fouilleur kirjoitti: La Tammi 21, 2023 9:26 pmMä ainakin kuulen "kuusKUINEN", en "kuusKUTONEN", ja olen ymmärtänyt, että "suurin osa" kuulee pikemminkin edellisen.Sonerilla kirjoitti: Pe Tammi 20, 2023 10:24 pm
Huomatkaa nyt: hän huutanee, tai ainakin käyttää ääntä eri lailla kuin normaalisti puhuessaan tekisi, vokaalit voivat "venyä". Jos suurin osa kuulijoista kuulee tuon "kuuskutosen", niin mitä lähinnä järjellistä tuo voisi tarkoittaa ? Pyysin pari iltaa aiemmin kuuntelemaan (itsellä ei tarvittavaa laitteistoa), voisiko se olla "mul on kutsu tonne".. ? Minne, miten, mistä olisi ollut kysymys ? Ei aavistustakaan.Zorro7 kirjoitti: Pe Tammi 20, 2023 8:55 pm Mä taas kuulen siinä edelleen "mul on kuuskutonen"
Jännä miten se kuullaan nii eri tavalla..
mullonkuuskutonen / mullonkutsutonne .
Eikös tämä kuuskuisuuskeissi ole jo tuolla joku 50 sivua sitten putsattu nauhalta erittäin selkeäksi "olen kiltti uskovainen" lausahdukseksi. Äänileikkeineen kaikkineen. Vai oliko selvinnyt että äänileikkeet oli trollausta?
Tämä taisi olla se linkki, toimineeko vielä?
Valitettavasti en muista kuka tän duunin oli taustalla tehnyt. Mutta kiitos siitä.
https://www.transfernow.net/fi/dltransf ... 18TrzIcq9M