Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
kissafani2
Poliisikoira Rex

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja kissafani2 »

Jossain luki että Rasmus oli takaisin kapakkaan pyrkiessä jutellut lyhyesti portsarin kanssa.
Oli pyytänyt anteeksi ja oli kysellyt "mitä minä sanoin aiemmin sisällä?" yms.
Miettikö onko mokannut jtn, loukannut jotain tai kenties tullut paljastaneeksi jotain, puhunut sivu suunsa?
Mokkelo
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Mokkelo »

qsym kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 5:25 am
Mokkelo kirjoitti: Ti Joulu 27, 2022 11:42 pm Mä vielä tuon tämän romaniskenaarion tänne, koska mä en jaksa uskoa pojan olevan joes.

Alajärveltä ei oo haettu muuta, ku aineita. Ne, jotka siälä ainehia myy on romanit.
Onko jääty velekaa? Tai onko yritetty kusettaa? Romanit on kansana lojaali perheelleen. Ne ei vasikoi. Ne miehet siinä kuvas on romania.
Minulla on tieto, että R on ollut tekemisissä romanien kanssa.
Myös se, että kaverit on hiljaa, selittyis tällä romanien pelolla.

Lapualla on muutamia vuosia sitten kuollut yks nuorimies "yliannostukseen" ja ruumis löytyi heinäladosta lautojen alta (koska sinne mennään, ku vedetään riittävä annos). Sopivasti vaan silloin on romanihautajaiset Lapualla.
Ne miehet kuvas on romania. Miten vaikeaa on kirjottaa suomen kieltä? Luulin aluksi että olet rasmuksen sukulainen ku niin tiesit hänen sukulais suhteistaan ja äitinsä suhteista. Ja mistä tämä tieto että on tehty bisnestä mannejen kans?
Tarviiko olla sukulainen, että voi tietää jotain asioita? Ei oo käyny mieles, että näitä asioita vatuloi myös kaverit ja niiden kaverit etc. Toinen vanhemmista on sanonut, että on jotain juttuja romanien kans. Ja jos et ymmärtänyt tekstiä, voit mun puolesta olla lukematta ja kommentoimatta. 8)
Mokkelo
Susikoski

Monster kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 8:03 am
thinker2 kirjoitti: Ti Joulu 27, 2022 11:55 pm
Mokkelo kirjoitti: Ti Joulu 27, 2022 11:42 pm Mä vielä tuon tämän romaniskenaarion tänne, koska mä en jaksa uskoa pojan olevan joes.

Alajärveltä ei oo haettu muuta, ku aineita. Ne, jotka siälä ainehia myy on romanit.
Onko jääty velekaa? Tai onko yritetty kusettaa? Romanit on kansana lojaali perheelleen. Ne ei vasikoi. Ne miehet siinä kuvas on romania.
Minulla on tieto, että R on ollut tekemisissä romanien kanssa.
Myös se, että kaverit on hiljaa, selittyis tällä romanien pelolla.

Lapualla on muutamia vuosia sitten kuollut yks nuorimies "yliannostukseen" ja ruumis löytyi heinäladosta lautojen alta (koska sinne mennään, ku vedetään riittävä annos). Sopivasti vaan silloin on romanihautajaiset Lapualla.
Joo, ei Alajärvellä ole käyty "tyttöä tapaamassa tai syntymäpäivillä". On ollut aineiden vienti tai hakumatka. Autonkuljettajan pitäisi nyt puhua suunsa puhtaaksi.
Tässä on nyt ilmeisesti kaksi henkilöä jotka vähintään ovat olleet joko matkassa mukana tai jopa väitettyjen ainekauppojen osapuolia.
Saisinko tähän jotain selitystä? Olen liian vanha kulkemaan tuon ikäisten poikien mukana. Luitko ihan alusta se oli vain yksi skenaario tähän monen sivun vatuloimiseen hukkumisesta ja ihmettelystä kun kaveritkaan ei muka tiedä. Ihan varmasti tietävät
Gartman69
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Gartman69 »

Yökyöpeli** kirjoitti: Ti Joulu 27, 2022 10:46 pm Mun mielestä on kuvottavaa, että täällä juoruillaan Rasmuksen varjolla hänen sukulaistensa parisuhdedraamoista.
Eli sekö on varmaa ettei tästä aiheesta keskusteltu painin yhteydessä laisinkaan?
Voi että kun videolla olis äänet mukana!!
Muttaku puhetta on vaan kohdassa 1.20
Monster
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Monster »

Mokkelo kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 9:55 am
thinker2 kirjoitti: Ti Joulu 27, 2022 11:55 pm
Joo, ei Alajärvellä ole käyty "tyttöä tapaamassa tai syntymäpäivillä". On ollut aineiden vienti tai hakumatka. Autonkuljettajan pitäisi nyt puhua suunsa puhtaaksi.
Tässä on nyt ilmeisesti kaksi henkilöä jotka vähintään ovat olleet joko matkassa mukana tai jopa väitettyjen ainekauppojen osapuolia.
Saisinko tähän jotain selitystä? Olen liian vanha kulkemaan tuon ikäisten poikien mukana. Luitko ihan alusta se oli vain yksi skenaario tähän monen sivun vatuloimiseen hukkumisesta ja ihmettelystä kun kaveritkaan ei muka tiedä. Ihan varmasti tietävät
"...ei Alajärvellä ole käyty "tyttöä tapaamassa tai syntymäpäivillä". On ollut aineiden vienti tai hakumatka."

Ei tällaista tietoa voi olla muilla kuin asianosaisilla.
MissMaapl
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja MissMaapl »

qsym kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 5:32 am
MissMaapl kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 12:42 am Mitä nämä mainitut romanikaverit on? Aikuisia vai nuoria? Kai joku ne nimetkin tietää. Tietääkö poliisi?
Täällä kukaan ei tiedä mitä ne ovat,, ei ole tietoa onko aikuisia vai nuoria, ei tietoa nimistä täällä koska videolta ei ketään voi tunnistaa, miten kukaan täällä voisi tietää tietääkö poliisi? Mee nyt takas sinne suomi24:lle täältä vatuloimasta tyhmiä. Helvetin idiootti.
Sarkasmihan ei täällä näemmä aukea, sen kyllä tiesinkin, mutta kirjoitinpa silti. Moni siis kirjoitti noista romaneista, mutta kukaan ei tiedä heistä mitään. Jos he ovat oikeasti olemassa, niin kyllä joku heidät tuntisi ja tiedot olisi varmaan myös poliisilla. Eli vaikuttaa lähinnä keskenkasvuisten trollaukselta tuo romaneista kirjoittelu tähän mennessä. Oliko tämä nyt tarpeeksi rautalangasta sulle?

Taidat qsym olla itse Suomi24:ltä, kun haukut muita "helvetin idiootiksi". Siinä paljastuu vain oma tyhmyytesi. Minä en seuraa noita muita palstoja käytännössä ollenkaan juuri tämänkaltaisen kielenkäytön takia.
"En osallistu keskusteluun, sanonpahan vain."
Gartman69
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Gartman69 »

Yökyöpeli** kirjoitti: Ti Joulu 27, 2022 10:46 pm Mun mielestä on kuvottavaa, että täällä juoruillaan Rasmuksen varjolla hänen sukulaistensa parisuhdedraamoista.
Eli sekö on varmaa ettei tästä aiheesta keskusteltu painin yhteydessä laisinkaan?
Voi että kun videolla olis äänet mukana!!
Muttaku puhetta on vaan kohdassa 1.20
Lagertha kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 1:30 am Kadonneen äidin & Lapuahovissa paikalla olleen poliisin suhde on mikä? Vai onko mkään?
Ainoastaan rikosoikeudellinen - toki en varma ole onko poliisista tehdyn rikosilmoituksen takana vanhemmat vaiko ei?
Mokkelo
Susikoski

Monster kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 10:13 am

"...ei Alajärvellä ole käyty "tyttöä tapaamassa tai syntymäpäivillä". On ollut aineiden vienti tai hakumatka."

Äitinsä on sanonut jossain haastattelussa, että "Alajärvellä on ollut jonkun tytön syntymäpäivät, jossa ovat käyneet" Ja olisko tuo loppu tuossa spekulaatiota🤔 En usko itekään, että sielä olisi käyty vain hyvää hyvyyttään.. Kyllä siinä jotain muuta on ollut
Murheli
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Murheli »

Ja mahdollisilla Rasmuksen asiakkailla. Esim sanonut;" Nyt ei oo, mutta haen musta laisilta Alajärveltä silloin..."
Voi voi, kun päättyi elämän koi
Amandalooni
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Amandalooni »

Poistettu "murrekirjoittelua" koskevaa "oikeudellisuutta".
-NILS-

Jos se valkopaitanen kuvassa on Rasmus, niin kyl se varmaan on synttäreillä ollut. Ei ton ikänen ja tyylinen poika pue muuten kauluspaitaa päälleen. Et tuskin on pelkkä huumeidenhaku reissu ollut?
Simpsalapom
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Simpsalapom »

Varmaan selvitettykin, että onko sitä tyttöä Alajärvellä käynyt Rasmus tapaamassa, vai onko ollut muilla asioilla. Ovatko kaverit aktiivisia etsinnöissä ja kirjoittelevatko somessa? Hyytävä olo tuli siitä kuvasta jossa pieni Rasmus rotevien miesten keskellä. Jospa jotain jostain kohta kuuluisi.

Ja ihan sen verran arvostelen vanhemmuutta tässä, että jos tuon ikäinen mukula jää kiinni pilvestä ja muista hämäryyksistä, niin selkeät säännöt toiminnoille jatkossa. Se ei siitä rikki mene, että iltariennot stoppiin joksikin aikaa ja muutenkin keskusteluyhteys on saatava auki. Mulla on hyvä yhteys omaan poikaani ja on tullut kännissä kotiin ja tunnustanut kokeilleensa pilveä ja kertoi ettei tarvitse toista kertaa. Koulu sujuu ja fiksuja kavereita. Ei ole koskaan ollut sellaista joutavaa maleksimista ja syljeskelyä pitkin kyliä, vaan harrastuksia, kavereita ja läksyjä.
Ymmärrä kyllä, että jotkut ovat sulkeutuneempia ja etäisempiä, mutta on vanhempien tehtävä asettaa rajat!
thinker2
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja thinker2 »

Mokkelo kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 12:03 pm

Äitinsä on sanonut jossain haastattelussa, että "Alajärvellä on ollut jonkun tytön syntymäpäivät, jossa ovat käyneet" Ja olisko tuo loppu tuossa spekulaatiota🤔 En usko itekään, että sielä olisi käyty vain hyvää hyvyyttään.. Kyllä siinä jotain muuta on ollut
Nimenomaan spekulaatiota! Epäilen, että jotakin on viety tai haettu.
Kännikampela
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja Kännikampela »

Mielenkiinto heräsi näistä ravirata kommenteista. Saattaa olla jonkun paikallisen jonnen pärinää, mutta tuossa raviradan vieressähän on kaupungin "kaatopaikka". Puistoista ja muista kaupungin tonteilta tuodaan risut ja muut roinat tuonne. Taitaa talvella olla myös lumenkaatopaikka. Paljo potentiaalisia piilopaikkoja ja pääsy käytännössä kenellä tahansa.
Knobster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Knobster »

Kännikampela kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 1:50 pm Mielenkiinto heräsi näistä ravirata kommenteista. Saattaa olla jonkun paikallisen jonnen pärinää, mutta tuossa raviradan vieressähän on kaupungin "kaatopaikka". Puistoista ja muista kaupungin tonteilta tuodaan risut ja muut roinat tuonne. Taitaa talvella olla myös lumenkaatopaikka. Paljo potentiaalisia piilopaikkoja ja pääsy käytännössä kenellä tahansa.
Huono paikka dumpata ruumis jos siellä porukkaa ramppaa kuten kerroit... mistäpä sitä kuitenkaan tietää.
Amandalooni
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Amandalooni »

Loppuk se Tiinan sukunimi O:hon?

Poistettu pitkä lainaus ja chattia
-NILS-
Vastaa Viestiin