Sirpa vs. muut
Ei, ei tarvitse. Olen nyt täysin vakavissani tämän asian suhteen!
(Jään nyt vakavasti miettimään, että oletanko kanssakeskustelijoilta enemmän kuin mihin he pystyvät? Olenko kenties yliarvioinut heidät? Jolloin olen pitänyt heidät saman arvoisina.)
(Jään nyt vakavasti miettimään, että oletanko kanssakeskustelijoilta enemmän kuin mihin he pystyvät? Olenko kenties yliarvioinut heidät? Jolloin olen pitänyt heidät saman arvoisina.)
Viimeksi muokannut Sirpa, Ke Elo 06, 2008 2:02 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alethes doksa meta logu
-
loneliness
- Jessica Fletcher
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Just ajattelin, että se on näin!
Kauheaa! Siis minun on laskettava tasoa, ja ajateltava, että muut ovat tyhmempiä kuin minä! Enkö minä silloin ylennä itseni? Eikö se olisi väärin toisia kohtaan? Enkö minä silloin aliarvioisi muita?
Huh. Nyt tuli vaikea paikka, en ole koskaan ajatellut näin! Miten se tehtäisiin - siis ihan käytännössä?
Vetäydyn nyt hiljaisuuteen miettimään tätä ongelmaa, ja jos teillä on hyviä käytännön neuvoja, otan kiitollisena vastaan.
Kauheaa! Siis minun on laskettava tasoa, ja ajateltava, että muut ovat tyhmempiä kuin minä! Enkö minä silloin ylennä itseni? Eikö se olisi väärin toisia kohtaan? Enkö minä silloin aliarvioisi muita?
Huh. Nyt tuli vaikea paikka, en ole koskaan ajatellut näin! Miten se tehtäisiin - siis ihan käytännössä?
Vetäydyn nyt hiljaisuuteen miettimään tätä ongelmaa, ja jos teillä on hyviä käytännön neuvoja, otan kiitollisena vastaan.
Alethes doksa meta logu
-
Harriet Makepeace
Sirpan sekavista teksteista olen puolestani saanut sellaisen käsityksen ettei hänellä ole kaikki kupit kaapissa.
Pakkomielteinen mielenkiinto Madeleine-tapaukseen on jo sinänsä merkillistä.
Palstan kesä-mode ei ole ilmeisesti uskaltanut lähettää palstan 'konkaria' ja arvovaltaista jäsentä viikoksi/pariksi hyvin ansaitulle lomalle.
Pakkomielteinen mielenkiinto Madeleine-tapaukseen on jo sinänsä merkillistä.
Palstan kesä-mode ei ole ilmeisesti uskaltanut lähettää palstan 'konkaria' ja arvovaltaista jäsentä viikoksi/pariksi hyvin ansaitulle lomalle.
Ei_maksa_vaivaa._Keskustelu_Teemun_ketjussa_on_hyvää_vauhtia_tyrehtymässä,_ellei_tyrehtynyt_jo.Sirpa kirjoitti:Oletteko muistaneet tässä tuuletuksen lomassa pitää huolen siitä, että Teemun ketju kulkee, ettei minun tarvitse tulla sinne Bellin piuhoineni.
Onneksi_olkoon_vaan!
Kun linkität niin kopioi ainakin olennaiset, tapaukseen liittyvät osat tekstistä samalla ketjuun, koska monet linkit lakkaavat ajan mittaan toimimasta tai artikkeli siirtyy maksumuurin taakse tai sen lukemiseen vaaditaan rekisteröityminen. Tai jotain.
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Kyllä teksteistäsi paistaa vääristynyt itsetunto ja luulo siitä, että olet todellinen salapoliisi ja palstan kantava voima. Ei sinun tarvitse ylentää, koska olet jo itsesi ylentänyt omassa mielessäsi. Ja myöskin aliarvioit muita. Etkö muka pidä itseäsi muita parempana ja pätevämpänä?Sirpa kirjoitti:Just ajattelin, että se on näin!
Paavo Arhinmäki on äijä!
Komppaan kaikkia, joita jälkikäteen muokkaus ärsyttää. Olen itsekin ollut osallisena sellaisessa "keskustelussa" (kotihoidontuki). Epäilin muokkauksen tarkoituksena olleen vastakeskustelijan kyseenalaiseksi saattamisen, enkä luultavasti erehtynyt.
On epäreilua ja epäeettistä muokata omaa kommenttiaan siihen tulleen vastauksen perusteella. Vähintä, mitä voisi tehdä, on mainita mitä on editoinut tai lisännyt. Syyn mainitseminen olisi jo oikein kohteliasta.
Sitten se, etten itse ainakaan ole loputtomista monologeista kiinnostunut. Jätän lukematta ketjut, jossa sama ihminen jorisee viesti toisensa perään. Harmi jutun aiheelle.
On epäreilua ja epäeettistä muokata omaa kommenttiaan siihen tulleen vastauksen perusteella. Vähintä, mitä voisi tehdä, on mainita mitä on editoinut tai lisännyt. Syyn mainitseminen olisi jo oikein kohteliasta.
Sitten se, etten itse ainakaan ole loputtomista monologeista kiinnostunut. Jätän lukematta ketjut, jossa sama ihminen jorisee viesti toisensa perään. Harmi jutun aiheelle.
Kiitos Sinulle asiallisesta palautteesta.
"Kyllä teksteistäsi paistaa vääristynyt itsetunto ja luulo siitä, että olet todellinen salapoliisi ja palstan kantava voima. Ei sinun tarvitse ylentää, koska olet jo itsesi ylentänyt omassa mielessäsi. Ja myöskin aliarvioit muita. Etkö muka pidä itseäsi muita parempana ja pätevämpänä?"
Siis mitä minun piti tehdä? Olen nyt pihalla kuin lumiukko sinun juttusi kanssa
Alennanko kirjoitusteni tasoa nyt ymmärrettäväksi vaiko en?
Lisäys - toivottavasti kukaan ei ehtinyt kirjoittaa väliin. Kirjoitat siis näin edellä:
"Koita kirjoittaa omassa mielessäsi meidän alempiarvoisten kielellä. Kun me emme ymmärrä sinua, niin kirjoita siten, että me lapset, keskenkasvuiset ymmärrämme sinua."
"Kyllä teksteistäsi paistaa vääristynyt itsetunto ja luulo siitä, että olet todellinen salapoliisi ja palstan kantava voima. Ei sinun tarvitse ylentää, koska olet jo itsesi ylentänyt omassa mielessäsi. Ja myöskin aliarvioit muita. Etkö muka pidä itseäsi muita parempana ja pätevämpänä?"
Siis mitä minun piti tehdä? Olen nyt pihalla kuin lumiukko sinun juttusi kanssa
Alennanko kirjoitusteni tasoa nyt ymmärrettäväksi vaiko en?
Lisäys - toivottavasti kukaan ei ehtinyt kirjoittaa väliin. Kirjoitat siis näin edellä:
"Koita kirjoittaa omassa mielessäsi meidän alempiarvoisten kielellä. Kun me emme ymmärrä sinua, niin kirjoita siten, että me lapset, keskenkasvuiset ymmärrämme sinua."
Alethes doksa meta logu
-
loneliness
- Jessica Fletcher
-
loneliness
- Jessica Fletcher