Jos tässä joku on säälittävää, niin se on sinun vanhan miehen katkera vänkääminen.Maza kirjoitti:Säälittävää selittämistä. Ottaako sinulla todellakin noin paljon päähän se, että ei tullut kouluja käytyä? Taitaa sukusi pitää sinua luuserina ja oikeassahan ne ovatkin. Olet niitä surkimuksia, jotka vielä eläkkeelläkin olleessaan haaveilevat akateemisesta koulutuksesta ja käyvät avoimen yliopiston kursseja.
On aivan selkeä asia että tekun käyneet ovat tässä yhteiskunnassa keskivertoa paremmin koulutettuja. Ja minä kun nyt en ole niin minkään akateemisuuden perään koska minusta se ei ole yksinään mikään itseisarvo.
Lisäksi pärjään oikein hyvin ja työni on mielekästä. Juuri tänään minulta kysyttiin otanko erään projektin hoidettavaksi kun tässä maailmassa ei ole kuin kolme jotka sen projektin osaisivat läpi saattaa. Tähän tosin vaikuttaa että homma edellyttää suomen kielen taidon. Ne kaksi muuta jotka osaisivat ovat minun opettamiani. Mutta se siitä minun amislaisuuden katkeruudesta.
Sinun harmikseni sukuni ei pidä minua luuserina. Meillä päin kun on miehen mittana pidetty sitä että oman elämänsä virrassa peräsintä käskee itse, eikä kukaan / mikään muu.
Jos on maza mahdollisuus saada kotioloihin 10 metrin rata rakennetuksi, hommaa ilmapistooli. Se johtaa maailmaan missä pääsee meditatiiviseen tilaan - oma itse, ase ja maalitaulu. Niin kauan kun ampuu vaan omaa parasta tulostaan vastaan sekä omaa kestävyyttään, homma kehittää keskittymiskykyä, luonteenhallintaa ja on kaiken lisäksi hauskaa.
Tossa sulle maza linkki. http://www.riistamaa.fi/cat/product_catalog.php?c=24 Edit: muutin linkin, koska samaa urheiluvälinettä tää mesta myy 50 euroa halvemmalla.
siinä on ylimpänä ihan mainio ilmapistooli jonka kanssa aseen tarkkuus on varmasti parempaa kuin sinun tai minun. Sellainen minullakin on.
n
edit: "kudeissa" en ole tyytynyt ihan halvimpaan vaan oleb tommosta ammuskellut http://www.riistamaa.fi/cat/product_details.php?p=483&
Ei jää osuma mietityttämään ainakaan sitä että oliko kuti poikkeava, jos laukaus ei osu sinne minne sen pitäisi.