^^
Ihan varmaan ollut ulkopuolinen parisuhteessa. V vaikutti olevan todella sosiaalinen ja RT vaikutti mieheltä, jota ei suku ja juhlat kiinnosta. Toki ilmeisesti vierailivat iltaa viettämässä RT:n siskon luona, ainakin semmoinen ig-kuva vai fb? täällä alkuun oli esillä. Mutta en usko et hänellä oli läheisiä miespuolisia ystäviä, joiden kanssa kävi viettämässä poikien iltaa.
Täällä oli yhdessä vaiheessa yksi kirjoittaja, jonka kanssa hänellä oli yhteinen tuttu RT:n kanssa. En muista enää tarkalleen mitä kertoi.
Samaa mieltä raha-asioista. Olihan RT:lla varoja omasta takaa.
Sit kun täällä spekuloitiin asunnon myynti-ilmosta näkyvistä kynttilöistä. Mä luulen et tavarat on kaikki digikuvia. Ehkä jokunen isompi kaluste on voinut olla paikallaan mutta eiköhän omaiset ole jo asunnon siihen mennessä tyhjentänyt kun se myyntiin laitettiin.
--------------
Ei ole paljoa Tn ystävistä tullut julki mitään, mikä on toisaalta ihan ymmärrettävää. Tämä psykiatri jonka luona Tn kävi 2022 oli kuorokaveri.
> En tiedä tarkoitatko Uteloa joka tänne kirjoitteli vai Murhasta Tuli Totta? Uteloa kirjoitti, että Tn urakehitys ei tyssänyt omasta halusta. "Yleensä ottaen miestutkijat harvemmin lähtevät downshiftaamaan kesken lupaavan uran vain siksi, että ovat tulossa isäksi."
"Ei silloin kun minä olen hänet tavannut ja tuttavani on viettänyt hänen kanssaan enemmän aikaa, hänellä ei ollut potilasturvallisuutta vaarantavia ongelmia. Hänellä oli minun tietojeni mukaan ollut ongelmia ennen kuin hänestä tuli laillistettu psykiatri ja myöhemmin ongelmia, jotka tulivat tietoon ties minkä puskaradion kautta sen jälkeen kun tuttavani ei enää ollut niin paljon hänen kanssaan juurikaan tekemisissä."
"Eli arvaus perustui osin siihen, ettei uutisen profiiliin sopinut kovin montaa muuta oikeuspsykiatriaa harjoittanut psykiatria, osin siihen, että olimme kuulleet hänellä olleen jossain vaiheessa mielenterveysongelmia ja tiesimme nuoruuden mielenterveysongelmista ja osin siihen, että hänen yksityiselämässään oli seikkoja, joiden perusteella ei etukäteen olisi voinut arvata mitä tulee tapahtumaan, mutta jotka jälkikäteen sopivat yhteen tapahtumien kanssa."
" Ammatillinen alamäki alkoi jo ennen 2017 vuotta Tämän näkee ihan Linkedinistä ja Helsingin yliopiston julkaisutietokannasta. Terveveystaloon siirtyminen ei ole meriitti ihmiselle, joka on suhtautunut intohimoisesti tutkimustyöhön. Kuten aiemmin tässä ketjussa on käynyt ilmi, syytetyn väitetystä vaarallisesta toiminnasta oli jätetty ilmoitus 2013 joka johti Valviran lääkärin oikeuksien rajoittamiseen 2014. Tämä on aika dramaattinen toimenpide enkä tiennyt tästä ennen kuin luin asiasta lehdestä".
" Asia aiheutti ongelmia kun syytetty meni Rinnekotiin ylilääkäriksi. Rinnekodissa työskennellessään hän onnistui vielä tekemään 2015 ja 2016 ns. omaa tutkimusta, mutta kuten Helsingin yliopiston julkaisutietokannasta ja syytetyn nimissä olevista tutkimuksista näkee, välissä oli käytännössä 4-5 vuotta ilman omia tutkimuksia. (2011 julkaistu on oikeasti tehty 2009). Tutkimuksessa päätutkija nimi on ensimmäisenä".
"Eli jos tästä nyt ei tullut selväksi, niin olen tavannut syytetyn ennen vuotta 2013".
-----------
Ei tainnut ehkä olla Utelokaan? Huomasinkin, että Cadi John olitkin näitä postauksia aikoinaan kommentoinut. Ja Ulricakin oli osallistunut tähän kohtaan ketjun keskustelussa. Ulrica muistatko sinä kenestä ehkä on kyse? Tuskin TIC kuitenkaan?