Maxgyver taisi kyllä sanoa olleensa paikalla oikeudessa, ei elvytystilanteessa.Sarjo kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 6:17 pmMulla on pitkät piuhat ja nyt vasta tajusin. Mutta vastaa vielä tähän.
Sanot olleesi paikalla, kun Miloa elvytettiin.
Olet myös kertonut asuvasi toisessa kaupungissa, etkä ole koskaan tavannut Milon isiä.
Miten ehdit paikalle silloin aamulla?
4v. pojan törkeä kuolemantuottamus 8.6.2023 Joensuu, äidille ja isäpuolelle ehdotonta
-
MissMacGyver
- Susikoski
Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin
Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin
Elizabeth kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 6:21 pm Mukavan isukin VÄKIVALTA mainittu jo maaliskuussa:
ISÄPUOLI: No en saa edes olla omassa kodissa normaalisti ku sä huudat mulle jos kosken [lapseen]
ÄITI: Nii varmaa huudan jos vittu kohtelet sitä väkivaltaisesti. Se et tykkäät ratkaista kaiken väkivallalla ei tarkota sitä et voisit vittu satuttaa mun lasta joka on vittu pieni viaton ihminen joka ei oo ikinä tehny sulle mitään pahaa
ISÄPUOLI: Pikkasen näpäytån vqa
ÄITI: Niinpä nii vittu
Jatkan tähän vielä että viesteistä voi jo päätellä että miten Muussi nähny tilanteen missä Miloon kohdistettu väkivaltaa. On huudettu ja toruttu mut siihen se on kuitenkin jäänyt.
Et muista enää kirjoituksiasi ja nytkin olit tähän sen lyhentänyt. Itse olit tummentanut kohdan nuori pojan kloppi. Kysyit vielä mistä tämä kirjoittaja sen tietää niin sanoi olevansa paikalla: oikeudessa!Sarjo kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 6:17 pmMulla on pitkät piuhat ja nyt vasta tajusin. Mutta vastaa vielä tähän.
Sanot olleesi paikalla, kun Miloa elvytettiin.
Olet myös kertonut asuvasi toisessa kaupungissa, etkä ole koskaan tavannut Milon isiä.
Miten ehdit paikalle silloin aamulla?
-
Haisunäätä
- Lauri Hanhivaara
Hyi.
Nyt voin sanoa ton iltasanomien jutun luettuani että viranomaiset tehneet saakelin moisia virheitä tässä tapauksessa pidemmän aikaa.
Seinillä verta!
Asunnossa on vietetty häiriö elämää pidemmän aikaa.
Siellä pieni lapsi!
Sostoimi toiminut nyt väärin. Samaten virkavalta jos asunnossa ovat useasti käyneet lapsen ollessa paikalla.
Ja vaikka lapsi ei olisi paikalla niin minusta noissa häiriö tehtävissä pitäisi tästä edes aina tarkistaa ketkä asunnossa ovat kirjoilla!
Jos lapsia niin tuollainen elämä ei kuulu lapsen kotiin oli sitten lapsi paikalla tai ei.
Voin vaan sanoa jos mun lapselle tekisi joku noin miten tässä tapauksessa tehty, niin en voisi elää normaalia elämää enää. Enkä sallisi sellaisen ihmisen edes liikkua vapaana joka mun lasta hakkais saatika tappaisi.
Jos olisin tuon Muusan paikalla olisin jo suljetulla. Ja odottaisin en edes sano mitä.
Hyi.
Jos on pieniki epäily että omaa lastaan joku pahoinpiteöee niin luulisi herätyskellojen soivan.
Minulla ke soisi sellaista tahtia että voisi minet asiat mennä nuotin vierestä.
Nyt voin sanoa ton iltasanomien jutun luettuani että viranomaiset tehneet saakelin moisia virheitä tässä tapauksessa pidemmän aikaa.
Seinillä verta!
Asunnossa on vietetty häiriö elämää pidemmän aikaa.
Siellä pieni lapsi!
Sostoimi toiminut nyt väärin. Samaten virkavalta jos asunnossa ovat useasti käyneet lapsen ollessa paikalla.
Ja vaikka lapsi ei olisi paikalla niin minusta noissa häiriö tehtävissä pitäisi tästä edes aina tarkistaa ketkä asunnossa ovat kirjoilla!
Jos lapsia niin tuollainen elämä ei kuulu lapsen kotiin oli sitten lapsi paikalla tai ei.
Voin vaan sanoa jos mun lapselle tekisi joku noin miten tässä tapauksessa tehty, niin en voisi elää normaalia elämää enää. Enkä sallisi sellaisen ihmisen edes liikkua vapaana joka mun lasta hakkais saatika tappaisi.
Jos olisin tuon Muusan paikalla olisin jo suljetulla. Ja odottaisin en edes sano mitä.
Hyi.
Jos on pieniki epäily että omaa lastaan joku pahoinpiteöee niin luulisi herätyskellojen soivan.
Minulla ke soisi sellaista tahtia että voisi minet asiat mennä nuotin vierestä.
Elizabeth kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 6:29 pmElizabeth kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 6:21 pm Mukavan isukin VÄKIVALTA mainittu jo maaliskuussa:
ISÄPUOLI: No en saa edes olla omassa kodissa normaalisti ku sä huudat mulle jos kosken [lapseen]
ÄITI: Nii varmaa huudan jos vittu kohtelet sitä väkivaltaisesti. Se et tykkäät ratkaista kaiken väkivallalla ei tarkota sitä et voisit vittu satuttaa mun lasta joka on vittu pieni viaton ihminen joka ei oo ikinä tehny sulle mitään pahaa
Jatkan tähän vielä että viesteistä voi jo päätellä että miten Muussi nähny tilanteen missä Miloon kohdistettu väkivaltaa. On huudettu ja toruttu mut siihen se on kuitenkin jäänyt.
13.–16.3.2023
ÄITI: Vitun sairasta et sä riehut jossain ja sen takia mun lapsi on vittu vaarassa koska et osaa käyttäytyä. Ku aina pitää riehuu ja kovistella eikä ikinä voi käyttäytyä ku aikuiset ihmiset
ÄITI: Vaarrannat mun lapsen sen takia et sun pitää leikkii jotain vitun Jeesusta
ÄITI: Voitteko painuu vaikka vittuun ni saan ton lapsen nukkumaan. Ei tarvi tähän kämppään kuttua ketään ku mun lapsi on täällä
(Eli siis tässä ei ole kohdistettu lapseen väkivaltaa vaan on ollut joku tilanne kolmannen osapuolen kanssa)
Muutama päivä myöhemmin:
(Ja tässä puhuttiin siitä luunapista)
Kun joku näihin maaliskuun asioihin vielä takertui. Tosiaan piti lopettaa tämä ja nyt ei ole aikaa tai jaksamista jokaista viestiä erikseen käydä teille läpi mutta niihin muistaakseni löytyy aika pitkälle vastaukset kun jaksaa selata jokaisen lehtijutun. Saatto olla että joihinkin oon saanu "selityksen" siellä käräjillä ja ei ole tullut lehteen.
-
candyman×5
- Nikke Knatterton
Siis miksi täällä edes vastaillaan jollekin "enolle"?
Äijää kiinnostaa se lapsi tasan niin paljon että laittelee vain uusia selfieitä ja puolustelee kusipää-siskoaan.
Siellä on lapsen kotona ollut enemmän toiset narkkarit huolissaan kuin tämän pienen omat sukulaiset.
Hävetkää jos osaatte ja älkää lisääntykö
Äijää kiinnostaa se lapsi tasan niin paljon että laittelee vain uusia selfieitä ja puolustelee kusipää-siskoaan.
Siellä on lapsen kotona ollut enemmän toiset narkkarit huolissaan kuin tämän pienen omat sukulaiset.
Hävetkää jos osaatte ja älkää lisääntykö
En nyt tarkoittanut juuri sinua vaan näitä jotka hokee voi Milo parka ja kidutettu sekä kiroillaan, haukutaan, kiduttajia koko suku ja lapset kaikilta pois jne sekä isot sydänhymiöt, itkuhymiöt perässä ym. On tämä kauhea asia mutta ei ne kauhistelut ja kiroilut sekä suvun uhkailut tuo tähän ketjuun yhtään uutta asiaa.Balance kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 6:02 pmKirjoittelen tänne ihan tasan samalla oikeudella millä tuo murhaajien puolustelija sekä sinä. Yritin kaivaa häneltä vastausta mitä en ikinä saanut, vain ohutta ja huonoa vertauskuvaa. Mutta jankkaaminen ei hänen kanssa näköjään auta, sokea kun on. Toinen vaihtoehto on että tyhmä. Jos noista viesteistä ei vielä usko muusankin olleen osallinen niin olkoot.Cadi John kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 5:21 pmMä nyt suosittelen ystävällisesti et jätät kirjoittamisen tähän. Kuten huomaat niin tulee uusia viestejä samoista kysymyksistä koko ajan. Jengi ei lue vanhoja näköjään. Samat asiat pyörii koko ajan kun puretaan omia raivoja tänne.Maxgyver kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 5:16 pm
Voisinhan minäkin nyt laittaa viestiä että ootte heittänyt mua bussin alle ja perseraiskannu mua kysymyksillänne ja jos kuolisin niin epäiltäskö teitä teosta? Ei vaan kaikkia sanoja ei tarvitse ottaa aina niin siinä alkuperäisessä merkityksessä. Ite esim sanoisin tästä tämän päivän viestirallista että oon homostellu minffossa päivän mutta en mä tarkota sitä että minä olen teidän kanssa nainut
Tämä on kyllä varmaan sekopäisin ketju täällä
Kaikki henkirikokset pitäisi jakaa jo alkuvaiheessa kahteen eri aiheeseen. Toinen käsittelisi itse rikosta, oikeudenkäyntiä ja rangaistusta ja toinen sitten sukulaisten vanhempien uskontoa, sukulaisten harrastuksia ja lihasten kokoa, kenen kanssa on tehty nappikauppaa ja vaikka millä automerkeillä ajetaan.
Olis kyllä mahdoton tehtävä modeille ja kirjoittajillekin, joten kuolleena syntynyt idea.
Jos tämä mäxkaiveri uskoo murhaan/tappoon niin hänen omien kokemustensa ja uskomustensa perusteella se olisi Suomen ensimmäinen sellainen joka aiheutettu luunapeilla ja hetken kirvelevällä sormella.
Kaikki henkirikokset pitäisi jakaa jo alkuvaiheessa kahteen eri aiheeseen. Toinen käsittelisi itse rikosta, oikeudenkäyntiä ja rangaistusta ja toinen sitten sukulaisten vanhempien uskontoa, sukulaisten harrastuksia ja lihasten kokoa, kenen kanssa on tehty nappikauppaa ja vaikka millä automerkeillä ajetaan.
Olis kyllä mahdoton tehtävä modeille ja kirjoittajillekin, joten kuolleena syntynyt idea.
Jos tämä mäxkaiveri uskoo murhaan/tappoon niin hänen omien kokemustensa ja uskomustensa perusteella se olisi Suomen ensimmäinen sellainen joka aiheutettu luunapeilla ja hetken kirvelevällä sormella.
Kannattaa lukea kaikki viestit aamusta asti jolloin jo selvisi kuka hän on.Jandrie kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 6:17 pmTaitaa olla oikeasti Muusan veli, koska osasi kertoa Instagramin asetuksistaan. Kertoi, että viestiä pystyy laittamaan ainoastaan henkilöt, joita hän itse seuraa ja tämä pitää paikkaansa, sillä mulle tuli siitä ilmoitus, kun yritin laittaa hänelle viestiä.AlpoM kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 5:18 pm Oliko kukaan nyt varmistanut esim IG privaviestillä tämän velikullan henkilöllisyyttä? Viesteissä huokuu niin kylmänviileä ja rauhallinen olemus, että täytyy olla melko psykopaatti kuka vastailee tuohon tyyliin siskonlapsen kidutusmurhaan liittyviin kysymyksiin. Uskotaan tämäkin asia sitten kun joku sen todistaa![]()
-
KalleKoolla
- Nikke Knatterton
Uskon, että MaxGyver on Milon äidin veli.
Ärsyttävää, että täällä on typeryksiä, jotka jankuttavat samoista asioista ja vääntelevät faktoja mieleisikseen, mm. "Mun oxyja et ota" on oikeasti "Oxyja et ota".
Ymmärrän, että ei kiinnosta enää vastailla, mutta itseäni kiinnostaa, miten käräjillä käsiteltiin tämä:
"Syyttäjän mukaan äiti on ollut mukana tappavassa väkivallassa, lukuun ottamatta höyrymopin käyttöä. Lisäksi äiti on jättänyt lapsensa isäpuolen hoitoon vaikka hän on tiennyt tämän olevan huumausaineiden vaikutuksen alaisena ja vaikka lapselle oli tehty väkivaltaa." Lähde yle.fi 12.2.
Toivon, että te sukulaiset saatte olla rauhassa kotonanne.
Ärsyttävää, että täällä on typeryksiä, jotka jankuttavat samoista asioista ja vääntelevät faktoja mieleisikseen, mm. "Mun oxyja et ota" on oikeasti "Oxyja et ota".
Ymmärrän, että ei kiinnosta enää vastailla, mutta itseäni kiinnostaa, miten käräjillä käsiteltiin tämä:
"Syyttäjän mukaan äiti on ollut mukana tappavassa väkivallassa, lukuun ottamatta höyrymopin käyttöä. Lisäksi äiti on jättänyt lapsensa isäpuolen hoitoon vaikka hän on tiennyt tämän olevan huumausaineiden vaikutuksen alaisena ja vaikka lapselle oli tehty väkivaltaa." Lähde yle.fi 12.2.
Voi helvetti täälä on tyhmempää porukkaa kun kuvittelinkaan
Tottakai tiedän ketä hän esittää, mutta onko hän todellisuudessa se ketä esittää.
-
Haisunäätä
- Lauri Hanhivaara
Tälläinenkin asia tuli mieleen että enona voisit antaa jutun iltalehteen. Ihan omaisen näkökulmasta ja uhkaluista joita olet saanut.Maxgyver kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 6:36 pmElizabeth kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 6:29 pmElizabeth kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 6:21 pm Mukavan isukin VÄKIVALTA mainittu jo maaliskuussa:
13.–16.3.2023
ÄITI: Vitun sairasta et sä riehut jossain ja sen takia mun lapsi on vittu vaarassa koska et osaa käyttäytyä. Ku aina pitää riehuu ja kovistella eikä ikinä voi käyttäytyä ku aikuiset ihmiset
ÄITI: Vaarrannat mun lapsen sen takia et sun pitää leikkii jotain vitun Jeesusta
ÄITI: Voitteko painuu vaikka vittuun ni saan ton lapsen nukkumaan. Ei tarvi tähän kämppään kuttua ketään ku mun lapsi on täällä
(Eli siis tässä ei ole kohdistettu lapseen väkivaltaa vaan on ollut joku tilanne kolmannen osapuolen kanssa)
Muutama päivä myöhemmin:
(Ja tässä puhuttiin siitä luunapista)
Kun joku näihin maaliskuun asioihin vielä takertui. Tosiaan piti lopettaa tämä ja nyt ei ole aikaa tai jaksamista jokaista viestiä erikseen käydä teille läpi mutta niihin muistaakseni löytyy aika pitkälle vastaukset kun jaksaa selata jokaisen lehtijutun. Saatto olla että joihinkin oon saanu "selityksen" siellä käräjillä ja ei ole tullut lehteen.
Tämä on kuitenkin koko suomea järkyttävä asia ja varmasti ihmiset toivoisi saavansa myös lapsen omaisia avautumaan. Varmasti itsekin ihmettelet miten suomessa voi tapahtua tälläistä? On myös viranomaisten syy tässä tapauksessa lapsen koti olot. Niin kuin aikasemmin sanoin syy ei ole sukulaisten vaan aika monen asian summa ja syy on aina tekijöiden.
Jopa sinä omaisena voisit antaa pojalle äänen ja sen että hänen lyhyellä elämällä oli merkitystä.
Minusta tämä poika ja Vilja Eerika ovat kaikkien viattomien lasten kasvot, jotka tälläkin hetkellä asuvat ja elävät väkivaltaisessa kodissa.
Heidän kuolema ei saa olla turha. He ovat myös kavot tälle pahuudelle ja sille ettei lastensuojelu toimi tässä maassa.
Ja sinä voit omaisena olla heidän ääni. Kuitenkin koet että haluat puhua asiasta ja kirjoituksistasi huokuu viha tätä isäpuolta kohtaan.
Ja itse uskon jos et välittäisi et tänne kirjoittelisi.
Luunappi on Muusan selitys. Sehän on hyvä että se tietää luunapin muttei palovammaa 
Juurikin näin. Pieni lapsi jolta potkittu tai painettu sisuskalut tohjoksi ja toisen asteen palovammoja siellä ja täällä niin on joko hysteerisen kivulias tai tajuton.AlpoM kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 4:27 pm Velikulta sivuuttikin hienosti kysymykseni, oletko vedonnut siskoasi kertomaan totuuden? Et ole. Huomaa myös, että täällä ei hirveän monella ole lapsia, tai ainakaan Milon ikäistä. Oman 4-vuotiaan kanssa pitää keksiä virikettä joka ikiseksi sekunniksi ja minuutiksi jokaisena hereillä olo tuntina.
Muusan kotiintulon ja väitetyn "nukkumaan" käynnin välillä on todella, todella pitkä aika viettää pienen lapsen kanssa. Tuota useiden tuntien väliä ei todellaakaan ole vaan "normaalisti leikitty ja hengailtu". Milo on joko itkenyt ja vaikeroinut vammojensa kanssa tai ollut tajunnan rajamailla. Eli jo tämä helvetin yksinkertainen asia kertoo, että molemmat syylliset puhuvat paskaa minkä suustaan ehtivät. Piste!
Ja täällä "veli" kuittaa palovammat et ei niihin oikeesti satu. Oksettavaa.
Just tämä asioiden väärentely ja jopa keksitään juttuja, ärsyttää.KalleKoolla kirjoitti: Ma Helmi 19, 2024 6:45 pm Uskon, että MaxGyver on Milon äidin veli.
Miten jollain tulee edes mieleen mennä tekijän sukulaisten oven taakse. Mun mielestä täytyy olla päässä jotain vikaa tai omia käsittelemättömiä traumoja.