Muusa on ollut tehokas organisoimaan ja toteuttamaan koti- ja asiointiapua mummolleen, kauppa- ja lastenvaunujen huoltoapua siskolleen, mutta omien kotitöiden organisoitikyky, lapsen kasvatus- ja hoitokyky loistavat poissaolollaan. Ei minkäänlaista hallintaa omaan elämään!Jokukukavaan kirjoitti: Su Helmi 25, 2024 8:34 am True crime tubettaja Annukka Lacselles tosi hyvin kritisoi videollaan just tuota Muusan vastuuta vanhempana että miten hän olisi voinut lähteä tuosta suhteesta ja miten hänen velvollisuutensa olisi ollut pitää Milo turvassa. Kyllähän nyt mt-ongelmainen ADHD.sta kärsivä nuorikin äiti tajuaa mitä tehdä jos oma lapsi tai itse joutuu vaaraan. Monesti ADHD ihmisillä se ajatus juoksee vielä ripeämmin, he ovat nokkelia etsimään tietoa asioista ja he myös ovat luovia. Muusalla uupuu kyllä totaalisesti tää kaikkiOlisi ottanut pari Consertaa ja pistänyt toimeksi ellei ilman niitä saanut asioita aikaan. Eihän hänen olisi tarvinnut soittaa kuin 112, lastensuojelu, äiti, sisko tai kuka tahansa niin hän olisi saanut Milolle ja itselleen apua.
Itse haluaisin juurikin ymmärtää miksi hän ei näin toiminut?
Tuosta että ei tajuta lapsen vammojen vakavuutta. En usko tuota itse. Milo on vaatinut saada tuskissaan sitä nestemäistä Panadolia lisää ja lisää. Edelleenkään tutkintapöytäkirja ei kerro millaisella mittarilla se kuume mitattiin. Mittari kertoisi paljon onko se rinnan palovamma sieltä paidan alta huomattu. Maxgyver kun sie tiedät asioita niin millainen kuumemittari Muusan siellä kotona oli, kun kävit tyhjentää sen asunnon nyt tutkintavankeuden aikana.
Tämä on elämänhallintaongelmissa ymmärtääkseni aika tavallista, että tehdään itsensä tärkeäksi kaikkialla muualla mutta ei siellä missä pitäisi. Siihen omaan kotiin taikka perheeseen ei vain ole kiinnostusta, ja pitää näyttää kuitenkin ulospäin, että kykenee. Muusa on varmaan tuntenut itsensä mitättömäksi, ei ole tainnut olla hänelläkään mikään "itsenäiseen elämään valmistava ja suotuisaa kehitystä tukeva" lapsuus.