Mikä on kosmeettinen haitta?
-
voihell1234
- Hercule Poirotin viikset
Mikä on kosmeettinen haitta?
niin.. mikä se on?!?!
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Jos minä olen ymmärtänyt ihan oikein, niin akne, psoriasis (kirjoitinkohan oikein), arvet jne jne on kosmeettisia (eli ulkonäöllisiä) haittoja. Ja ymmärtääkseni, jos aiheutat tappelussa toiselle esim. arven kasvoihin, niin saatat joutua korvaamaan vahingot vaikkapa pysyvän kosmeettisen haitan takia.
VoDKa kirjoitti:Kertoisiko samalla joku mikä on ehdollinen vankeustuomio?
Wikipedia kirjoitti:Ehdollinen vankeus
Suomessa vankeustuomio annetaan usein ehdollisena. Tämä on tarkoituksellista rikospolitiikkaa, koska rikoksentekijä ei joudu istumaan tuomiotaan vankilassa vaan voi jatkaa normaalia elämää, ellei syyllisty uusiin rikoksiin. Ehdollisessa vankeudessa ideana on estää rikoksentekijän altistuminen vankilan haittavaikutuksille ja useimmille ihmisille ehdollinen rangaistus onkin riittävä varoitus.
Korkeintaan kahden vuoden vankeusrangaistus voidaan tuomita ehdollisena, ellei henkilöä ole tuomittu rikosta edeltävinä kolmena vuotena vähintään vuodeksi vankeuteen. Yleensä kuitenkin ensikertalaiset (rikoksen tekopäivää edeltäneiden kolmen vuoden aikana ei ole ollut vankilassa) tuomitaan ehdolliseen, ellei kyse ole hyvin vakavasta rikoksesta.
Ehdolliseen vankeuteen liittyy aina koeaika, jonka pituus vaihtelee yhdestä vuodesta kolmeen vuoteen. Mikäli tuomittu elää koeajan ilman uusia rikoksia, rangaistusta ei panna täytäntöön. Mikäli koeaikana syyllistyy uuteen samankaltaiseen rikokseen, tuomioistuin harkitsee uutta rangaistusta määrätessään, onko lisäksi myös entinen ehdollinen rangaistus pantava täytäntöön.
jep.minua puri yks biatch naamaan(otsaan) baarissa.sain pysyvästä kosm.haitasta 2500e.Howler kirjoitti:Jos minä olen ymmärtänyt ihan oikein, niin akne, psoriasis (kirjoitinkohan oikein), arvet jne jne on kosmeettisia (eli ulkonäöllisiä) haittoja. Ja ymmärtääkseni, jos aiheutat tappelussa toiselle esim. arven kasvoihin, niin saatat joutua korvaamaan vahingot vaikkapa pysyvän kosmeettisen haitan takia.
en provonnut.istuin sohvalla ja se nainen meni ohi ja huoritteli ym,nousin ylös enkä ehtinyt kissaa sanoa kun se akka oli kimpussa ja puri naamaanHowler kirjoitti:Anteeksi, että kysyn, mutta utelias kun olen, puriko ihan noin vain vai provosoitko vai oliko joku muu syy? Ja täytyy myöntää, vähän outo paikka johon puri o.Osusse kirjoitti:minua puri yks biatch naamaan(otsaan) baarissa.sain pysyvästä kosm.haitasta 2500e.
-
voihell1234
- Hercule Poirotin viikset
-
albaanisissi
- Frank Drebin
mullonkas 5300e kosmeettiset haitat kävarres
meni joskus käsi niin hyvin poikki se vaan mennä voi laittoivat nelisenkymmentä ruuvia ja 3 vai 4 levunpätkää että pysyy tassu kasas. käsivarres on ny molemmin puolin reilu 20cm ja pari senttiä leveet arvet ja ranne on aika erikoisen näkönen ja nahka on ihan helvetin löysä kädes ja täynnä täynnä raskausarpia ku turpos niin älyttömästi ettei nahka venyny tarpeeks. mtu voisin mä katkasta toisenki käden tosta hyvästä
tohon tuli päälle sit viä korvaukset elinikäsestä vammasta ja kivusta ja särystä ja ilmaset taksikyydit kouluun ja takas sun muuta, ja eihän se miehellä mitää meinaa jos on arpia ne on vaan kauniita 
This one time, i shot a guy to his adams aple just to see how long it takes to him to die. I was with other guy and we had 15 dollar bet on it, i lost. It tooked a few minutes, he drowned in hes own blood actually.
-richard kuklinski-
-richard kuklinski-