Nea lukittiin stadionille – ”Poliisi käski kiipeämään aidan yli tai jäämään sinne yöksi”, 3.9.26
Nea lukittiin stadionille – ”Poliisi käski kiipeämään aidan yli tai jäämään sinne yöksi”, 3.9.26
Jyväskyläläinen Nea oli torstaina juoksemassa iltalenkkiä paikallisella Harjun stadionilla, kun hän huomasi, että kaikki stadionin ovet oli lukittu ja hän jäi sisälle jumiin.
Stadionin piti sulkeutua hieman ennen iltakymmentä, mutta Nea kertoo KSML:lle, että ovet oli pistetty säppiin jo kaksikymmentä vaille kymmenen, eikä stadionilta löytynyt ulospääsyä. Nean tilannetta vaikeutti entisestään, että hän oli juostessaan loukannut nilkkansa ja ottanut jo unilääkkeen, sillä hän oli ajatellut olevansa pian kotona.
Nea yritti soittaa stadionin seinällä olevaan numeroon, mutta ei saanut vastausta. MTV Uutisten mukaan Nea soitti stadionin numeroon kello 21.57. Sitten hän soitti kaverilleen ja lopulta hätänumeroon. Nean mukaan häneen ei suhtauduttu vakavasti hätäkeskuksessa eikä poliisissa.
– Tässä vaiheessa kerroin, että olen ottanut unilääkkeen ja olo alkaa olla todella sekava. Poliisin viesti oli, että joko jäät sinne yöksi tai menet aidan yli.
Puolentoista tunnin odottelun jälkeen Nea oli päättänyt kiivetä 2,5-metrisen aidan yli. Kiipeämisen jälkeen Neaa huimasi ja tämä joutui makaamaan maassa useiden minuuttien ajan.
Lopulta paikalle saapui myös poliisipartio, joka vei Nean kotiin. Paikalle tullut poliisipartio ei uskonut, että Neaa olisi ohjeistettu kiipeämään aidan yli. Nea kertoo tehneensä rikosilmoituksen stadionin työntekijöiden, hätäkeskuksen ja poliisin toiminnasta. Asia vahvistetaan MTV:lle ja KSML:lle.
Jyväskylän liikuntapaikkamestari Heikki Leppänen kertoo KSML:lle, että stadion suljetaan syyskaudella kello 21.30, mutta lehden mukaan kaupungin verkkosivuilla oli edelleen maanantaina 7. syyskuuta vanha tieto stadionin sulkemisesta kello 22.
Harjun yleisurheilustadion sijaitsee Jyväskylän Harjussa.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012259942.html
Stadionin piti sulkeutua hieman ennen iltakymmentä, mutta Nea kertoo KSML:lle, että ovet oli pistetty säppiin jo kaksikymmentä vaille kymmenen, eikä stadionilta löytynyt ulospääsyä. Nean tilannetta vaikeutti entisestään, että hän oli juostessaan loukannut nilkkansa ja ottanut jo unilääkkeen, sillä hän oli ajatellut olevansa pian kotona.
Nea yritti soittaa stadionin seinällä olevaan numeroon, mutta ei saanut vastausta. MTV Uutisten mukaan Nea soitti stadionin numeroon kello 21.57. Sitten hän soitti kaverilleen ja lopulta hätänumeroon. Nean mukaan häneen ei suhtauduttu vakavasti hätäkeskuksessa eikä poliisissa.
– Tässä vaiheessa kerroin, että olen ottanut unilääkkeen ja olo alkaa olla todella sekava. Poliisin viesti oli, että joko jäät sinne yöksi tai menet aidan yli.
Puolentoista tunnin odottelun jälkeen Nea oli päättänyt kiivetä 2,5-metrisen aidan yli. Kiipeämisen jälkeen Neaa huimasi ja tämä joutui makaamaan maassa useiden minuuttien ajan.
Lopulta paikalle saapui myös poliisipartio, joka vei Nean kotiin. Paikalle tullut poliisipartio ei uskonut, että Neaa olisi ohjeistettu kiipeämään aidan yli. Nea kertoo tehneensä rikosilmoituksen stadionin työntekijöiden, hätäkeskuksen ja poliisin toiminnasta. Asia vahvistetaan MTV:lle ja KSML:lle.
Jyväskylän liikuntapaikkamestari Heikki Leppänen kertoo KSML:lle, että stadion suljetaan syyskaudella kello 21.30, mutta lehden mukaan kaupungin verkkosivuilla oli edelleen maanantaina 7. syyskuuta vanha tieto stadionin sulkemisesta kello 22.
Harjun yleisurheilustadion sijaitsee Jyväskylän Harjussa.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012259942.html
Kuudenikäinen: https://lyrics.lyricfind.com/lyrics/kat ... denikainen
-
Huutaja Jaana
- Sherlock Holmes
Re: Nea lukittiin stadionille – ”Poliisi käski kiipeämään aidan yli tai jäämään sinne yöksi”, 3.9.26
Unilääke naamaan ja lenkille!!!
Re: Nea lukittiin stadionille – ”Poliisi käski kiipeämään aidan yli tai jäämään sinne yöksi”, 3.9.26
Onkohan Nealla siniset hiukset ja nenärengas? Se on järjestelmän vika kun unilääkkeen ottamisen jälkeen ei löydä itse ulos stadionilta.
Eikös näissä pitäisi olla joku portti, mikä on avattavissa sisältä juuri tällaisen takia??
Nyt on kyllä ihan uuden sorttista ajankäytön optimointia kun kesken lenkin otetaan jo unilääke.
Ehkä Nea oppii tästä sen, että unilääke kannattaa ottaa vasta kun on hankkiutunut paikkaan, jossa meinaa yönsä viettää/unensa nukkua.
Ehkä Nea oppii tästä sen, että unilääke kannattaa ottaa vasta kun on hankkiutunut paikkaan, jossa meinaa yönsä viettää/unensa nukkua.
Kuka helvetti lenkkeilee unilääkkeiden kanssa?
Facing the truth I can no longer deny: alone, as ever.
Unilääke otetaan ohjeen mukaan, ja hyvissä ajoin ennen H-hetkeä.
Konservatiivi-libertaari, entinen vihreä. Ei lue al-Hesaaria. Nuiva. Antinatsi. Antikommunisti. Anti-antifantti. Arhinmäki syytteeseen. GWh CO2++ U238 CPU AI UKR IL RSA ICE++ SCOTUS X
- Mietintämyssyttelijä
- Sofia Karppi
My body, my choice & koska mä voin! MINÄ! MINÄ!
"Tilastojen mukaan joka viides ihminen on häiriintynyt. Jos ympärilläsi on neljä ihmistä, jotka vaikuttavat normaaleilta, se ei ole hyvä merkki.”
- Jean-Claude van Damme
- Jean-Claude van Damme
- JudgeCooper
- Hetty Wainthropp
Meitsikin ottaa (NOT) pubista lähtiessä "one for the roud"-unilääkkeen. Tuoppi wiskiä. Hyvin nukuttaa. Huono puolihan siinä on se, että aina ei ehdi kotiin asti. Tarina on niin perseestä, että oliko tarkoitettu pösilöiden uskottavaksi.
Välinpitämättömyys on valinta.
Tämä.
Mutta häke käskee kiipeämään 2.5 m korkean aidan yli
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 1:52 pm Onneksi tästä ketjusta huomaa, ettei Suomessa ole rasismia.
-
mikkimouce
- Hercule Poirotin viikset
Kuka tuollaista hätäpuhelua ottaa tosissaan? Olen lenkillä, jäänyt lukkojen taakse urheilistadionille ja olen ottanut unilääkkeen. Sitten tämä hoopo on antanut vielä juttunsa lehteen. Ei raksuta millään tasolla!!!
-
Huutaja Jaana
- Sherlock Holmes
No, käy sentään lenkillä...Mietintämyssyttelijä kirjoitti: Ti Syys 08, 2026 4:33 pmMy body, my choice & koska mä voin! MINÄ! MINÄ!![]()
-
Jeebutnoubat
- Poliisikoira Rex
Melko täsmälliset sulkemisajat stadionilla "hieman ennen iltakymmentä"
-
PutsiKostari
- Harjunpää
McCall kirjoitti: Ti Syys 08, 2026 4:12 pm Onkohan Nealla siniset hiukset ja nenärengas? Se on järjestelmän vika kun unilääkkeen ottamisen jälkeen ei löydä itse ulos stadionilta.
Jäin kanssa miettimään, että mikä vitun norsu siellä ollut. Ei ole muka huomannut, kun vartija sulkee ovia. Olisiko ollut varastelemassa eikä lenkillä?Nea yritti soittaa stadionin seinällä olevaan numeroon, mutta ei saanut vastausta. MTV Uutisten mukaan Nea soitti stadionin numeroon kello 21.57. Sitten hän soitti kaverilleen ja lopulta hätänumeroon. Nean mukaan häneen ei suhtauduttu vakavasti hätäkeskuksessa eikä poliisissa.
Poliisi toimi 110%:n oikein sääntökirjan mukaan kiilatessaan hurjaa vauhtia pakoon yrittäneen moottoripyörällä liikkuneen mopojonnen. Kaikki muu on vääristelyä, poliisivihaa, tai mopojonnejen ulinaa. 
Pitäs päästä postumaan vaikka olisi lukittu.
Tiedotteet päivittämättä ja henkilökunta ei ole tarkasta tiloja ennen lukitsemista.
Tiedotteet päivittämättä ja henkilökunta ei ole tarkasta tiloja ennen lukitsemista.
Kukin saa ansionsa mukaan, niin muista... sinäkin saat... Älä väitä, ettet olisi ansainnut