vanhavakanssi kirjoitti: To Heinä 04, 2024 11:44 pm
Barba Tenus S kirjoitti: To Heinä 04, 2024 11:41 pm
vanhavakanssi kirjoitti: Ke Heinä 03, 2024 8:37 pm
^^
Kyllä juuri näin ja tällä palstankäyttäytyjällä on vielä otsaa arvostella muiden esiin tuomien tutkimusten tuloksia.
Esittää valheita toistuvasti toisista kirjoittajista, ilkeillä, manipuloida, värittää musta valkoiseksi. Siis oikeastaan se kaikki sama sisältö, jollaiseksi ketjun syytettyä kuvailee. Kokemusasiantuntija. Päätarkoitus ketjussa on solvata muut kirjoittajat, muttei ratkaista rikosta. Sama kaava joka ketjussa. Ratkaistuja rikoksia 0 kpl.
---------
Kyllä juuri näin, osuit naulan kantaan!
Ja mieluusti haluaisin nähdä nuo yllä esittämäsi asiat. Vv voi myös ne tuoda esiin, koska komppaa näemmä sadalla.
Mä parhaani mukaan yritän katsoa Ullista ’neutraalisti’, vaikka pidänkin Tikkasta -talking heads - tyyppinä.
Ja olen alusta saakka pyrkinyt ihmettelemään MIKSI.
Tikkanen saattaa olla täysin terve yksilö, mutta olen tuonut esiin vain ja ainoastaan oman näkemykseni esille tulleiden asioiden pohjalta.
Ja eiköhän tämä palsta ole juurikin sitä varten?
En ole mielestäni ketään tyrmännyt ”nyrkillä”.
Kyseenalaistanut väitteet, mikä minusta vie keskustelua eteenpäin, pohdintaa eteenpäin.
Juuttumatta sellaiseen mistä meillä ei ole täällä oikeasti tietoa. (Kuten mm salatut osat vt:stä)
Yrittämättä ”keksiä” asioita niihin kohtiin, jotka eivät aukea.
Miksi tehdä tästä vaikeaa kehittämällä mitä uskomattomampia tarinoita, jotta räikeä henkirikos saisi ’väriä’ ja tekijä jopa sääliä?
Minua kiinnostaa lopulta vain se mikä saa ihmisen (tikkasen tässä tapauksessa) toimimaan niinkuin toimi.
Mielenkiintoiseksi tapauksen tekee se, että tekijä on fiksu, korkeasti koulutettu ja jopa arvostettu tutkija.
(Mielenkiintoni olisi pyöreä nolla, jos kyseessä olisi ”alkoholisoitunut sorvaripariskunta kiteeltä”, jos ymmärrätte pointtini?
Eikä kyse ole todellakaan siitä, ettenkö arvostaisi kiteeläisiä tai sorvareita.
Tuo oli siis vaan heitto, jonka ymmärtävät ne, jotka haluavat sen ymmärtää.)
Mä ainoastaan ja vaan haluaisin oikeasti tietää mitä Tikkasen päässä tapahtui ja miksi?
Siinä se.