Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolema oli mm. törkeä kuolemantuottamus - 7 v 9 kk ja 3 v 7 kk vankeutta

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Jokukukavaan
Martin Riggs
Viestit: 641
Liittynyt: Ke Joulu 15, 2021 1:49 am

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja Jokukukavaan »

Lastensuojelu ei tarvitse ilmoittajalta mitään todisteita huumeiden myynnistä. Lastensuojelu hankkii ne todisteet itse. Tällaisen takia nimenomaan ei pidä jättää ilmoitusta lasuun tekemättä! Oma huoli riittää lasun tekemiseen!

Poliisille voi netissä vinkkejä antaa epäillystä huumeiden myynnistä anonyyminä. Ei tarvitse olla mitään todisteita.

Jos on itse niin sokea ettei tunnista tavallista arkista toimintaa huumeiden myynnistä ja käytöstä niin sille toki ei mitään voi. Suurin osa onneksi tunnistaa käyttäjän ja ei käyttäjän aika nopealla vilkaisulla.

Huumeiden myynnistä ja käytöstä kuulusteluissa puhui enemmän kuin yksi talon asukas.
Viimeksi muokannut Jokukukavaan, Ke Helmi 28, 2024 12:49 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Vilmavain
Lauri Hanhivaara
Viestit: 123
Liittynyt: Ti Tammi 26, 2021 4:14 pm

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja Vilmavain »

Mä vähän pahoin pelkään, että Muusa jää tuomiota vaille. Joku lievä tuomio kaltoinkohtelusta, mutta kyllähän hän itsensäkin uhrina kokee ja esiintyy sillä tavoin. Ei vaan ole näyttöä mistään. Mitään faktaa ei ole siihen, että Muusa olisi osallistunut tai edes nähnyt väkivaltatilanteita. Päinvastoin. Viestit todistavat, että Muusa on ollut muualla kun palovammat ovat syntyneet, eikä mustelmienkaan syntyä ole (ikinä?) nähnyt. Kuulostaahan se oudolta, että lapselle sattui ja tapahtui jatkuvasti, mutta kukaan ei koskaan näitä tilanteita nähnyt. Mutta tämä on mahdollista eikä tätä voi toisin todistaa.

Muusa antaa itsestään tyhmän ja sinisilmäisen kuvan, joka vetoaa mielenterveysongelmiin ja ADHD sekoiluun. Kukaan ei voi todistaa nähneensä, että Muusa olisi lastaan kohdellut väkivaltaisesti ikinä.


Sebastianin uskon kuitenkin saavan ihan useamman vuoden tuomion. Luulen, että jää lyhyemmäksi kuin mitä me kaikki toivomme..
Mutta näyttöähän tästä Sebun osallisuudesta on. Sebu on ollut kaksin lapsen kanssa, joka on saanut sen verran pahat vammat, että on siihen menehtynyt. Se, että Sebastian ei muista tai "muista" tapahtumien kulkua, ei ole lieventävä asianhaara. Milon vammoista huomataan, että törkeää väkivaltaa on ollut ja siitä pitää tuomio tulla.
Murhasta ei tuomita, mutta haluaisin vielä salaa uskoa, että tuomitaan taposta. Oma veikkaukseni kuitenkin on, että törkeästä pahoinpitelystä tulee 7 vuoden tuomio. Huomenna kai ollaan viisaampia.
Sir William
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: Ti Tammi 10, 2023 12:46 pm

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja Sir William »



Valitettavan usein vaan Suomessa se että on aineissa lieventää tuomiota. Ihmishenki on halpa Suomessa …näkeehän sen tuomioista. Mene ja varasta valtiolta rahaa niin putkaa linnaa vankilaa koko loppuelämä

Lainaus korvattu nuoliviittauksella edelliseen viestiin
-NILS-
Tyttö Bodomilta
Susikoski
Viestit: 40
Liittynyt: La Kesä 10, 2023 9:58 pm

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja Tyttö Bodomilta »

Jokukukavaan kirjoitti: Ke Helmi 28, 2024 12:45 pm Lastensuojelu ei tarvitse ilmoittajalta mitään todisteita huumeiden myynnistä. Lastensuojelu hankkii ne todisteet itse. Tällaisen takia nimenomaan ei pidä jättää ilmoitusta lasuun tekemättä! Oma huoli riittää lasun tekemiseen!

Poliisille voi netissä vinkkejä antaa epäillystä huumeiden myynnistä anonyyminä. Ei tarvitse olla mitään todisteita.

Jos on itse niin sokea ettei tunnista tavallista arkista toimintaa huumeiden myynnistä ja käytöstä niin sille toki ei mitään voi. Suurin osa onneksi tunnistaa käyttäjän ja ei käyttäjän aika nopealla vilkaisulla.

Huumeiden myynnistä ja käytöstä kuulusteluissa puhui enemmän kuin yksi talon asukas.
Tuo miten sä keuhkoot asioiden vierestä on ihan omaa luokkaansa.
Mä en ainakaan ole missään vaiheessa sanonut ettei lasua kannata tehdä. Tai vihjaatko että mä en tunnistaisi huumeiden käyttäjää?
Mä en heidän naapurissaan asunut enkä siellä Pee-Karjalassa päinkään.
Jos naapurusto ei sinun mielestäsi tarpeeksi asiasta ilmoitellut ei ole mun vika eikä sille edes enää voi mitään.
Joka tapauksessa ihan naurettavaa alkaa mihinkään ilmoittelee lääkeliuskoista pihalla.
1lpo
Martin Riggs
Viestit: 605
Liittynyt: Su Marras 14, 2021 2:48 pm

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja 1lpo »

Tapida kirjoitti: Ke Helmi 28, 2024 9:47 am Sitä en kyllä ymmärrä, että nämä pienen iattoman lapsen kiduttajamurhaajat lojuvat nyt sukulaisten luona ilmeisesti kivoja selfieitä ottamassa parisängyllä. Miten ihmeessä kukaan noiden hirviöiden sukulaisista ottaa nämä seiniensä sisään yhtään kertaa enää?
Minun lapseni jos olisi murhannut lapsenlapseni, niin en olisi missään tekemisessä enää koskaan lapseni kanssa. Hän olisi kuollut minulle. Nämä hirviöiden sukulaiset näköjään hyväksyvät tapahtuneen, että voi että mitä piti sattua, tui tui.
Miten tämä liittyy rikokseen? Vauvapalstalla olisi sopivampaa jaaritella mielipiteet, ihmetellä missä ja kenen sängyllä nämä makaavat, mitä itse tekisit tilanteessa ja kuinka olet hieno ihminen kun tuomitset asian. Normaali ihminen tuomitsee tämmöiset tapahtumat ihan automaatiolla, ei sitä jumalauta tarvi jokaisen erikseen tuoda esille. Jos te syötte aamupala leipänne loppuun niin kerrotteko senkin aina ääneen? Ruuan loppuun syöminen ja tämän rikoksen tuomitseminen ovat ihan yhtä normaalia suurimmalle osalle ihmisistä, ei mikään ilmoitusluontoinen asia.

Tänne hukkuu tuon teidän oman kehänne kiillottamisen ja moneen kertaan samojen (kun ei lueta edes koko ketjua) asioiden jaarittelun takia se vähäinenkin keskustelu mikä on tämän palstan tarkoitus. Tuolla oli hyvä huomio etpk:sta kuvasta josta voi mahd päätellä pojalla olleen vihreä paita, mutta oliko se päällä kun poliisit tuli, jos ei niin tutkittiinko sitä poliisien toimesta? Osaisitko sinä vastata esim tuohon vai onko tämän ketjun idea nyt siis tuoda vaan esille kuinka tämä teko tuomitaan ja luinka itse olisi nähty ja tehty kaikki oikein vastaavassa tilanteessa.
Sikakoira: "Välillä on melkein itkua tihrustettu aamukuudelta kun on tullut väsy vastaan"
Hellokitty
Susikoski
Viestit: 31
Liittynyt: To Loka 01, 2020 7:47 pm

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja Hellokitty »

Tässä lähteessä ylitarkastaja mainitsee muutamia kymmeniä lastensuojeluilmoituksia.
Ja toisessa lauseessa kirjoitetaan useita kymmeniä.
Teksti 16.2.24.

https://kuntalehti.fi/uutiset/sote/ylit ... -lapsesta/
hmrp
Armas Tammelin
Viestit: 75
Liittynyt: To Kesä 15, 2023 10:13 pm

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja hmrp »

Eli viime vuoden sisään muutama, mutta lapsen koko elinaikana useita kymmeniä.
Tyttö Bodomilta
Susikoski
Viestit: 40
Liittynyt: La Kesä 10, 2023 9:58 pm

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja Tyttö Bodomilta »

1lpo kirjoitti: Ke Helmi 28, 2024 1:08 pm
Tapida kirjoitti: Ke Helmi 28, 2024 9:47 am Sitä en kyllä ymmärrä, että nämä pienen iattoman lapsen kiduttajamurhaajat lojuvat nyt sukulaisten luona ilmeisesti kivoja selfieitä ottamassa parisängyllä. Miten ihmeessä kukaan noiden hirviöiden sukulaisista ottaa nämä seiniensä sisään yhtään kertaa enää?
Minun lapseni jos olisi murhannut lapsenlapseni, niin en olisi missään tekemisessä enää koskaan lapseni kanssa. Hän olisi kuollut minulle. Nämä hirviöiden sukulaiset näköjään hyväksyvät tapahtuneen, että voi että mitä piti sattua, tui tui.
Miten tämä liittyy rikokseen? Vauvapalstalla olisi sopivampaa jaaritella mielipiteet, ihmetellä missä ja kenen sängyllä nämä makaavat, mitä itse tekisit tilanteessa ja kuinka olet hieno ihminen kun tuomitset asian. Normaali ihminen tuomitsee tämmöiset tapahtumat ihan automaatiolla, ei sitä jumalauta tarvi jokaisen erikseen tuoda esille. Jos te syötte aamupala leipänne loppuun niin kerrotteko senkin aina ääneen? Ruuan loppuun syöminen ja tämän rikoksen tuomitseminen ovat ihan yhtä normaalia suurimmalle osalle ihmisistä, ei mikään ilmoitusluontoinen asia.

Tänne hukkuu tuon teidän oman kehänne kiillottamisen ja moneen kertaan samojen (kun ei lueta edes koko ketjua) asioiden jaarittelun takia se vähäinenkin keskustelu mikä on tämän palstan tarkoitus. Tuolla oli hyvä huomio etpk:sta kuvasta josta voi mahd päätellä pojalla olleen vihreä paita, mutta oliko se päällä kun poliisit tuli, jos ei niin tutkittiinko sitä poliisien toimesta? Osaisitko sinä vastata esim tuohon vai onko tämän ketjun idea nyt siis tuoda vaan esille kuinka tämä teko tuomitaan ja luinka itse olisi nähty ja tehty kaikki oikein vastaavassa tilanteessa.
Mun mielestä kuva lastenvaunuista on siinä mielessä epäselvä että en näe siinä erikseen tummia housuja tai en näe erikseen paitaa.
En edes huomannut etp stä kyseistä kuvaa Milosta johon viitataan.
Voisiko sen joku tänne laittaa?
Kämpästä oli otettu pitkähihainen delfiinipaita kylpyhuoneesta todisteeksi. Ja eri t-paita oli päällä kuollessaan. Nämä kaikki lukee tässä ketjussa jo.
Liiloo
Alibin satunnaislukija
Viestit: 67
Liittynyt: Ke Helmi 21, 2024 10:33 am

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja Liiloo »

Vilmavain kirjoitti: Ke Helmi 28, 2024 12:46 pm Mä vähän pahoin pelkään, että Muusa jää tuomiota vaille. Joku lievä tuomio kaltoinkohtelusta, mutta kyllähän hän itsensäkin uhrina kokee ja esiintyy sillä tavoin. Ei vaan ole näyttöä mistään. Mitään faktaa ei ole siihen, että Muusa olisi osallistunut tai edes nähnyt väkivaltatilanteita. Päinvastoin. Viestit todistavat, että Muusa on ollut muualla kun palovammat ovat syntyneet, eikä mustelmienkaan syntyä ole (ikinä?) nähnyt. Kuulostaahan se oudolta, että lapselle sattui ja tapahtui jatkuvasti, mutta kukaan ei koskaan näitä tilanteita nähnyt. Mutta tämä on mahdollista eikä tätä voi toisin todistaa.

Muusa antaa itsestään tyhmän ja sinisilmäisen kuvan, joka vetoaa mielenterveysongelmiin ja ADHD sekoiluun. Kukaan ei voi todistaa nähneensä, että Muusa olisi lastaan kohdellut väkivaltaisesti ikinä.


Sebastianin uskon kuitenkin saavan ihan useamman vuoden tuomion. Luulen, että jää lyhyemmäksi kuin mitä me kaikki toivomme..
Mutta näyttöähän tästä Sebun osallisuudesta on. Sebu on ollut kaksin lapsen kanssa, joka on saanut sen verran pahat vammat, että on siihen menehtynyt. Se, että Sebastian ei muista tai "muista" tapahtumien kulkua, ei ole lieventävä asianhaara. Milon vammoista huomataan, että törkeää väkivaltaa on ollut ja siitä pitää tuomio tulla.
Murhasta ei tuomita, mutta haluaisin vielä salaa uskoa, että tuomitaan taposta. Oma veikkaukseni kuitenkin on, että törkeästä pahoinpitelystä tulee 7 vuoden tuomio. Huomenna kai ollaan viisaampia.
Kävi miten kävi, liian vähällä pääsevät.
Uskon, luotan, toivon että tuomio molemmille tulee. Äidille ainakin heitteillepanosta, pelastustoimien laiminlyönnistä ja jopa kuolemantuottamuksesta.
Siihen lisäksi tuo varkaus (mummin opiaatit).
Onko kuulusteluissa valehteleminen rangaistava teko?
Hän on kuulusteluissa kertonut että lapsi on tuolloin kuolemaa edeltävänä iltana leikkinyt, höpötellyt, syönyt ja katsellut lastenohjelmia kun taas viesteissä sisarelleen kertonut lapsen olevan kiukkuinen ja kipeä. Selvä ristiriita tässä.

Voisin veikata äidille 4v ehdotonta vankeutta - tutkintavankeus jolloin istumista jää rapiat 3 vuotta.

Tuo toinen suhari sitten, vaikka toivoisin yli kaiken että murhasta tuomittaisiin niin näinhän ei varmaan tule käymään, veikkaan että taposta tai törkeästä kuolemantuottamuksesta tulee tuomio, siihen lisäksi kai nuo huumekauppajutut
ja varkauteen yllyttäminen, olikos hällä vielä jotain vanhoja juttuja?
No enivei, 8 vuoden ehdoton.

Mutta huomennahan tämä selviää ja jatkuu toivottavasti hovissa.
Ludmina
Harjunpää
Viestit: 314
Liittynyt: To Maalis 26, 2020 11:25 pm

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja Ludmina »

Hellokitty kirjoitti: Ke Helmi 28, 2024 1:14 pm Tässä lähteessä ylitarkastaja mainitsee muutamia kymmeniä lastensuojeluilmoituksia.
Ja toisessa lauseessa kirjoitetaan useita kymmeniä.
Teksti 16.2.24.

https://kuntalehti.fi/uutiset/sote/ylit ... -lapsesta/
Ymmärsinkö vielä oikein, että näiden ilmoitusten lisäksi oli soitettu 112 ja sieltä ohjattu poliisille, joka oli tympeästi soittanut takaisin että joskus vanhemmat saattaa huutaa lapselle, eivätkä olleet käyneet paikalla saatika tehneet lasua. Eikä kaikista koti -käynneistä myöskään ole tehty erikseen lasuja.
Tämä kiireellinen huostaanotto oli tapahtunut erään 112 soiton yhteydessä kun oli menty paikan päälle katsomaan mikä on homman nimi ja asunto oli ollut niin kaameassa kunnossa että poliisi oli soittanut päivystävälle sossulle ja sieltä tulivat paikalle ja totesivat asunnon olevan sopimaton lapselle ja sijoittivat hänet 30vuorokaudeksi
1lpo
Martin Riggs
Viestit: 605
Liittynyt: Su Marras 14, 2021 2:48 pm

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja 1lpo »

taotao kirjoitti: Ke Helmi 28, 2024 10:09 am Siinähän on selkeä ristiriita, jos sanotaan, että ollaan läheisiä, mutta ei ole kuitenkaan tiedetty lasuasiakkuudesta/ls-ilmoituksista. Ja huolestuttava asia todellakin, eli läheisetkään eivät tiedä tilanteesta. (En kyllä ole ihan varma, uskonko tällaista tämän tapauksen yhteydessä).

Mutta kuuluuhan se läheisverkoston selvittäminenkin lasun tehtäväksi. Toki siinä sitten oma taiteilunsa, kuinka paljon uskoa läheisiä. Mutta yleisesti ottaen voi todeta; läheisillä / sukulaisilla on tietoa perheen tilanteesta.
Ei hyvää päivää, järkeä saa käyttää. Siinä ei ole mitään ristiriitaista. Varsinkin nykyään tuo läheisyys ei aina tarkoita että nähdään livenä. Nykyään moni, niin kuin tämäkin perhe (olet varmasti lukenut) on läheisiä somejen kautta, someissa ja perheryhmissä chattailtu, laitettu kuvia ja videoita joilla kulissi on pysynyt yllä. Tuo ei ole nykypäivänä mitenkään erikoista.

Maailma on täynnä murhaajia ja raiskaajia joiden suku/läheiset eivät ole vuosiin, jopa vuosikymmeniin epäillyt yhtikäs mitään. Nyt on reilu vuosi pidetty kulissia pystyssä ja joka helvetin mamma olisi sukulaisena huomannut kaiken pahan ja toiminut kaikessa oikein. Ja sitä sitten päivitellään, jos vahingossakaan analysoidaan /tutkitaan/spekuloidaan niin logiikkana on "koska minäkin, niin kyllähän kaikki muutkin näkee, tekee ja toimii niin". Voin kertoa että ei ne kaikki niin tee.
Sikakoira: "Välillä on melkein itkua tihrustettu aamukuudelta kun on tullut väsy vastaan"
Jokukukavaan
Martin Riggs
Viestit: 641
Liittynyt: Ke Joulu 15, 2021 1:49 am

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja Jokukukavaan »

Hellokitty kirjoitti: Ke Helmi 28, 2024 1:14 pm Tässä lähteessä ylitarkastaja mainitsee muutamia kymmeniä lastensuojeluilmoituksia.
Ja toisessa lauseessa kirjoitetaan useita kymmeniä.
Teksti 16.2.24.

https://kuntalehti.fi/uutiset/sote/ylit ... -lapsesta/
Mun mielestä tää ei Milon tapausta koske vaan sitä toista Joensuun tapausta. Milosta on tehty viimeisen elinvuoden aikana kolme lastensuojelun ilmoitusta.

Yksi niistä oli kun Muusa viikkoa ennen Milon kuolemaa huusi Milolle päiväkodissa.

Yksi oli se 4.2 virka-apupyyntö/lasu sinne sokriin kun Milo sijoitettiin Vaskolle.

Kolmannesta ei minulla ole tietoa kuka sen teki ja miksi.
Ludmina
Harjunpää
Viestit: 314
Liittynyt: To Maalis 26, 2020 11:25 pm

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja Ludmina »

Tyttö Bodomilta kirjoitti: Ke Helmi 28, 2024 1:20 pm
1lpo kirjoitti: Ke Helmi 28, 2024 1:08 pm
Tapida kirjoitti: Ke Helmi 28, 2024 9:47 am Sitä en kyllä ymmärrä, että nämä pienen iattoman lapsen kiduttajamurhaajat lojuvat nyt sukulaisten luona ilmeisesti kivoja selfieitä ottamassa parisängyllä. Miten ihmeessä kukaan noiden hirviöiden sukulaisista ottaa nämä seiniensä sisään yhtään kertaa enää?
Minun lapseni jos olisi murhannut lapsenlapseni, niin en olisi missään tekemisessä enää koskaan lapseni kanssa. Hän olisi kuollut minulle. Nämä hirviöiden sukulaiset näköjään hyväksyvät tapahtuneen, että voi että mitä piti sattua, tui tui.
Miten tämä liittyy rikokseen? Vauvapalstalla olisi sopivampaa jaaritella mielipiteet, ihmetellä missä ja kenen sängyllä nämä makaavat, mitä itse tekisit tilanteessa ja kuinka olet hieno ihminen kun tuomitset asian. Normaali ihminen tuomitsee tämmöiset tapahtumat ihan automaatiolla, ei sitä jumalauta tarvi jokaisen erikseen tuoda esille. Jos te syötte aamupala leipänne loppuun niin kerrotteko senkin aina ääneen? Ruuan loppuun syöminen ja tämän rikoksen tuomitseminen ovat ihan yhtä normaalia suurimmalle osalle ihmisistä, ei mikään ilmoitusluontoinen asia.

Tänne hukkuu tuon teidän oman kehänne kiillottamisen ja moneen kertaan samojen (kun ei lueta edes koko ketjua) asioiden jaarittelun takia se vähäinenkin keskustelu mikä on tämän palstan tarkoitus. Tuolla oli hyvä huomio etpk:sta kuvasta josta voi mahd päätellä pojalla olleen vihreä paita, mutta oliko se päällä kun poliisit tuli, jos ei niin tutkittiinko sitä poliisien toimesta? Osaisitko sinä vastata esim tuohon vai onko tämän ketjun idea nyt siis tuoda vaan esille kuinka tämä teko tuomitaan ja luinka itse olisi nähty ja tehty kaikki oikein vastaavassa tilanteessa.
Mun mielestä kuva lastenvaunuista on siinä mielessä epäselvä että en näe siinä erikseen tummia housuja tai en näe erikseen paitaa.
En edes huomannut etp stä kyseistä kuvaa Milosta johon viitataan.
Voisiko sen joku tänne laittaa?
Kämpästä oli otettu pitkähihainen delfiinipaita kylpyhuoneesta todisteeksi. Ja eri t-paita oli päällä kuollessaan. Nämä kaikki lukee tässä ketjussa jo.
Kyllä minä ainakin näen siinä vihreän mytyn ihan selkeästi. Vaatteita ei toki ole viikattu tai aseteltu kauniisti siihen rattaiden päälle, mutta selkeästi siitä näkee vaatteita
Cadi John
Roger Murtaugh
Viestit: 867
Liittynyt: Ma Kesä 12, 2023 3:05 pm

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja Cadi John »

Sfo kirjoitti: Ke Helmi 28, 2024 11:53 am .... MISSÄ NE KISSAT ON?
Kaksi kissanvessaa täynnä paskaa, kaksi mulkkua jotka ovat kiduttaneet lapsen kuoliaaksi, kissoja ei näyt missään.
Jos ne kissatkin on kidutettu kuoliaaksi, mulla lähtee lapasesta.. :evil:
Jos olisit lukenut ketjua, niin täällä joku sanoi aiemmin
ihan selvästi, mitä oli lukenut etp:stä. Poliisi löysi kissat sängyn alta ja vienyt hoitoon.

Vinkki: lue aiempia viestejä ja älä öyhötä ennenkun varmistat asian.
Tyttö Bodomilta
Susikoski
Viestit: 40
Liittynyt: La Kesä 10, 2023 9:58 pm

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja Tyttö Bodomilta »

Ludmina kirjoitti: Ke Helmi 28, 2024 1:25 pm
Tyttö Bodomilta kirjoitti: Ke Helmi 28, 2024 1:20 pm
1lpo kirjoitti: Ke Helmi 28, 2024 1:08 pm
Miten tämä liittyy rikokseen? Vauvapalstalla olisi sopivampaa jaaritella mielipiteet, ihmetellä missä ja kenen sängyllä nämä makaavat, mitä itse tekisit tilanteessa ja kuinka olet hieno ihminen kun tuomitset asian. Normaali ihminen tuomitsee tämmöiset tapahtumat ihan automaatiolla, ei sitä jumalauta tarvi jokaisen erikseen tuoda esille. Jos te syötte aamupala leipänne loppuun niin kerrotteko senkin aina ääneen? Ruuan loppuun syöminen ja tämän rikoksen tuomitseminen ovat ihan yhtä normaalia suurimmalle osalle ihmisistä, ei mikään ilmoitusluontoinen asia.

Tänne hukkuu tuon teidän oman kehänne kiillottamisen ja moneen kertaan samojen (kun ei lueta edes koko ketjua) asioiden jaarittelun takia se vähäinenkin keskustelu mikä on tämän palstan tarkoitus. Tuolla oli hyvä huomio etpk:sta kuvasta josta voi mahd päätellä pojalla olleen vihreä paita, mutta oliko se päällä kun poliisit tuli, jos ei niin tutkittiinko sitä poliisien toimesta? Osaisitko sinä vastata esim tuohon vai onko tämän ketjun idea nyt siis tuoda vaan esille kuinka tämä teko tuomitaan ja luinka itse olisi nähty ja tehty kaikki oikein vastaavassa tilanteessa.
Mun mielestä kuva lastenvaunuista on siinä mielessä epäselvä että en näe siinä erikseen tummia housuja tai en näe erikseen paitaa.
En edes huomannut etp stä kyseistä kuvaa Milosta johon viitataan.
Voisiko sen joku tänne laittaa?
Kämpästä oli otettu pitkähihainen delfiinipaita kylpyhuoneesta todisteeksi. Ja eri t-paita oli päällä kuollessaan. Nämä kaikki lukee tässä ketjussa jo.
Kyllä minä ainakin näen siinä vihreän mytyn ihan selkeästi. Vaatteita ei toki ole viikattu tai aseteltu kauniisti siihen rattaiden päälle, mutta selkeästi siitä näkee vaatteita
Miten sä taiteilet vihreästä mytystä paidan ja nimenomaan Milon paidan?
Voi olla vaikka Muusan toppi.
Missä sä näet tummansiniset housut ja nimenomaan Milon housut?
Voi olla vaikka Sebun bokserit.
Vastaa Viestiin