Sun kanssa kun keskustelee, niin on varsin vaikeaa tietää mistä on kyse.Maza kirjoitti:
Naurettavaa kiemurtelua. Tiedät varsin hyvin, mistä on kyse. Paavoilusi tuloksena on ko. nettisivusto vilkkaassa käytössä ja kummasti sinne on siirrytty nimenomaan Murhainfosta. Olet jakanut henkilötietoja aika monelle henkilölle yksityisviestinä, joista minulla on kopioita.
Henkilöllisyytesi ei kiinnosta minua. En ole kiinnostunut jostain amis-tyypistä, joka on moukka ja äärimmäisen simppeli.
Oot kieltänyt olevasi paavo. Sitten kerrot että väitän sua joksikin paavoksi. Sitten esität että minun paavoiluni tuloksena jotkut nettisivut on saaneet käviöitä. Joo, olen varmaan voinut heittää jossain yhteydessä etunimen paavo. Ja huomioi nyt se että nimen omaan etunimen. Sedkin on ollut mulle kerrottua tietoa tai oletusta. Mutta joka tapauksessa ei
paavo-nimellä kenenkään sivuja googleteta. Olet nähtävästi tehnyt taktisen vedon ja unohtanut sen että muuralan porukasta aika moni uskoi olevansa selvillä sitä kuka olet.
Mitään vahvistusta en ole saanut ennenkuin tänään, kun väität että jonkun sivuston kävijämäärässä on ollut poikkeamia normaalista.
Aikaisemmin olet esittänyt musta väitteitä että kirjoitan jotain s24:ään, vaikka tosiasia on se että viimeisen vuoden tai kaiketi kahden aikana en ole ollut ko. sivuilla kuin korkeintaan googlatessa jotain asiaa. Viimeksi taisin piipahtaa kun google sattui viemään erästä venetyypiä koskevaan mainintaan joka oli s24:n keskusteluissa. Mitään bodomiin liittyvää en ole googlettanut pitkään aikaan. minfon aihepiiriin liittyen muistan osuneeni sinne kun olen googlettanut ns. bunkkerisurmaa. Siitä, että olisin sinne kirjoittanut on sen verran pitkä aika etten edes ole varma olenko sinne kirjottanut. Olen kyllä saanut meiliini joitain lainauksia kyseiseltä palstalta liittyen bodomiin. Jätetään ne kirjoitukset omaan arvoonsa mutta kyllä mulla aika vahva tunne on siitä kuka ne on kirjoittanut.
Ylläpito on täällä sangen jämerää. Voisivat olla aika kiinnostuneita nimimerkille maza saapuneista yksityisviesteistä jossa muka jaan henkilöllisyyttäsi. Henkilöllisyyttä joka osaltaan varmentui sinun omasta meilistäsi koska miten voit tietää sivustosta ja sen kävijöistä jollet vähintään ole todella hyvä ystävä sivujen omistajan kanssa. Niin hyvä ystävä että olet voinut kertoa hänelle nimimerkkisi ja sitä myötä sen että asenteesi on kautta keskusteluaikain ollut vähintään hyökkäävä.
Mä olen saanut varoituksen tälä palstalla koska olen lainannut palstalta bannattua henilöä eli Urhoa. Tuolloinkin yksityisviestissä ylläpidolle kerroin että näin olen tehnyt. Tuo viesti koski joko sinun tai pharaon väitettä että on oltu urhoon yhteydessä. Tämän urho meilissään minulle kielsi ja sanoi että saan lainata. Tähän lainaukseen ei yläpito suhtautunut positiivisesti, ja sen ymmärrän osittain. Urhohan poistui aika lailla ovet paukkuen. Palstalta viimeisessä YV:ssä urho kertoi mulle että kohta banni paukahtaa ja lujasti.
Mutta sinä maza, joka olit aikoinasi suin päin lähdössä sen kimppuun, jota wagnere nyt on syyttänyt asiasta, mene nyt ihmeessä itseesi.
n
ps. toista kymmentä muuralan henkilöä tuntuu tietävän ainakin omana oletuksena kuka olet.
Tällähän nyt ei ole mitään tekemistä asian kanssa mutta mistä helvetistä revit sen että mä oon täällä jotain henkilöllisyydestäs puhunut.
tämän oletuksen tietäviä on paljon. tiedän myös näin jälkikäteen kuka tuon ajatujsen toi julki, mutta älä nyt oleta että ketään vasikoisin.
n