On sillä sitten kyllä aivan saatanan hyvä näkö, jos näki Lapuahovilta vanhalle apteekille. Mutta onhan sekin mahdollista kuten näköjään kaikki muukin.Amandalooni kirjoitti: Ma Touko 15, 2023 5:00 pmKäsittääkseni on myös ainoa, joka oli nähnyt Rasmuksen myöhemmin tunnistamattomien miesten autojen vieressä ravintolasta poistumisen jälkeen.AAPELINEN kirjoitti: Ma Touko 15, 2023 4:38 pm Muistakaa että Poke on ainoa joka on nähnyt Rassen palaamisen Hovin terassille...Ei videota eikä ketään muuta silminnäkijää...Aika hassua...
Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022
Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022
Mihin tietosi, tai paremminkin "tietosi" siitä, että isä Takamäki olisi ollut kovin takavasemmalla oman pojan katoamisen suhteen, perustuu?Upponalle kirjoitti: Ma Touko 15, 2023 6:18 pmVettä kuivahtaneeseen myllyyn: isä Takamäki ollut kovin takavasemmalla oman pojan [ ? ] katoamisen suhteen. Onko ollut etsinnöissäkään, äiti oli. Kävikö Härski kyselemässä melko tuoreeltaan Rasmuksen perään- jotain sidoksia poikaan ja/tai omantunnon kopsutusta LH liittyen?K9Wifey kirjoitti: Ma Touko 15, 2023 2:53 pm Hyvänen aika, täällähän on mielikuvitus suorastaan räjähtänyt toisilla aina rehumyllystä grillimakkaroihin... Lisätään vettä myllyyn; entäs jos Rasse onkin Härskin sivuhyppäyksen seuraus, josta tämä virallinen isä tietoinen (?), mutta kasvattanut pojan omanaan... Vois selittää, miks poliisi on niin kovin vaitonainen tapauksesta, kun eihän korppi korpin silmää jne... Eikä tää oo omaa fantasiointiani, vaan ihan oikeesti (juteltuani Kurikasta kotoisin olevan entisen opiskelukaverini kanssa mm. tästä tapauksesta) tällainenkin huhu oli siellä jo pyörinyt. Ehkä siitä on johdettu taas se huhu, että R:n äidillä olisi ollut säpinöitä (suhde?) H:n kanssa. Ja ehkä tuohon huhuun antoi siivet se, et kirjoiteltiin siitä, kuinka H "isällisesti" ojensi R:ta sillo LH:ssa...
Näihin pitää aina suhtautua suurella varauksella, mutta silti vähän ihmettyttää, että mitä tässä salaillaan ja vitkutellaan...
Lainauksia lyhennetty
-NILS-
↑
Vastakysymys ehtaan monstertyyliin: Oletko nähnyt isä Takamäkeä etuoikealla pojan siis Rasmuksen katoamisen suhteen, jos, niin missä?
Lainaustorni korvattu nuoliviittauksella
-NILS-
Vastakysymys ehtaan monstertyyliin: Oletko nähnyt isä Takamäkeä etuoikealla pojan siis Rasmuksen katoamisen suhteen, jos, niin missä?
Lainaustorni korvattu nuoliviittauksella
-NILS-
Isä Takamäki ei varmaan halua julkisuuteen.
Ei kaikki ihmiset oo sen luontoisia, että paistatellaan heti lehdissä.
Mä oon ajatellut, että eiköhän tuo viiden tonnin palkkio menis juurikin isän lompsasta, jos se jollain kohtaa jollekin maksetaan.
Spekua tämä.
Mä oon ajatellut, että eiköhän tuo viiden tonnin palkkio menis juurikin isän lompsasta, jos se jollain kohtaa jollekin maksetaan.
Spekua tämä.
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.
^^
No totta, ei oo 'isästä' kyl kuulunu missään välissä mitään. Liekö Pohjanmaan juoruissa jtn todellisuuspohjaakin sit? Ja jos ei nyt suoraan H niin ehkä sit joku joku muu, jota (ja jonka 'kunniaa') tässä nyt suojellaan? Toisaalta vaikuttais aika loogiselta, muttta... huhut on huhuja. Mutta jostainhan ne aina syntyy,
No totta, ei oo 'isästä' kyl kuulunu missään välissä mitään. Liekö Pohjanmaan juoruissa jtn todellisuuspohjaakin sit? Ja jos ei nyt suoraan H niin ehkä sit joku joku muu, jota (ja jonka 'kunniaa') tässä nyt suojellaan? Toisaalta vaikuttais aika loogiselta, muttta... huhut on huhuja. Mutta jostainhan ne aina syntyy,
Huumerahoista? Kun olihan jossain jotain spekua myös siitä, että isä seekaantunut huumekauppoihin... Tosin nyt velloo niin paljon juoruja, että eipä kannata oikein mihinkään uskoa 100 pros. Mutta onhan tuo 5K kyllä aika iso summa ihan peruspalkansaajalle, joka ehkä ehkä tienaa sen 2K/kk nettona, ja siitä vielä kaikki kulut. Ellei sitten oo suvun rahoja.ruusumaa kirjoitti: Ma Touko 15, 2023 8:29 pm Isä Takamäki ei varmaan halua julkisuuteen.
Spekua tämä.
-
Tirehtoori
- Harjunpää
Isä on osallistunut ettintööhin.
Kaikki baarissa olleet on tunnistettu aikaa sitten.
Minäkin tiärän ketkä nuas kuvis on.
Rasmuksen paluun on nähäny muutkin kuin vain poke.
Sano mun sanoneen. JOESSA SE ON
^
Okkei, kiva ku palasit.
Voitko sit valaista asiaa, ku sulla vrm tietoo?
Okkei, kiva ku palasit.
-
Tirehtoori
- Harjunpää
Ei täällä kukaan muukaan perustele juttujansaK9Wifey kirjoitti: Ma Touko 15, 2023 8:45 pm ^
Okkei, kiva ku palasit.
^
Eli 'ha-ha haa - mullapa on tietoo, mut en kerro sitä teille'
Outoa.
Outoa.
-
Tirehtoori
- Harjunpää
Selaappas vaikka 5-10 sivua taaksepäin ja katto kuinka moni on perustellu asiansa kysyttäessä.K9Wifey kirjoitti: Ma Touko 15, 2023 8:52 pm ^
Outoa.
Voithan sä asian nuan ajatella jos se sua helepottaa. Mä en oo kenenkään nimillä puhunu enkä puhu jatkossakaan.
Voin vain oikoa vääriä käsityksiä.
Niin ja ennemmin jo piti kirjoottaa että kuvassa olevat henkilöt ja poliisikin on istuneet pitkään iltaa/yötä baarissa. Eivät ole lähteneet klopin perähä.
Seuraan takavasemmalta tätä antoisaa keskustelua
Joo, en tarkoittakaan, että isän olisi mitenkään "hetipaistateltava" julkisuudessa, mutta kun on pysynyt täysin kulisseissa. Ei siis mitään minun tietääkseni, että olisivat [eronneina] vanhempina kuitenkin yhdessä lausuneet tms. Se on outoa, mielestäni, puoli vuotta sentään kulunut.ruusumaa kirjoitti: Ma Touko 15, 2023 8:29 pm Isä Takamäki ei varmaan halua julkisuuteen.
Spekua tämä.
-
ristweiler
- Hetty Wainthropp
Tämähän ei siis todellakaan pidä paikkaansa. Rasmuksen kaveri, se valkolippispäinen videolta, näki, kun Rasmus palasi ja puhuikin hänen kanssaan. Oman kertomansa mukaan. Tämäkin tieto löytyy tästä ketjusta, useammastakin kohtaa.AAPELINEN kirjoitti: Ma Touko 15, 2023 4:38 pm Muistakaa että Poke on ainoa joka on nähnyt Rassen palaamisen Hovin terassille...Ei videota eikä ketään muuta silminnäkijää...Aika hassua...
Jos onkin pitkä tämä ketju, niin montakohan kymmentä turhaa sivua syntyy vain siitä, että porukka EI JAKSA lukea tätä alusta saakka? Voi tietysti olla niitäkin, jotka eivät lukemaansa ymmärrä.
-
angel_vm78
- Nikke Knatterton
Onko Rasmuksen paluu todennettu myös valvontakameroista?Tirehtoori kirjoitti: Ma Touko 15, 2023 8:39 pm Isä on osallistunut ettintööhin.
Jeb. Minusta tää isä ei oo ollu missään vaiheessa esillä. Tosin Tirehtöörös väittää hänen olleen etsinnöissä mukana. Nii onko ees ISÄ ait, vai pitääkö nuo juorut paikkansa? Se joku kunnallisvaaliehokashan (Riitta) tätä juttua on pitäny esillä, mut muuten hiljaista.