Sirpa vs. muut

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Sirpa
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Ei, ei tarvitse. Olen nyt täysin vakavissani tämän asian suhteen!

(Jään nyt vakavasti miettimään, että oletanko kanssakeskustelijoilta enemmän kuin mihin he pystyvät? Olenko kenties yliarvioinut heidät? Jolloin olen pitänyt heidät saman arvoisina.)
Viimeksi muokannut Sirpa, Ke Elo 06, 2008 2:02 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alethes doksa meta logu
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Harrasta vaikka itsekritiikkiä. Kyseenalaista joskus itsesi.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Sirpa

Kiitos neuvosta. Juuri teen sitä. Annapa neuvo - miten suhteutan aivoni, joista tekstini tulee, niiden tasolle, jotka eivät ymmärrä mistä puhun?
Alethes doksa meta logu
loneliness
Jessica Fletcher

Koita kirjoittaa omassa mielessäsi meidän alempiarvoisten kielellä. Kun me emme ymmärrä sinua, niin kirjoita siten, että me lapset, keskenkasvuiset ymmärrämme sinua.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Sirpa

Just ajattelin, että se on näin!

Kauheaa! Siis minun on laskettava tasoa, ja ajateltava, että muut ovat tyhmempiä kuin minä! Enkö minä silloin ylennä itseni? Eikö se olisi väärin toisia kohtaan? Enkö minä silloin aliarvioisi muita?

Huh. Nyt tuli vaikea paikka, en ole koskaan ajatellut näin! Miten se tehtäisiin - siis ihan käytännössä?

Vetäydyn nyt hiljaisuuteen miettimään tätä ongelmaa, ja jos teillä on hyviä käytännön neuvoja, otan kiitollisena vastaan.
Alethes doksa meta logu
Katjushka
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja Katjushka »

Sirpa kirjoitti:Kauheaa! Siis minun on laskettava tasoa
...
Miten se tehtäisiin - siis ihan käytännössä?
Ymmärrän pulmasi :lol: :lol: :lol:
I wonder sometimes about the outcome of a still verdictless life.
Am I living it right?
John Mayer
Harriet Makepeace

Viesti Kirjoittaja Harriet Makepeace »

Sirpan sekavista teksteista olen puolestani saanut sellaisen käsityksen ettei hänellä ole kaikki kupit kaapissa.

Pakkomielteinen mielenkiinto Madeleine-tapaukseen on jo sinänsä merkillistä.

Palstan kesä-mode ei ole ilmeisesti uskaltanut lähettää palstan 'konkaria' ja arvovaltaista jäsentä viikoksi/pariksi hyvin ansaitulle lomalle.
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

Sirpa, tiedät kyllä yhtä hyvin kuin minäkin, että olet muokannut montaa viestiäsi sen jälkeen kun olen jo vastannut. Älä edes yritä. Haluat esimerkkejä? Ok. Katso monia viestejäsi Madeline ja Teemu ketjuista ja vilkaise sen viestisi lopusta "muokattu 1 kerta" tai enemmänkin. :P
Luupää
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Luupää »

Sirpa kirjoitti:Oletteko muistaneet tässä tuuletuksen lomassa pitää huolen siitä, että Teemun ketju kulkee, ettei minun tarvitse tulla sinne Bellin piuhoineni. :wink:
Ei_maksa_vaivaa._Keskustelu_Teemun_ketjussa_on_hyvää_vauhtia_tyrehtymässä,_ellei_tyrehtynyt_jo.

Onneksi_olkoon_vaan!
Kun linkität niin kopioi ainakin olennaiset, tapaukseen liittyvät osat tekstistä samalla ketjuun, koska monet linkit lakkaavat ajan mittaan toimimasta tai artikkeli siirtyy maksumuurin taakse tai sen lukemiseen vaaditaan rekisteröityminen. Tai jotain.
loneliness
Jessica Fletcher

Sirpa kirjoitti:Just ajattelin, että se on näin!

Kauheaa! Siis minun on laskettava tasoa, ja ajateltava, että muut ovat tyhmempiä kuin minä! Enkö minä silloin ylennä itseni? Eikö se olisi väärin toisia kohtaan? Enkö minä silloin aliarvioisi muita?

Huh. Nyt tuli vaikea paikka, en ole koskaan ajatellut näin! Miten se tehtäisiin - siis ihan käytännössä?

Vetäydyn nyt hiljaisuuteen miettimään tätä ongelmaa, ja jos teillä on hyviä käytännön neuvoja, otan kiitollisena vastaan.
Kyllä teksteistäsi paistaa vääristynyt itsetunto ja luulo siitä, että olet todellinen salapoliisi ja palstan kantava voima. Ei sinun tarvitse ylentää, koska olet jo itsesi ylentänyt omassa mielessäsi. Ja myöskin aliarvioit muita. Etkö muka pidä itseäsi muita parempana ja pätevämpänä?
Paavo Arhinmäki on äijä!
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Komppaan kaikkia, joita jälkikäteen muokkaus ärsyttää. Olen itsekin ollut osallisena sellaisessa "keskustelussa" (kotihoidontuki). Epäilin muokkauksen tarkoituksena olleen vastakeskustelijan kyseenalaiseksi saattamisen, enkä luultavasti erehtynyt.

On epäreilua ja epäeettistä muokata omaa kommenttiaan siihen tulleen vastauksen perusteella. Vähintä, mitä voisi tehdä, on mainita mitä on editoinut tai lisännyt. Syyn mainitseminen olisi jo oikein kohteliasta.

Sitten se, etten itse ainakaan ole loputtomista monologeista kiinnostunut. Jätän lukematta ketjut, jossa sama ihminen jorisee viesti toisensa perään. Harmi jutun aiheelle.
Sirpa

Kiitos Sinulle asiallisesta palautteesta.

"Kyllä teksteistäsi paistaa vääristynyt itsetunto ja luulo siitä, että olet todellinen salapoliisi ja palstan kantava voima. Ei sinun tarvitse ylentää, koska olet jo itsesi ylentänyt omassa mielessäsi. Ja myöskin aliarvioit muita. Etkö muka pidä itseäsi muita parempana ja pätevämpänä?"

Siis mitä minun piti tehdä? Olen nyt pihalla kuin lumiukko sinun juttusi kanssa :shock:

Alennanko kirjoitusteni tasoa nyt ymmärrettäväksi vaiko en?

Lisäys - toivottavasti kukaan ei ehtinyt kirjoittaa väliin. Kirjoitat siis näin edellä:

"Koita kirjoittaa omassa mielessäsi meidän alempiarvoisten kielellä. Kun me emme ymmärrä sinua, niin kirjoita siten, että me lapset, keskenkasvuiset ymmärrämme sinua."
Alethes doksa meta logu
loneliness
Jessica Fletcher

Joo, yritä kirjoittaa niin, että kaikki tai edes suurin osa ymmärtäisi pointtisi. Ja jos nyt et tajunnut, niin peilasin sinun sielunmaisemaasi kohdassa, jossa puhuin meistä alempiarvoisina kuin sinä olet. Et ole idolini, jos niin käsitit.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Sirpa

Ymmärrätkö, että olen täysin vilpitön tässä keskustelussa. Ymmärrätkö minkä ristiriidan tuot esille tekstissäsi? (Tällaisiako ihmiset oikeasti ovat? Olen tainnut liikkua aika erilaisessa seurassa aikaisemmin.)
Alethes doksa meta logu
loneliness
Jessica Fletcher

Niin mikä ristiriita nyt on kirjoituksissani?
Paavo Arhinmäki on äijä!
Vastaa Viestiin