatkin samanmielisiä.
Pridelle on käymässä, kuten raikkaille, vallitsevat arvot haastaville maailmanparannusliikkeille käy. Niistä tulee itsestään vallitsevia arvoja, jossa ei ole mitään raikasta, ja oikeamielisyys vaihtuu sisäisiin riitoihin ja yleiseen päsmäröintiin. Ja kun tavoitteet on jo pitkälti saavutettu, ja niitä hokevat kaikki mahdolliset tahot, alkaa olla aika painua historian hämärään.
Tämä.
Oikeastaan ymmärtäisin paremmin jos nuorille oli järjestetty jotain vapaamuotoista "transmaskuliinista" toimintaa, mutta kun työpaja keskittyy askartelemaan pullotusta housuihin. Todella genitaalikeskeistä ajattelumallia ja johdattelua lapsille.
Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"
Lähetetty: To Kesä 25, 2026 5:39 pm
Kirjoittaja Ifigeneia
Mitenkähän se molo käytännössä valmistetaan? Virkataan, kudotaan, ommellaan tilkuista? Ehkä näitä aikanaan aletaan myymään Prismassa. Pesuohje törröttää sivussa. 9,99 € kun tarjouksessa.
Banaanithan pilaantuu tosi äkkiä, että siinä mielessä nyplätty heppi on parempi.