Sipi kirjoitti: La Tammi 07, 2023 2:32 pm
Nostaisin edelleenkin sen ravintolaan paluun esiin. Olen tuonut sitä aika ajoin pintaan, mutta tuntuu että olen ainoa, jota se vaivaa. Siis onko edelleenkään yhtään mitään todisteita siitä, että Rasmus olisi ulosheiton jälkeen palannut myöhemmin ravintolaan kuten poke kertoi? Kukaan ei tunnu häntä silloin nähneen. Missä hän vietti sen puoli tuntia? Paluusta ei ole videokuvaa. Tämä on mielestäni hyvin olennaista, koska katoamisen ajankohta tarkentuisi. Jokiteorian ollessa kyseessä asialla ei ehkä ole suurtakaan merkitystä, mutta jos ajattelemme ulkopuolisten liittyvän katoamiseen, on mielestäni ratkaisevaa, etsitäänkö parkkipaikalla ollutta autoa, lähistöllä liikkuvia henkilöitä, ravintolasta samaan aikaan poistuneita tai muita havaintoja klo 01 vai klo 01.30. Pidän hyvin mahdollisena, että Rasmus ei koskaan palannut takaisin. Tätä kuvaa vahvisti myös kaverilta saadut tiedot. Lisäksi, jos Hovi sulkeutuu klo 2, luulisi terassilla ja ravintolan ulkopuolella olleen myös siinä vaiheessa muita ihmisiä, kun Rasmus olisi yrittänyt takaisin. En pidä uskottavana, että vain poke on asioinut Rasmuksen kanssa, joka on sitten vaan nätisti luovuttanut ja todennut, että ok, lähdenpä tästä lampsimaan kotia kohti. Joko hän ei ole palannut lainkaan tai tilanne on siinä yhteydessä kärjistynyt. Ja jos hän todella on palannut, on tilanteella pakko olla muitakin silminnäkijöitä tai jokin mahdollisuus varmistaa tapahtumat.
Kysyin kaverilta seuraavat tiedot jotka vahvistaa että rasmus hänenkin mukaansa yritti takaisin.
Siinä ku rasmus heitettiin pihalle ja kävit juttelee sen kanssa ennen ku se lähti kävelee pois niin sanoko se mitään minne aikoo mennä? Se yritti kuitenki myöhemmin takasi niin missä se mahto olla sen välin ? Oliks sillä joku vakkari paikka missä se oleskeli siinä lähellä vapaa-ajalla?
: Ei sanonu mitää oli vaa tosi vihanen. Ei oo mun tietääkseni sellasta paikkaa siinä missä ois oleillu.
” jos se meni sit vaa rauhottuu tupakalle (?)
: voi olla ei siinä menny kauaa et yritti takas
Toiki on outoa kun joku sanoo et 10min ja joku et 30min meni ennen ku tuli yrittää takasin ?
: Sanoisin kultanen keskitie 20min
Tämän jälkeen ei ole nähnyt rasmusta eikä kertonut minne on menossa