Supernova vs. Maza

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

supernova
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja supernova »

Maza kirjoitti:
Naurettavaa kiemurtelua. Tiedät varsin hyvin, mistä on kyse. Paavoilusi tuloksena on ko. nettisivusto vilkkaassa käytössä ja kummasti sinne on siirrytty nimenomaan Murhainfosta. Olet jakanut henkilötietoja aika monelle henkilölle yksityisviestinä, joista minulla on kopioita.

Henkilöllisyytesi ei kiinnosta minua. En ole kiinnostunut jostain amis-tyypistä, joka on moukka ja äärimmäisen simppeli.
Sun kanssa kun keskustelee, niin on varsin vaikeaa tietää mistä on kyse.

Oot kieltänyt olevasi paavo. Sitten kerrot että väitän sua joksikin paavoksi. Sitten esität että minun paavoiluni tuloksena jotkut nettisivut on saaneet käviöitä. Joo, olen varmaan voinut heittää jossain yhteydessä etunimen paavo. Ja huomioi nyt se että nimen omaan etunimen. Sedkin on ollut mulle kerrottua tietoa tai oletusta. Mutta joka tapauksessa ei

paavo-nimellä kenenkään sivuja googleteta. Olet nähtävästi tehnyt taktisen vedon ja unohtanut sen että muuralan porukasta aika moni uskoi olevansa selvillä sitä kuka olet.

Mitään vahvistusta en ole saanut ennenkuin tänään, kun väität että jonkun sivuston kävijämäärässä on ollut poikkeamia normaalista.

Aikaisemmin olet esittänyt musta väitteitä että kirjoitan jotain s24:ään, vaikka tosiasia on se että viimeisen vuoden tai kaiketi kahden aikana en ole ollut ko. sivuilla kuin korkeintaan googlatessa jotain asiaa. Viimeksi taisin piipahtaa kun google sattui viemään erästä venetyypiä koskevaan mainintaan joka oli s24:n keskusteluissa. Mitään bodomiin liittyvää en ole googlettanut pitkään aikaan. minfon aihepiiriin liittyen muistan osuneeni sinne kun olen googlettanut ns. bunkkerisurmaa. Siitä, että olisin sinne kirjoittanut on sen verran pitkä aika etten edes ole varma olenko sinne kirjottanut. Olen kyllä saanut meiliini joitain lainauksia kyseiseltä palstalta liittyen bodomiin. Jätetään ne kirjoitukset omaan arvoonsa mutta kyllä mulla aika vahva tunne on siitä kuka ne on kirjoittanut.

Ylläpito on täällä sangen jämerää. Voisivat olla aika kiinnostuneita nimimerkille maza saapuneista yksityisviesteistä jossa muka jaan henkilöllisyyttäsi. Henkilöllisyyttä joka osaltaan varmentui sinun omasta meilistäsi koska miten voit tietää sivustosta ja sen kävijöistä jollet vähintään ole todella hyvä ystävä sivujen omistajan kanssa. Niin hyvä ystävä että olet voinut kertoa hänelle nimimerkkisi ja sitä myötä sen että asenteesi on kautta keskusteluaikain ollut vähintään hyökkäävä.

Mä olen saanut varoituksen tälä palstalla koska olen lainannut palstalta bannattua henilöä eli Urhoa. Tuolloinkin yksityisviestissä ylläpidolle kerroin että näin olen tehnyt. Tuo viesti koski joko sinun tai pharaon väitettä että on oltu urhoon yhteydessä. Tämän urho meilissään minulle kielsi ja sanoi että saan lainata. Tähän lainaukseen ei yläpito suhtautunut positiivisesti, ja sen ymmärrän osittain. Urhohan poistui aika lailla ovet paukkuen. Palstalta viimeisessä YV:ssä urho kertoi mulle että kohta banni paukahtaa ja lujasti.

Mutta sinä maza, joka olit aikoinasi suin päin lähdössä sen kimppuun, jota wagnere nyt on syyttänyt asiasta, mene nyt ihmeessä itseesi.

n

ps. toista kymmentä muuralan henkilöä tuntuu tietävän ainakin omana oletuksena kuka olet.

Tällähän nyt ei ole mitään tekemistä asian kanssa mutta mistä helvetistä revit sen että mä oon täällä jotain henkilöllisyydestäs puhunut.

tämän oletuksen tietäviä on paljon. tiedän myös näin jälkikäteen kuka tuon ajatujsen toi julki, mutta älä nyt oleta että ketään vasikoisin.

:arrow: (|)

n
supernova
Martin Beck

Mike Manner kirjoitti:
Maza kirjoitti:Mene poika leikkimään sotaleikkejäsi muiden keskenkasvuisten seuraan, älälä puutu aikamiesten asioihin.
Miltä se Maza tuntuu, kun elämä on jo ehtoo puolella? :D
Älä Mike turhaan ota tosissas näitä. Tää on jo jatkunut muutaman vuoden ennenkuin minfo edes perustettiin.

Lienen kai hiukan tekemisen puuteessa kun mazan kanssa väittelen. Se on bodom-keskustelun lieveilmiö ja jostain, minulle itsellenikin tuntemattomasta syystä tämä mua viehättää.

Ylläpidolle kiitos siitä että ollaan saatu jatkaa tätäsinänsä hedelmätöntä keskusteua täällä lautamiehissä.

n

ps. anteeksi muutamat typot joita varmaan on tullut. Nyt vaan kävi niin että jouduin yksiin kirjan julkistamistapahtumiin ja siellä oli runsaasti shamppanjaa. (hyvä kuohari voittaa monet shamppanjat mutta kyllä hyvä shamppanja on hyvää. tätä ihmedttelee eräs, joka ei oo käynyt päivääkään ammattikoulua. no taidan huijata, maza kertonee totuuden.. :mrgreen: )
Pharaoh
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

supernova kirjoitti:Tuo viesti koski joko sinun tai pharaon väitettä että on oltu urhoon yhteydessä.
On oltu joo. Sinulla tuntuu olevan pakonomainen tarve palata jatkuvasti tähän puheluun. Kun et ole asianosainen, kuten minä, niin sinä et voi tietää totuutta tässä asiassa. Silloin ei ole kovin fiksua ottaa siihen kantaakaan. :wink:
supernova
Martin Beck

Pharaoh kirjoitti:
supernova kirjoitti:Tuo viesti koski joko sinun tai pharaon väitettä että on oltu urhoon yhteydessä.
On oltu joo. Sinulla tuntuu olevan pakonomainen tarve palata jatkuvasti tähän puheluun. Kun et ole asianosainen, kuten minä, niin sinä et voi tietää totuutta tässä asiassa. Silloin ei ole kovin fiksua ottaa siihen kantaakaan. :wink:
Muuten, miksi sitten olet multa yksityiviesein udellut aihetta "et muka tiedä kuka urho on?".
Pharaoh
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

supernova kirjoitti:
Muuten, miksi sitten olet multa yksityiviesein udellut aihetta "et muka tiedä kuka urho on?".
Hohhoijaa... Jospa vihdoin katkaisisit napanuorasi Urhoon. :roll:
Maza
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Maza »

Mike Manner kirjoitti:Miltä se Maza tuntuu, kun elämä on jo ehtoo puolella? :D
Koska Mike Manner ei voi tietää ikääni ja ottaa kantaa, olenko ikäni puolesta ehtoopuolella vai en, otan tuon kommentin uhkailuna.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Maza
Jane Marple

Neiti Nova: Koska olet niin varma henkilöllisyydestäni ja kytköksitäni erääseen rikokseen, niin annan sinulle luvan kertoa nimeni kaikille. Samalla voit paljastaa kotisivujen osoitteen. Ole hyvä.

Nimi tähän:
Kotisivujen osoite tähän:
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Maza kirjoitti:
Mike Manner kirjoitti:Miltä se Maza tuntuu, kun elämä on jo ehtoo puolella? :D
Koska Mike Manner ei voi tietää ikääni ja ottaa kantaa, olenko ikäni puolesta ehtoopuolella vai en, otan tuon kommentin uhkailuna.
No älä vielä kuseksi housuihisi :D
Oletus lähtökohta on se, että jos nimität minua pojaksi, niin olet ilmeisesti jo ohittanut viidenkympin villityksen.

Ja minun puolesta voit ottaa sen ihan miten tykkäät, ei paljoa kiinnosta :D
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Maza
Jane Marple

Mike Manner kirjoitti:Ja minun puolesta voit ottaa sen ihan miten tykkäät, ei paljoa kiinnosta :D
Kovasti näyttää kiinnostavan. Mistä näitä pellejä oikein sikiää tälle palstalle?
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Maza kirjoitti:Mistä näitä pellejä oikein sikiää tälle palstalle?
En minä tiedä. Mistä päin sinä oot? :D
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
supernova
Martin Beck

Maza kirjoitti:Neiti Nova: Koska olet niin varma henkilöllisyydestäni ja kytköksitäni erääseen rikokseen, niin annan sinulle luvan kertoa nimeni kaikille. Samalla voit paljastaa kotisivujen osoitteen. Ole hyvä.

Nimi tähän:
Kotisivujen osoite tähän:
Ensiksi; Mä en ole sulle mikään neiti. Ihan mies olen niinkuin sulle olen informoinut.

Toiseksi, älä kytke uskomaani henkilöllisyyttäsi siihen että olisin koskaan, ikinä enkä milloinkaan uskonut sinun kytköksistä bodomiin. Jos sinulla muuta on tililläsi, niin niistä en tiedä, syytä, oleta enkä siis myöskään voi kommentoida.

Palstan säännöt kieltävät yksiselitteisesti muiden kirjoitajien henkilötietojen arvelun ja esittämisen.

Haluatko nyt vaan typerästi alle ammattikoulutason virittää mulle ansaa jonka perusteella haluat järjestää mulle bannia?

Ei onnistu. Ja huomioitteni mukaan sinun henkilöllisyytesi tuntuu täällä tietävän tai uskovan tietävänsä sen verran lukuisa joukko ihmisiä että minun ei tarvinne tästä eteenpäinkään henkilöllisyyttäsi puida kuten en ole tähänkään mennessä tehnyt.

Jos itse tahdot henkilötietojasi julkistaa niin tee se. Älä sotke mua tähän.

Nyt muutamia kysymyksiä sinulle.

Kysyn kolmannen kerran että oliko taannoinen kirjoituksesi jonkinlainen uhkaus minua kohtaan? Vastaa nyt vihdoin viimein tähän!

Miksi puhut jostain rikoksesta etkä tuo esille sitä, mistä minä muka sua epäilen, jos nyt unohdetaan se että puhut paljasta paskaa. Mutta paskanpuhuminen ei tietääkseni ole rikos joten en tässäkään syytä sinua rikoksesta. Kun väitän paskanpuhujaksi nimimerkkiä, se ei täytä kunnianloukkauksen määritelmää koska olen esittänyt tämän anonyymiä nimimerkkiä kohtaan, Jos sitten täällä esiintyy laajemmalti epäilyjä sinun oikeasta henkilöllisyydestäsi, se täytyy johtua vain sinun omista viesteistäsi, yksityisviesteistäsi, sähköpostiviesteistäsi tms. Sen voin kertoa että ensi kertaa sain sinun henkilöllisyydestä epäilyn muuralassa. Tiedän myös sen että epäily levisi jo muuralassa melko laajalle. Täällä on monia muuralan aktiiveja vaikkakaan nimimerkit eivät ole samoja kuin muuralassa. Eihän minunkaan nimimerkki ole.

n
Maza
Jane Marple

Mike Manner kirjoitti:En minä tiedä. Mistä päin sinä oot? :D
Uijui, kun Mannerin Mikko heitti pahan. Olipas oivaltavaa argumentointia. Sanan säilän sivallus kuuluu yli virtuaalimaailman, kun Mannerin poika sivaltaa.
Viimeksi muokannut Maza, Su Elo 24, 2008 3:11 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Maza
Jane Marple

Neiti Nova: Sanatulvastasi ei ota enää selvää. Yritä tiivistää. Taisit lintsasa amiksessa äidinkielen tunnit, kun ulosanti on pelkkää tuubaa.

Annan sinulle luvan kertoa täällä julkisesti minusta kaiken, mitä tiedät. Anna tulla vaan. Anna edes vihjeitä.
Viimeksi muokannut Maza, Su Elo 24, 2008 3:11 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Maza on kingi.
supernova
Martin Beck

Maza kirjoitti:Neiti Nova: Sanatulvastasi ei ota enää selvää. Yritä tiivistää. Taisit lintsasa amiksessa äidinkielen tunnit, kun ulosanti on pelkkää tuubaa.

Annan sinulle luvan kertoa täällä julkisesti minusta kaiken, mitä tiedät. Anna tulla vaan. Anna edes vihjeitä.
Noh... Lukeehan ne radiossakin "Uutisia selkokielellä", niille jotka ovat rajoittuneet ymmärtämästä normaaleille suomalaisille tarkoitettuja uutisia. Näin ollen:

Opettele sisälukutaitoa. Opettele myös ymmärtämään tekstiä jonka olet lukenut.

Sinulla ei ole valtuuksia myöntää mitään poikkeuksia tämän keskusteluforumin säännöille. Sen tiedät itsekin.

Oletko huomannut että palstan sääntöjen 10 § pitää sisällään sanan "poikkeuksetta". Sana tarkoittaa sitä että 10 § on voimassa aina eikä mikään asia tee pykälän rikkomista sallituksi.

Sinä arvuuttelet minulta sitä, kuka sinä olet. 10 § kieltää tämänkin ehdoitta.

Tässä on sinulle sääntöjen 10 §.
*10 §* Nimimerkin ja hänen oikean nimensä yhdistäminen tai aiheeseen
liittyvä vihjailu sekä arvuuttelu ovat poikkeuksetta äärimmäisen
rangaistavia. Modekeskustelut kuuluvat tähän piiriin myös.

O-li-ko a-sias-sa jo-tain mi-tä et ym-mär-tä-nyt?

nova
Vastaa Viestiin