Poikien moottoripyörät. ( ketju 2 )

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

Hessu52 kirjoitti:
Voin kuitenkin vilpittömästi sanoa, että minulla on siihen painavat syyni.
Olisko se, ettei sieltä löytynytkään Jäppistä, eikä alkuperäistä rekisteriotetta?
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Mitä sinä konsta jatkuvasti Gussen pyörästä puhuttaessa viittaat johonkin vitun Jäppiseen.

Tuo viittauksesi tulee aina yllättäen ja pyytämättä, kuten entisellekin pääministerille faksi.

Olenko minä missään vaiheessa kirjoitellut mistään Jäppisestä prätkien yhteydessä?

En ollut kuullut koko sankarista, ennen kuin itse aloit hänestä jäpättämään.

Minua kiinnostaa nyt pyörissä lähinnä niiden kunto, joka jo noissa kuvissa Sepin prätkän osalta jotenkin selviääkin.

Gussen prätkästä tiedän olevan ainakin yhden kuvan, joka saattaa olla vanhalla koneellani, mutta se on kellarissa, joten sitä olisi aika hankala yksikätisenä kaivaa esille.

Siis jos jollain on kuvia niin kyllä kait niitä voisi tänne laittaa, että päästäisiin niistäkin riitelemään.
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

Hessu52 kirjoitti:Mitä sinä konsta jatkuvasti Gussen pyörästä puhuttaessa viittaat johonkin vitun Jäppiseen.
No koska erittäin hyvä ystäväsi Motoristikko oli niin kiinnostunut Jäppisestä, että kertoi hänestä yhtä jos toistakin, tosiasioina.

Jaa, kuntoko sinua vain kiinnosti? No, saitko rekisterikeskuksesta hyvä kunnontarkastusraportit, vai löysitkö nykyiset omistajat. Ai niin, tätä ei kait saanut edes kysyä, sen verra siinä rahaa paloi ja eukkokin vahtaa, ettei kenellekkään kerrota. :mrgreen:
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Ja ihan suoraan sanottuna paskat Motoristikko on kiinnostunut, tai on ollut kiinnostunut kenestäkään Jäppisestä.

Onko sinulla faktaa näyttää sellaista, että Motoristikko on jotain jostain Jäppisestä kirjoittanut.

Olemme tästä asiasta keskustelleet ja hän kiven kovaa väittää, että Jäppinen on hänelle yhtä tuntematon tapaus, kuin hänkin Jäppiselle.

Ja siihen minä uskon kuin vuoreen, koska Motoristikko on pitkäaikainen ystäväni ja sukulaiseni.
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6562
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja awa »

^^Hessulle : peukku
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wagner »

EDIT: Poistettu asiaan kuulumatonta tekstia - RAID
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Wagnerille kaikki, paitsi Arska on turhaa.

Voithan toki avata ihan oman sivun Arskallesi ja katsoa kuinka se pärjää, jollei sitä ole jo avattu.

Jos konsta väität Motoristikkoa ja minua tässä asiassa valehtelijoksi, niin sinun olisi jo korkea aika osoittaa jotain faktaakin, sillä tuo meihin koskeva mustamaalaamisesi alkaa ottaa suorastaan päähän.

Sen Motoristikko on sanonut, että rekisterikirjat ovat hänen mielestään mielenkiintoiset ja niin ovat minunkin mielestäni, ne omani, jotka piruuttani hommasin, tosin vaimosltani salaa.

Salat paljastuvat aikanaan, kuten toivottavasti Bodomin murhan mysteerikin, sillä sen olemme yhteiskuntana uhreille velkaa.
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wagner »

EDIT: Poistettu asiaan kuulumatonta tekstia - RAID
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

EDIT: Poistettu asiaan kuulumatonta tekstia - RAID
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wagner »

EDIT: Poistettu asiaan kuulumatonta tekstia - RAID
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Avatar
Baretta
Hetty Wainthropp
Viestit: 450
Liittynyt: Ti Loka 21, 2008 7:49 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Baretta »

Epäilen vahvasti että ase on ollut piilotettuna pyörään... Ovela temppu joka onnistui.
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Baretta kirjoitti:Epäilen vahvasti että ase on ollut piilotettuna pyörään... Ovela temppu joka onnistui.
Kerro ihmeessä lisää epäilyksistäsi. Mihin se ase olisi kätketty - ja mitä tarkoitat aseella?
Avatar
Baretta
Hetty Wainthropp
Viestit: 450
Liittynyt: Ti Loka 21, 2008 7:49 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Baretta »

papillon kirjoitti:
Baretta kirjoitti:Epäilen vahvasti että ase on ollut piilotettuna pyörään... Ovela temppu joka onnistui.
Kerro ihmeessä lisää epäilyksistäsi. Mihin se ase olisi kätketty - ja mitä tarkoitat aseella?
Aseella tarkoitan kadonneita tappotyövälineitä...
Jokainen jolla on vaikkapa vanha moottoripyörä löytää siitä useitakin paikkoja joihin esim puukon voi helposti piilottaa. Uskon ettei kukaan sen aikaisista tutkijoista ole aavistanut kuinka lähellä vastaus on ollutkaan.
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Baretta kirjoitti:
papillon kirjoitti:
Baretta kirjoitti:Epäilen vahvasti että ase on ollut piilotettuna pyörään... Ovela temppu joka onnistui.
Kerro ihmeessä lisää epäilyksistäsi. Mihin se ase olisi kätketty - ja mitä tarkoitat aseella?
Aseella tarkoitan kadonneita tappotyövälineitä...
Jokainen jolla on vaikkapa vanha moottoripyörä löytää siitä useitakin paikkoja joihin esim puukon voi helposti piilottaa. Uskon ettei kukaan sen aikaisista tutkijoista ole aavistanut kuinka lähellä vastaus on ollutkaan.
Miksi arvelet senaikaisia tutkijoita niin höhliksi etteivät tulleet ajatelleeksi - vaikapa nyt puukon - kätkemistä pyörään?

Ajatus ei sinänsä ole uusi, tankkiin on tungettu vaikka mitä, hurjimmillaan Waltsulla Huru taisi olla varma että murha-ase onkin Nilsin fillarin äänenvaimennin.

Mihin arvelet muut kadonneet tavarat menneen? Ei kai sentään ne pyörään? Jollei ne pyörään, niin miksi vain puukko?
Avatar
Baretta
Hetty Wainthropp
Viestit: 450
Liittynyt: Ti Loka 21, 2008 7:49 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Baretta »

Pyörään.
Vastaa Viestiin