Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Etsivä Shitlock
Christopher Lorenzo

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Etsivä Shitlock »

Topelius kirjoitti: Su Helmi 11, 2024 9:17 am
Ghost hunting kirjoitti: Su Helmi 11, 2024 8:55 am Todellakin oli asioita mitkä poliisille on rutiinia, mikä oli syy miksi näin sählättiin, edelleenkään ei tiedetä nimeltä sitä tosiseikkaa että keitä oli tiskin "kolme iloista roistoa".
Mistä sinä niin päättelet, että poliisi ei niitä tiedä? Jos me emme niitä tiedä, ei se tarkoita että poliisi ei tiedä.
Luuletko että he tiedottavat tietävänsä kolmen tuijottelijan nimet?
Omasta mielestäni kummallista, että omaiset ja RK:n tiimi ihmetelleet noita bt-tuijottajia varsin paljon, vaikka luulisi että Rasmuksen pöytäkaveri se lippispää VA olisi heille kertonut keitä nämä ovat, kun yhden bt-tuijottajan autollekin saatteli.
Samoin kuin se, että vain tuijottavaa pysäytyskuvaa on jakaneet, olisiko jokin pätkä videolla ollut yhtä dramaattista? Asettelin bt-tuijottelun tuohon tiskille, miltä mahtaisi videolla näyttää?
lapua tuijottelun sijainti vaan mikä on kellonaika.png
lapua tuijottelun sijainti vaan mikä on kellonaika.png (297.87 KiB) Katsottu 805 kertaa
Lapuan terassivideo https://emalm.com/?v=lOXkX/
Monster
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Monster »

Verinuoli kirjoitti: Su Helmi 11, 2024 5:06 pm
"Eipä minulla nyt ole oikein mitåän syytä ja mielenkiintoa alkaa sinulle linkkejä kaivelemaan." vaki vastaus oli arvattavissa.

Tuollaista haastatteluahan ei löydy vaikka selaisi tämän ketjun lisäksi koko Oodin tarjonnan.
Se on tosiaankin aika arvattavaa, ettei sinulle viitsi kukaan olla jatkuvasti syöttämässä kädestä tietoja joita sinä et itse viitsi tai osaa etsiä.
Ghost hunting
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Ghost hunting »

Yhden terassikuvan olen nähnyt missä yksi "nillittäjä" -kyylä oli terassin aidan/ aukon kohdalla.
Melkoista elekieltä on havaittavissa tossa baaritiski seurueessa.
Monster
Christopher Lorenzo

Pitäisikö tuossa kuvassa olla Rasmus mustassa hupparissaan, jossa lukee punaisella "Hoodrich"?
Verinuoli
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Verinuoli »

Monster kirjoitti: Su Helmi 11, 2024 5:30 pm
"Eipä minulla nyt ole oikein mitåän syytä ja mielenkiintoa alkaa sinulle linkkejä kaivelemaan." vaki vastaus oli arvattavissa.

Tuollaista haastatteluahan ei löydy vaikka selaisi tämän ketjun lisäksi koko Oodin tarjonnan.
Se on tosiaankin aika arvattavaa, ettei sinulle viitsi kukaan olla jatkuvasti syöttämässä kädestä tietoja joita sinä et itse viitsi tai osaa etsiä.
Mieletön logiikka sulla! Minun pitäisi etsiä joku lehtihaastattelu mitä ei ole olemassa, jos en löydä niin sinun tuulesta temmattu väite on oikea?
Verinuoli
Rico Tubbs

Allan Kurma kirjoitti: Su Helmi 11, 2024 5:13 pm
Verinuoli kirjoitti: Su Helmi 11, 2024 4:54 pm
Allan Kurma kirjoitti: Su Helmi 11, 2024 4:42 pm

En pysty. Kyse onkin siitä, että jos poliisi ei heti paikalla kerro julki tietojaan, johtopäätös on täällä etteivät ne tiedä mitään, eivätkä tutki mitään. Näin asia ei ole. Ja mitä tulee niihin tallennuksiin, niin tämä karvakäsi taitaa olla melkoinen luikuri. Kysykää häneltä.
Tämä ketju on melko pitkä ja kirjoittajia paljon, eli yleistys "täällä" on mitään sanomaton ja täysin turhaa puppua.
Se mitään puppua ole. Ihmiset on ihme puupäitä kun kuvittelevat että poliisi kertoo kaiken mitä tietävät ja tutkivat. No eivät kerro. Miksi kertoisivat??
Jos sinun mielestäsi joku tässä ketjussa noin ajattelee niin en lähtisi yleistään että "täällä" noin ajateltaisiin jotenkin kollektiivisesti.
Molo
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Molo »

Parempi ettei noihin kukaan vastaa eikä noteeraa antaa märistä yksinään.
Allan Kurma
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja Allan Kurma »

↑↑

No sinä nyt nirppanokka olet kun tuosta heti lähdit kitajamaan ja saivartelemaan. En kirjoittanut että KAIKKI täällä ovat sitä mieltä. Täällä koko helvetin minfossa on_joidenkin_mielestä heti poliisin vika jos jokin asia ei selviä. Loppupeleissä Suomen poliisin toiminta kestää vertailun minkä tahansa maan poliisin kanssa.
Yö ja aamu jokainen
jollekin on viimeinen
joka aamu, joka yö
jonkun sydän riemuin lyö
jonkun osa ikiyö
Monster
Christopher Lorenzo

Verinuoli kirjoitti: Su Helmi 11, 2024 6:56 pm

Mieletön logiikka sulla! Minun pitäisi etsiä joku lehtihaastattelu mitä ei ole olemassa, jos en löydä niin sinun tuulesta temmattu väite on oikea?
Eihän sinun sitä pidä etsiä. Saat minun puolestani elää ihan vapaasti omissa uskomuksissasi.
Monster
Christopher Lorenzo

Molo kirjoitti: Su Helmi 11, 2024 7:18 pm

Parempi ettei noihin kukaan vastaa eikä noteeraa antaa märistä yksinään.
Näin on. Tuolle märisijälle pitäisi etsiä valmiiksi kaikki tieto, ja kun ne esität ei hän edes suostu niitä uskomaan.
Molo
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Molo »

Sinun tyyliä lähinnä tarkoitin.
Verinuoli
Rico Tubbs

Monster kirjoitti: Su Helmi 11, 2024 7:53 pm
Verinuoli kirjoitti: Su Helmi 11, 2024 6:56 pm

Eihän sinun sitä pidä etsiä. Saat minun puolestani elää ihan vapaasti omissa uskomuksissasi.
Ei tämä ole mikään uskomus asia ole. Täysi fakta sun mussutuksesta huolimatta on että yhtäkään lehtihaastattelua ei ole olemassa missä asian tutkinnanjohtaja kertoo poliisin yrittäneen tallentaa hovin videotallenteita ennen kuin ne olivat hävinneet.

Mikä tässäkin semmonen kipupiste että pitää alkaa paskaa jauhaan?
Monster
Christopher Lorenzo

Verinuoli kirjoitti: Su Helmi 11, 2024 8:30 pm
Ei tämä ole mikään uskomus asia ole. Täysi fakta sun mussutuksesta huolimatta on että yhtäkään lehtihaastattelua ei ole olemassa missä asian tutkinnanjohtaja kertoo poliisin yrittäneen tallentaa hovin videotallenteita ennen kuin ne olivat hävinneet.

Mikä tässäkin semmonen kipupiste että pitää alkaa paskaa jauhaan?
Sinun "faktasi" on kyllä ketjussa jo nähty. :lol:
Verinuoli
Rico Tubbs

Allan Kurma kirjoitti: Su Helmi 11, 2024 7:25 pm
Verinuoli kirjoitti: Su Helmi 11, 2024 7:04 pm
Allan Kurma kirjoitti: Su Helmi 11, 2024 5:13 pm

Se mitään puppua ole. Ihmiset on ihme puupäitä kun kuvittelevat että poliisi kertoo kaiken mitä tietävät ja tutkivat. No eivät kerro. Miksi kertoisivat??
Jos sinun mielestäsi joku tässä ketjussa noin ajattelee niin en lähtisi yleistään että "täällä" noin ajateltaisiin jotenkin kollektiivisesti.
No sinä nyt nirppanokka olet kun tuosta heti lähdit kitajamaan ja saivartelemaan. En kirjoittanut että KAIKKI täällä ovat sitä mieltä. Täällä koko helvetin minfossa on_joidenkin_mielestä heti poliisin vika jos jokin asia ei selviä. Loppupeleissä Suomen poliisin toiminta kestää vertailun minkä tahansa maan poliisin kanssa.

Kerroin vain että kommenttisi oli melko yleistävä kun et itse kirjoittamaasi näyttänyt ymmärtävän.. Tässä ketjussa muuten käsitellään Rasmuksen kuolemaan johtaneita asioita. Ei kansainvälisiä vertailuja poliisin toiminnoissa.
Allan Kurma kirjoitti: Su Helmi 11, 2024 4:42 pm
Kyse onkin siitä, että jos poliisi ei heti paikalla kerro julki tietojaan, johtopäätös on täällä etteivät ne tiedä mitään, eivätkä tutki mitään.
Verinuoli
Rico Tubbs

↑↑

Hyvä, vielä kun näkisi sinun faktat. Ihana hymiö!
Vastaa Viestiin