Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Lähetetty: Ma Kesä 22, 2026 11:07 pm
*pltmtxtvp*tm
Suomen johtava rikosaiheinen portaali
https://murha.info/rikosfoorumi/
Jos tyyppi on pedofiili, mutta persu, niin se on OK sinulle. Jos persu vikittelee 14-vuotiaita lapsia, niin silmät ja korvat umpeen vaan. Aivan.Ifigeneia kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 11:37 pm En minäkään Ryydmänniä diggaile. Mutta on se kova ukko kun painaa joillekin vaakakupissa enemmän kuin läjä maahanmuuttajajuippeja, joilla ei ole parempaakaan tekemistä ollut kuin rait rait rallallaa raiskata vaan.
Aika epätoivoiseksi alkaa mennä han-suomalaisten maahanpolkeminen, kun vedotaan vaikka mihin ja kehen, että millä perusteella muhisten ja mehmettien pikku reipastelut voi katsoa sormien läpi. Ja suurin syypää kaikkeen paskaan on suomalainen mies, kuten aina.
Tarkoitatko suomalaisilla 400-500v kotoutuneita mustalaisia? Sitä alinta paskaa,mitä maa voi päällään kantaa?Bird kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 9:24 pmi
Epäile ihmeessä, jos verenpaineesi kestää senkin vielä. Mutta todellisuudessa et osu nytkään oikeaan: kohdat 1, 2 ja 5 (henkirikokset ja niiden yritykset, ei kunniamurhat) koskee nimittäin ihan yhtä lailla sitä kotimaistakin lähisuhdeväkivaltaa.
Jos tyyppi on persu ja Ryydmänni, niin hänen vikittelynsä ovat sinulle vakavampi juttu kuin että kaduilla ja toreilla mussukat raiskaavat naisia ja lapsia. Peitettäköön silmät, korva ja suu, ja aamen.Superia kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 12:44 amJos tyyppi on pedofiili, mutta persu, niin se on OK sinulle. Jos persu vikittelee 14-vuotiaita lapsia, niin silmät ja korvat umpeen vaan. Aivan.Ifigeneia kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 11:37 pm En minäkään Ryydmänniä diggaile. Mutta on se kova ukko kun painaa joillekin vaakakupissa enemmän kuin läjä maahanmuuttajajuippeja, joilla ei ole parempaakaan tekemistä ollut kuin rait rait rallallaa raiskata vaan.
Aika epätoivoiseksi alkaa mennä han-suomalaisten maahanpolkeminen, kun vedotaan vaikka mihin ja kehen, että millä perusteella muhisten ja mehmettien pikku reipastelut voi katsoa sormien läpi. Ja suurin syypää kaikkeen paskaan on suomalainen mies, kuten aina.
Peli tietysti käsittelee maahanmuuttovastaisuutta, vasemmistossahan mitään radikalisoitumista ei voi tapahtua.https://www.shoutoutuk.org/pathways/ kirjoitti:A free youth-centred interactive learning package for education on extremism, radicalisation and Prevent.
Huiviakalle kivi tai granu käteen, niin alkaa tulla realismia kehiin.Rapsuttaja kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 12:16 pm Antirasistinen koulutus on hyvä alku, seuraavaksi oppiaineeseen lisätään:
-antifasistinen koulutus
-antikapitalistinen koulutus
-antikolonialistinen koulutus
-antipatriarkaalinen koulutus
-antiheteroseksuaalinen koulutus
-antibinäärinen sukupuolikoulutus
-antikristillinen koulutus
-antivalkoinen koulutus
-antisivistyksellinen koulutus
-anti-ihmisyyskoulutus
Antirasistista koulutusta nuorille englantilaiseen tapaan: Pathways-selainpeli
Peli tietysti käsittelee maahanmuuttovastaisuutta, vasemmistossahan mitään radikalisoitumista ei voi tapahtua.https://www.shoutoutuk.org/pathways/ kirjoitti:A free youth-centred interactive learning package for education on extremism, radicalisation and Prevent.
Suomi on maailman toiseksi vähiten rasistinen maa – vaikka vihervasemmisto ja valtamedia muuta väittää
PolitiikkaAnalyysi
24.03.2026
Suomalaiset eivät ole suvaitsemattomia ja Suomi on maailman onnellisin maa. Tätä ei juurikaan uskoisi, kun seuraa valtamedian fiktiota rasismista ja vihapuheesta, joka on kietonut valtakunnan mustaan syleilyynsä. Yleensä maalittaminen toki rajoitetaan perussuomalaisiin, mutta summa summarum: vastakkainasettelua lietsova uutisointi on muunneltua totuutta.
World Population Review -raportti vuodelta 2026 toistaa jälleen vuoden 2024 hämmästyttävää tulosta: Suomi on maailman toiseksi vähiten rasistinen maa, heti Tanskan jälkeen. Suomalaiset ovat osoittautuneet poikkeuksellisen suvaitsevaisiksi naapureitaan kohtaan. Riippumatta tutkimuksessa haastatellun taustasta tai ihonväristä.
Tässä kohtaa moni valtamedian seuraaja saattaa hieraista silmiään. Kotimaista keskustelua seuratessa saattaa nimittäin saada helposti sellaisen käsityksen, että Suomi on pahimman laatuisen rotusyrjinnän löyhkäävä pesä.
Valtamedian muunneltu totuus
Rasismisyytöksiä lentelee joka suuntaan, yleensä vasemmalta oikealle. Rasismikortti viuhuu somessa, perinteinen media kertoo kissankokoisin kirjaimin monimuotoisesta syrjinnästä ja ihonväriin liittyvästä vääryydestä, tasaisin väliajoin.
Paradoksaalisesti juuri se, että suomalaiset herkästi tunnistavat ja nimeävät rasismin, kertoo omalla tavallaan yhteiskunnan kypsyydestä. Maissa, joissa rasismi on todella syvään juurtunut, sitä ei välttämättä edes tunnisteta ongelmaksi.
Maailman rasistisimmat maat ovat WPR-raportin mukaan Iran, Valko-Venäjä ja Etelä-Korea.
https://www.suomenuutiset.fi/suomi-on-m ... a-vaittaa/
Nää on niitä kuuluisia faktoja, jotka ikävästi pilaa öyhötyksen.El Mencho kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 1:23 pm Tällainen tuli vastaan kun etsin jotain muuta juttua. Mitäs rutsari, eiku Superia tästä tuumailee?
Suomi on maailman toiseksi vähiten rasistinen maa – vaikka vihervasemmisto ja valtamedia muuta väittää
PolitiikkaAnalyysi
24.03.2026
Suomalaiset eivät ole suvaitsemattomia ja Suomi on maailman onnellisin maa. Tätä ei juurikaan uskoisi, kun seuraa valtamedian fiktiota rasismista ja vihapuheesta, joka on kietonut valtakunnan mustaan syleilyynsä. Yleensä maalittaminen toki rajoitetaan perussuomalaisiin, mutta summa summarum: vastakkainasettelua lietsova uutisointi on muunneltua totuutta.
World Population Review -raportti vuodelta 2026 toistaa jälleen vuoden 2024 hämmästyttävää tulosta: Suomi on maailman toiseksi vähiten rasistinen maa, heti Tanskan jälkeen. Suomalaiset ovat osoittautuneet poikkeuksellisen suvaitsevaisiksi naapureitaan kohtaan. Riippumatta tutkimuksessa haastatellun taustasta tai ihonväristä.
Tässä kohtaa moni valtamedian seuraaja saattaa hieraista silmiään. Kotimaista keskustelua seuratessa saattaa nimittäin saada helposti sellaisen käsityksen, että Suomi on pahimman laatuisen rotusyrjinnän löyhkäävä pesä.
Valtamedian muunneltu totuus
Rasismisyytöksiä lentelee joka suuntaan, yleensä vasemmalta oikealle. Rasismikortti viuhuu somessa, perinteinen media kertoo kissankokoisin kirjaimin monimuotoisesta syrjinnästä ja ihonväriin liittyvästä vääryydestä, tasaisin väliajoin.
Paradoksaalisesti juuri se, että suomalaiset herkästi tunnistavat ja nimeävät rasismin, kertoo omalla tavallaan yhteiskunnan kypsyydestä. Maissa, joissa rasismi on todella syvään juurtunut, sitä ei välttämättä edes tunnisteta ongelmaksi.
Maailman rasistisimmat maat ovat WPR-raportin mukaan Iran, Valko-Venäjä ja Etelä-Korea.
https://www.suomenuutiset.fi/suomi-on-m ... a-vaittaa/
Heidän sukunsa on voinut olla Suomen alueella kauemmin, kuin monen "kantasuomalaisen".Kräki kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 4:24 amTarkoitatko suomalaisilla 400-500v kotoutuneita mustalaisia? Sitä alinta paskaa,mitä maa voi päällään kantaa?Bird kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 9:24 pmi
Epäile ihmeessä, jos verenpaineesi kestää senkin vielä. Mutta todellisuudessa et osu nytkään oikeaan: kohdat 1, 2 ja 5 (henkirikokset ja niiden yritykset, ei kunniamurhat) koskee nimittäin ihan yhtä lailla sitä kotimaistakin lähisuhdeväkivaltaa.
El Mencho kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 1:23 pm
World Population Review -raportti vuodelta 2026 toistaa jälleen vuoden 2024 hämmästyttävää tulosta: Suomi on maailman toiseksi vähiten rasistinen maa, heti Tanskan jälkeen. Suomalaiset ovat osoittautuneet poikkeuksellisen suvaitsevaisiksi naapureitaan kohtaan. Riippumatta tutkimuksessa haastatellun taustasta tai ihonväristä.
Sieltähän se luikerteli esiin kivenkolosta. Olisit varmasti löytänyt linkin itsekin.Puheenjohtaja kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 2:03 pmEl Mencho kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 1:23 pm
World Population Review -raportti vuodelta 2026 toistaa jälleen vuoden 2024 hämmästyttävää tulosta: Suomi on maailman toiseksi vähiten rasistinen maa, heti Tanskan jälkeen. Suomalaiset ovat osoittautuneet poikkeuksellisen suvaitsevaisiksi naapureitaan kohtaan. Riippumatta tutkimuksessa haastatellun taustasta tai ihonväristä.
Mihin tämä raportti perustuu? Ei ainakaan mihinkään tutkimukseen. Peruskoulupudokkaisiin toki uppoaa. Lähteenä Suomen Uutiset. Kas kun ei UMV.![]()
The Challenge of Measuring Racism
Measuring the racial tolerance of a country is difficult to do accurately. Racism is not a simple number, such as population or average income. Racism has many forms, and it is entirely possible for a person, social group, culture, or country to be at peace with one race or situation, but completely intolerant of another. For example, a caucasian person who has no problem living next to an Asian neighbor could have major objections to a black person marrying into their family. Moreover, because most survey respondents are generally aware that racism is not particularly admired in today’s society, the truthfulness and honesty of survey responses can be difficult to verify. As a result of these complications, researchers typically rely upon surveys to collect information about the public consciousness. They then combine multiple questions, surveys, or studies to determine a country’s true level of racial tolerance.
The World Values Survey is an international research program that studies “social, political, economic, religious and cultural values” including racial tolerance and racism. The WVS survey asks respondents from more than 80 countries dozens of questions, including one that asked respondents to identify types of people they would not want as neighbors. The more people of a particular country responded that they would be happy to have a neighbor of a different race, the more racially tolerant the respondents’ country would be considered. The annual Best Countries report, a joint effort of U.S. News and World Report, the BAV Group, and the Wharton School at the University of Pennsylvania, added specific questions about racial tolerance for its 2023 report, which, like the 2024 report, surveyed more than 17,000 people across 36 countries.
https://worldpopulationreview.com/count ... -countries
Ei tuo ole mikään oikea tutkimus. Kyselytutkimukset on tyrmätty tällä palstalla, mutta tosiaan vaikea uskoa tätä palstaa lukiessa, että Suomessa olisi rasismia.El Mencho kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 2:11 pm
Lautamiestekstiä. Olisit varmasti löytänyt linkin itsekin.