Kyllä se voidaan aloittaa ja on aloitettukin. Tosin itse olet ollut eri mieltä, mutta loppujen lopuksi kynnys ylittyä on vain sheriffin stetsonissa.kyr-12 kirjoitti: To Syys 28, 2023 10:45 amJoka päivä joku loukkaantuu henkisesti jossain päin palloa eikä kaikki tapa itteensä.Molo kirjoitti: To Syys 28, 2023 10:24 amKyllä nuo kapakan tapahtumat ovat seurausta siihen mihin ikinä on voinut joutuakaan. Sitä on arvosteltu ja aiheesta. Ei mitenkään hyväksyttävää.kyr-12 kirjoitti: To Syys 28, 2023 5:20 am Mites nyt sitten jos löytyy joesta itse menneenä, peruuko joku puheitaan ja pahoittelee hatusta vedettyjä syytöksiä asianosaisille.
Se että levitetään keksittyjä perättömiä juoruja ei ole hyväksyttävää.
Rikoksesta ei ole toistaiseksi näyttöä ja siksi kenenkään syyttäminen ei ole oikein eikä kukaan poliisi aloita tutkintaa jos syytä epäillä kynnys ei täyty eikä tässä täyttynyt.
Jokainen vähänkään maailmaa nähnyt ymmärtää.
https://www.murha.info/rikosfoorumi/vie ... 4#p1497964
Sen voi pimeissä tapauksissa aloittaa ihan varmuuden vuoksi, että tsekataanpa tämä rikospuolikin. Tuolla linkkaamassani kommentissa olit sitä mieltä, että Lindellin tapaus on täysin erilainen Rasmukseen nähden, mistä olen edelleen eri mieltä.
-Rasmus Takaluoman katoamien on totaalinen. CHECK! Ei aihetta aloittaa henkirikostutkintaa.
-Rasmus Takaluomalla ei ollut tapana kadota. CHECK! Ei aihetta aloittaa henkirikostutkintaa.
-Rasmus Takaluoman pankkitiliä ei ole käytetty. CHECK! Ei aihetta aloittaa henkirikostutkintaa.
-Rasmus Takaluoman puhelinta ei ole käytetty. CHECK! Ei aihetta aloittaa henkirikostutkintaa.
-Jere Lindellin katoamien oli totaalinen. CHECK! Aihe aloittaa henkirikostutkinta.
-Jere Lindellillä ei ollut tapana kadota. CHECK! Aihe aloittaa henkirikostutkinta.
-Jere Lindellin pankkitiliä ei oltu käytetty. CHECK! Aihe aloittaa henkirikostutkinta.
-Jere Lindellin puhelinta ei oltu käytetty. CHECK! Aihe aloittaa henkirikostutkinta.
Mutta verrataanpa Jere Lindelliä Riina Mäkisen tapaukseen?
Oliko Lindell tavattu autoa polttamassa paatuneen taparikollisen kanssa ja oliko kuultu ammuskelua tai oliko Lindellin seurassa viimeksi nähty tehnyt juuri mökkimurron ja piilotellut asetta karkkihyllyyn huoltoasemalla?
Riinan tapauksessahan tutkintakynnys ei ylittynyt edes noilla spekseillä, niin miksi ihmeessä Lindellin?