Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Avatar
LexVeritas
Frank Columbo
Viestit: 9203
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Bird
Adrian Monk
Viestit: 2618
Liittynyt: Su Marras 15, 2020 9:40 pm

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Bird »

Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 3:38 pm
Bird kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 11:24 pm
❤️
*
Hei, todella kiinnostavaa minimalismia

Lukaisin Nicola Bryan'in kirjoittaman briiffauksen Brian Fennell'in (SYML) taustasta.
- "The American musician reclaiming his lost Welsh roots"
https://share.google/VIoHMWOSWOV5zzY8z

Huomasin myös, että sävellykseen on tehty lisäksi 'virallinen' musiikkivideo, joka sekin on – yllätys, yllätys – kiinnostavaa minimalismia.
*

*
On, tällä on muitakin hyviä kappaleita. Esim. nämä: (laitanpa nyt itsekin viralliset videot)





Enpä tiennytkään tuota Fennellin adoptio-asiaa. Hyvä näemmä, että on saanut jotain tietoa taustastaan. Musiikkinsakin kannalta.

Arvostan nykyaikana yhä enemmän tällaisia artisteja, jotka pysyy uskollisena omalle tyylilleen eikä lähde mukaan kaupallisiin paineisiin. Liiaksi ainakaan.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Avatar
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5208
Liittynyt: Pe Elo 04, 2023 10:05 am

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

m1ckey kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 2:29 am
Schimanski kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 11:16 am
Tossa on upea riffi..
Nolottaa kun en ole itse keksinyt mitään noin yksinkertaista ja hienoa...

*
Riffi... okei, ei huanoo... mut sanoisin (näin kieli poskessa tietysti), että riffi kuin riffi, kun sen pääsee vetämään kun näpeissä on Gretsch G6 "Chet Atkins", niin munakkaaltahan se kuulostaa. 8)

Ja hyvinpä noi Bäkkäreiden Epiphonetkin vaikuttaa rouhivan, kummatkin. :o
.
X X X X X
Bird
Adrian Monk
Viestit: 2618
Liittynyt: Su Marras 15, 2020 9:40 pm

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Bird »

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Bird
Adrian Monk
Viestit: 2618
Liittynyt: Su Marras 15, 2020 9:40 pm

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Bird »

LexVeritas kirjoitti: To Kesä 25, 2026 6:49 am
Tyylikästä.
Jos tää kakka-kulli -teemainen tutkimusmatkasi jatkuu vielä pitkään, niin muista sentään vaihtaa ne alushousut välillä. :)
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Bird
Adrian Monk
Viestit: 2618
Liittynyt: Su Marras 15, 2020 9:40 pm

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Bird »





“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Schimanski
Adrian Monk
Viestit: 2966
Liittynyt: To Helmi 15, 2024 1:02 am

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Schimanski »





Pohjois-Korea on maailman suurimpia menestystarinoita

-rikkalapio 2026
Avatar
Barbie
Remington Steele
Viestit: 226
Liittynyt: Ke Heinä 30, 2025 2:59 pm

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Barbie »


Blow me.
Paikalla
manearia
Lauri Hanhivaara
Viestit: 149
Liittynyt: To Kesä 11, 2026 5:36 pm

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja manearia »

https://www.youtube.com/watch?v=WTmk5yG ... rt_radio=1

420 sivua selattavaa... monesko kerta oli?
Schimanski
Adrian Monk
Viestit: 2966
Liittynyt: To Helmi 15, 2024 1:02 am

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Schimanski »





Pohjois-Korea on maailman suurimpia menestystarinoita

-rikkalapio 2026
Bird
Adrian Monk
Viestit: 2618
Liittynyt: Su Marras 15, 2020 9:40 pm

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Bird »

Schimanski kirjoitti: To Kesä 25, 2026 10:50 pm



Hyviä biisejä oot taas linkittänyt. Aiemminkin siis jo.

Näin pikaisesti vapaasti assosioiden tuli tää mieleen, vaikkei varmaan samaan luokkaan menekään;

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Bird
Adrian Monk
Viestit: 2618
Liittynyt: Su Marras 15, 2020 9:40 pm

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Bird »

Barbie kirjoitti: To Kesä 25, 2026 8:25 pm
Tää oli itse asiassa yllättävän hyvä: siis ei mun tyyliä, mutta toisaalta tykkään niin laidasta laitaan musiikista, että eiköhän tämäkin sinne solahtanut. :)
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Avatar
Barbie
Remington Steele
Viestit: 226
Liittynyt: Ke Heinä 30, 2025 2:59 pm

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Barbie »

Bird kirjoitti: To Kesä 25, 2026 11:12 pm
Barbie kirjoitti: To Kesä 25, 2026 8:25 pm
Tää oli itse asiassa yllättävän hyvä: siis ei mun tyyliä, mutta toisaalta tykkään niin laidasta laitaan musiikista, että eiköhän tämäkin sinne solahtanut. :)
Kommentit huvitti kun joku kirjoitti FSB:n oikeasti soittavan tuota autossaan kun ovat liikkeellä. :lol: Tuskin totta, mutta aina haluaisi uskoa.

Huom. Pitäisi laittaa disclaimer tähän että saattaa olla värväysmusiikkia, omalla vastuulla.
Blow me.
Bird
Adrian Monk
Viestit: 2618
Liittynyt: Su Marras 15, 2020 9:40 pm

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Bird »

Barbie kirjoitti: To Kesä 25, 2026 11:15 pm
Bird kirjoitti: To Kesä 25, 2026 11:12 pm
Barbie kirjoitti: To Kesä 25, 2026 8:25 pm
Tää oli itse asiassa yllättävän hyvä: siis ei mun tyyliä, mutta toisaalta tykkään niin laidasta laitaan musiikista, että eiköhän tämäkin sinne solahtanut. :)
Kommentit huvitti kun joku kirjoitti FSB:n oikeasti soittavan tuota autossaan kun ovat liikkeellä. :lol: Tuskin totta, mutta aina haluaisi uskoa.
Hauska mielikuva — toisaalta jos itse olisin osa FSB:tä, niin varmaan itsekin kuuntelisin. :mrgreen:

Mä aina unohdan katsoa kommentteja, vaikka mua niistä suht usein muistutetaankin. 😅

Mutta nyt kurkkasin: osaatko sä venäjää?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Avatar
Barbie
Remington Steele
Viestit: 226
Liittynyt: Ke Heinä 30, 2025 2:59 pm

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Barbie »

Bird kirjoitti: To Kesä 25, 2026 11:24 pm
Barbie kirjoitti: To Kesä 25, 2026 11:15 pm
Bird kirjoitti: To Kesä 25, 2026 11:12 pm

Tää oli itse asiassa yllättävän hyvä: siis ei mun tyyliä, mutta toisaalta tykkään niin laidasta laitaan musiikista, että eiköhän tämäkin sinne solahtanut. :)
Kommentit huvitti kun joku kirjoitti FSB:n oikeasti soittavan tuota autossaan kun ovat liikkeellä. :lol: Tuskin totta, mutta aina haluaisi uskoa.
Hauska mielikuva — toisaalta jos itse olisin osa FSB:tä, niin varmaan itsekin kuuntelisin. :mrgreen:

Mä aina unohdan katsoa kommentteja, vaikka mua niistä suht usein muistutetaankin. 😅

Mutta nyt kurkkasin: osaatko sä venäjää?
Kommentit saa käännettyä selaimen käännösvalikosta yhdellä klikkauksella 8)
Blow me.
Vastaa Viestiin