Voisiko markjan poistaa palstalta tai laittaa pitkälle tauol

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

Jack the Ripper kirjoitti:
loneliness kirjoitti:
Gear777 kirjoitti:Täältä 1 ääni markja fan-clubille! Rauhoitu ketsku, rauhoitu.
Multa yks ääni gear 777:n avatarille :lol:
Onko tuo aitoa tavaraa tuo filminpätkä? Vai muokattu? Jos homo homini lupus est niin pingviini on pingviinille susi. :roll:
Kyllä pingviini on pingviinille uimaopettaja/koulukiusaaja. :D
Tässä taas paska lainaus.*kyrpäpallerotähän*
turakainen
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja turakainen »

markja kirjoitti:
vandt kirjoitti:En myöskään puolustele markjaa tai ketään. Minulla on tapana puolustaa vain faktoja ja omia mielipiteitäni.
Et ole huomannut vielä, että joidenkin palstalaisten mielestä mikään minkä minä laitan sivuilleni, ei voi olla faktaa ja "tää on mun mielipide" kelpaa kumoamaan minkä tahansa esitetyn faktaväittämän tai loogisen argumentointiketjun. Hahahhaa..
Ja OT, etkö voisi laittaa tuon paistin kuvan ennemmin avattareksi?
Tarkoitatko sitä söpöä pupua vai? Siitä saisi hyvän muhvin, liha lienee aika sitkeää.
Kysymyshän on oikeastaan siitä että markja yrittää saada mielipiteitään faktoiksi vaikka ne on vain mielipiteitä. Kaikissa ketjuissa jotka olen täällä lukenut on myös faktoilla todistettu markjan faktat vääriksi.
Juliet Jones
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

Mike Manner kirjoitti:
vandt kirjoitti:Paitsi että tässä keskustelussa ketsku kaivoi tuon asepalveluksen esille. Turha syyttää markjaa, olisin minäkin reagoinut, jos joku olisi tullut minun jostain mielipiteestäni jotain mainitsemaan.
WTF...?
Jos toinen käyttäytyy agressiivisesti, niin saako hänet vasta reaktiona esim. silpoa puukolla kilon paloiksi?

Tarviiko sitä olla niin palikka, että jatkaa toisen palikan jollotusta...
Tuatanoinaa.. täsmennän hieman, vaikka se nyt ei tämän keskustelun aihetta mihinkään hetkauta.. mutta kyllä se oli turakainen, joka ensimmäisenä tässä ketjussa mainitsi asevelvollisuuden sivulla 5. Hän kuitenkin teki sen tavalla, jonka ei pitäisi ketään tervejärkistä kiihottaa yhtään mihinkään epäsopivaan kielenkäyttöön tmv., ja heitto ko. asiasta tuli ikäänkuin välihuomautuksena:
Markja sinua ei voi väärin ymmärtää valitettavasti. Ei ihme että sinua pelottaa jos joku työnantaja tekee sinusta profiilin(ei ole laitonta) ja sen lisäksi miehet eivät ole syrjittyjä( vaikka ovat asevelvollisia) ja naiset eivät elä miestensä eläkkeillä.
Mitä tulee markjan sivuilta poistamiseen, niin uskon meidän kuitenkin pärjäävän hänen kanssaan. Kaverin kielenkäyttö vain on niin rumaa, lapsellista ja ajattelematonta, että itse aiheet meinaavat hukkua siihen markjan suoltamaan kökköön.
Hänellä on omat mielipiteet, -niiden ilmaisu sallittakoon-, mutta ilmaisua markjan pitäisi oppia kehittämään huomattavasti! Toisten tahallinen loukkaaminen, provosointi ja asioiden alituinen sotkeminen ym. ovat niin yleisiä hänen taholtaan, että jonkinlainen opetus olisi paikallaan, useiden kommenttiensa vuoksi markja olisi joutanut jäähylle jo aikaa sitten.
vandt
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja vandt »

Eikä markjan provosoivassa tyylissäkään mitään vikaa olisi, ellei täällä olisi monia niin heikkohermoisia, että provoon aina lankeavat.
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

No, ihminen, jonka viestin asia hukkuu toisten nimittelyyn, hankkii vaikeuksia vain itselleen. Idiootti-kehitysvammainen-tapa itsesi -linja ei vie mitään keskustelua eikä asiaa eteenpäin, päinvastoin mitätöi sen asiankin, jota ei sitten usein taida ollakaan.

Provosoituminen on sitten toinen juttu. Yleensä ottaen hyödyttömiä keskusteluja on turha jatkaa, ellei satu olemaan rajattomasti joutilasta aikaa.

Minua säälittää ihminen, joka pilaa tulevaisuutensa käyttämällä omaa nimeään joutavaan toisten haukkumiseen ja riitelyyn. Oman nimen käyttäminen tällaisessa yhteydessä ei ole rohkeutta vaan typeryyttä.
Juliet Jones
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

Mariacka kirjoitti:No, ihminen, jonka viestin asia hukkuu toisten nimittelyyn, hankkii vaikeuksia vain itselleen. Idiootti-kehitysvammainen-tapa itsesi -linja ei vie mitään keskustelua eikä asiaa eteenpäin, päinvastoin mitätöi sen asiankin, jota ei sitten usein taida ollakaan.

Provosoituminen on sitten toinen juttu. Yleensä ottaen hyödyttömiä keskusteluja on turha jatkaa, ellei satu olemaan rajattomasti joutilasta aikaa.

Minua säälittää ihminen, joka pilaa tulevaisuutensa käyttämällä omaa nimeään joutavaan toisten haukkumiseen ja riitelyyn. Oman nimen käyttäminen tällaisessa yhteydessä ei ole rohkeutta vaan typeryyttä.
Juuri tätä samaa asiaa tarkoitin, eli vaikka olisikin eri mieltä asioista, täytyisi aikuisen ihmisen osata jonkinlaiset käytöstavat. Ilmeisesti asiasta tietämätön ei ymmärrä, jos häntä ei pakoteta ymmärtämään vaikkapa pienellä jäähyllä.

Näsäviisaat teinit eivät olekaan nykyisin enää teinejä, kronologisesti.
vandt
Jack Bauer

Juu siis en minäkään tykkää markjan provosoivasta kirjoitustavasta, mutta ei siitä mitään haittaa olisi, ellei kukaan (ainakaan liiaksi) provosoituisi.
Bambinos
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Bambinos »

vandt kirjoitti:
Miten kukaan voi olla noin raivona pienestä mielipide-erosta? Heittelee ties mitä "et rakasta lastasi, joka varmasti on vahinkolapsi" vain siksi, kun olen eri mieltä asevelvollisuudesta. (Näin siis tuolla toisessa keskustelussa)
Katsoin ihmetellen samaa. Lisäksi Ketskun mielestä sellainen ihminen on huono äiti, joka antaa lapsen hoidettavaksi isälleen.
vandt
Jack Bauer

Bambinos kirjoitti:
vandt kirjoitti:
Miten kukaan voi olla noin raivona pienestä mielipide-erosta? Heittelee ties mitä "et rakasta lastasi, joka varmasti on vahinkolapsi" vain siksi, kun olen eri mieltä asevelvollisuudesta. (Näin siis tuolla toisessa keskustelussa)
Katsoin ihmetellen samaa. Lisäksi Ketskun mielestä sellainen ihminen on huono äiti, joka antaa lapsen hoidettavaksi isälleen.
Tarkennan ennen kuin joku käsittää väärin. Siis: "antaa lapsen hoidettavaksi LAPSEN OMALLE isälle".
ketsku
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja ketsku »

vandt kirjoitti:
Bambinos kirjoitti:
vandt kirjoitti:
Tarkennan ennen kuin joku käsittää väärin. Siis: "antaa lapsen hoidettavaksi LAPSEN OMALLE isälle".
Tarkennan: Siis SODAN aikana lähtee itse rintamalle ja jättää lapsen/lapset näiden omalle isälle. Ei muuten joten älkää ruvetko vääntelemään sanomisiani sen enempiä.

Ja sanotaan nyt sinullekin: en ole ollut raivona yhtään mistään. Näköjään kaikki luulee mun olevan raivona mutta ei, mulla on vahvoja mielipiteitä. Ehkä perustan nuo juttuni tunteeseen mikä mulle tuli sun kirjoituksista. Toisaalta nuori ikäsi (oikeastaan arvasin sen ennen kuin luin samoin kun muutaman muun palstalaisen asioita olen arvannut tekstien perusteella) selvitti mulle kyllä paljon asioita. Enpä usko, että tosipaikan tullet jättäisit sinäkään lapsiasi miehellesi ja lähtisit itse sotimaan mutta toivottavasti ei tarvitse tätä asiaa koskaan toteennäyttää. Jos sen tekisit niin minun silmissäni olisit kelvoton ja surkea äiti. Koska edes harkitset, että saattaisit tehdä sellaista niin heräsi epäily siitä, että et rakasta lapsiasi sillä lailla kun äidin kuuluisi. Onhan niitäkin äitejä jotka eivät pysty kiintymään lapsiinsa kunnolla vaan kokevat heidät vähän taakaksi ja aina tilaisuuden tullen jättävät ennemmin miehelleen. Välittävät kyllä mutta kiintymys on huonoa. Sellainen ajatus heräsi mutta on tietysti erittäin kiva kuulla, että olin väärässä (?). Tuohon vielä yhdistettynä se tosiasia, että 21- vuotiaalla on 2 lasta lisäsi tuota vaikutelmaa. Mistäs mä tiedän vaikka olisit lestadiolainen mutta ihan sinun omien kirjoitusten perusteella tuli sellainen tunne.
ketsku
Christopher Lorenzo

Moderaattorit kirjoitti:
turakainen kirjoitti:
Sahtidus kirjoitti:Ei markjaa pidä poistaa tältä palstalta. markjahan on tän palstan suola.
Eli jos näin on niinehdotan että 1.10 2008 kello 18-24.00 kaikki keskustelut käydään markja tyylillä. Koska jos se on sallittu yhdelle lievin seurauksin niin tuona aikana se olisi sallittu kaikille muilleekin " vitun idiooteille

palataan sitten ruotuun klo 24.00 ja mietitään sitten onko toi tyyli sittenkään hyvä edes yhden käyttää :!: :!: :!:

Kunhan pysyy Lautamiehissä niin ei ongelmia. Sen ulkopuolelta lähdetään sitten tuomioistuimeen.
Niin. Vain markja saa tuomioistuimen ulkopuolella käyttää tuollaista tyyliä!
ketsku
Christopher Lorenzo

Puhuin itsestäni yleensäkin, en tämän keskustelun perusteella. Ja olen täälläkin puolustellut faktoja, mutta sinä tulkitset ne mielipiteiksi, koska olet hassu, ja koska sinua huvittaa.
Mitä faktoja? Kerro jo!
ketsku
Christopher Lorenzo

markja kirjoitti:
vandt kirjoitti:En myöskään puolustele markjaa tai ketään. Minulla on tapana puolustaa vain faktoja ja omia mielipiteitäni.
Et ole huomannut vielä, että joidenkin palstalaisten mielestä mikään minkä minä laitan sivuilleni, ei voi olla faktaa ja "tää on mun mielipide" kelpaa kumoamaan minkä tahansa esitetyn faktaväittämän tai loogisen argumentointiketjun. Hahahhaa..
Kyllä se sun soopas on ihan faktoilla kumottu. Vieläkään sä et esimerkiksi ole antanut sille sun miesten tasa- arvokirjan ritirimpsun lähdeviitteitä. Edes siihen yhteen väittämään olis kiva löytyy lähde! Mutta ei ole näkynyt. Oikeastaan yhtä sun väittämään kohti eri ihmiset on kumonnut noin viidellä oikeaan faktaan perustuvalla linkillä sun kieltämättä hieman epämääräisen alkuperän omaavat jutut. Montako kertaa sulla on ollut linkittää jotain muuta kun sitä tekstiä sieltä tasa- arvokirjasta?
Ja OT, etkö voisi laittaa tuon paistin kuvan ennemmin avattareksi?
Tarkoitatko sitä söpöä pupua vai? Siitä saisi hyvän muhvin, liha lienee aika sitkeää.
Söpö se joo, kerrankin ollaan samaa mieltä jostain!
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Hahaha! HÄTÄ PÄÄLLE! Pata kattilaa edelleenkin. Nyt kyllä ylireagoidaan niin että tukka nousee pystyyn.
ketsku kirjoitti:
Se on hyvä se, että markjallakin on omat kannattajansa. Sinä näköjään kovasti haluat sen persettä nuolla...
¨
ketsku kirjoitti:^Hysteeriseen? Kuka mistään hysteriasta on puhunut? Entäs jos olen vaikka huvittunut? Jotenkin tuo vandtin kirjoituksista vaan paistaa läpi sellainen perseennuolenta, ei voi mitään.
Bambinos
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Bambinos »

ketsku kirjoitti:Toisaalta nuori ikäsi (oikeastaan arvasin sen ennen kuin luin samoin kun muutaman muun palstalaisen asioita olen arvannut tekstien perusteella) selvitti mulle kyllä paljon asioita. ...
.... niin heräsi epäily siitä, että et rakasta lapsiasi sillä lailla kun äidin kuuluisi. Onhan niitäkin äitejä jotka eivät pysty kiintymään lapsiinsa kunnolla vaan kokevat heidät vähän taakaksi ja aina tilaisuuden tullen jättävät ennemmin miehelleen.....
Ei ole totta. Minkä ikäinen ketsku itse on? Ennekuin aloit heittämään ikäjuttuja, minun mielikuvani sinusta oli tekstien perusteella noin 18-20v. Kirjoitat suhteellisen huoletonta suomea, perustat paljon mielipiteitäsi tunteeseen ja perinteisiin, ajattelusi on mustavalkoista kuten teineillä yleensä, jne. Se mielikuva on edelleen, mutta ilmeisesti olet vanhempi kuin 21, koska mielestäsi sen ikäinen "on niin kovin nuori vielä".
Vastaa Viestiin