Mikä lienee todennäköisyys sille että tulee surmatuksi 100-metrin päässä kotoa kuten tässä tapauksessa? Toden totta, hyvin outo ja mystinen tapaus tämä on. Katoamisesta tulee kuluneeksi 36-vuotta tänä vuonna.Lokakuun lapsi kirjoitti: Su Elo 18, 2024 5:21 am Tämä on yksi oudoimpia katoamisia.Viiimeinen silminnäkijä taksikuski.Miksi Sarin olisi lähtenyt kävelemään muualle kuin kotiinsa kun oli tuossa kunnossa.Vai tapahtuiko siinä pihalla jotain.Puhuiko taksikuski totta.
Erik Sarin, kadonnut 3.11.1988 Helsinki/Vantaa
Re: Erik Sarin, kadonnut 3.11.1988 Vantaa
Sarlin on voinut mennä tapaamaan jotain naapurirapun tai naapuritalon kaveriaan ja menehtyä asunnossa tapahtuneessa välikohtauksessa. Tämä selittäisi kotiovea aiemman taksista poistumisen.
Todennäköisempänä pidän veteenputoamista etelärannän jyrkältä kiveykseltä.
Todennäköisempänä pidän veteenputoamista etelärannän jyrkältä kiveykseltä.
-
sikakyösti
- Neuvoja-Jack
Se on SARIN, ei Sarlin. Sarlin on firma Kaivokselassa.
Erik Sarinin katoamisesta video YouTubessa:
https://www.youtube.com/watch?v=kGn5jT1RNRM
Eipä uutta, mutta hienoa, että tapaus nostettu esille.
https://www.youtube.com/watch?v=kGn5jT1RNRM
Eipä uutta, mutta hienoa, että tapaus nostettu esille.
Tästä(kin) on hyvä juttu Tiina Saaren ja Maiju Majamaan kirjassa "Ei jälkeäkään".
Minä en usko tuohon taksiautoilijan havaintoon. Tai toki uskon, mutta uskoni ei riitä siihen asti, että kyydissä ollut mies olisi ollut Erik Sarin.
Taksiautoilija ei tuntenut entuudestaan Sarinia, kyytiläinen ei missään vaiheessa edes väittänyt olevansa Sarin. Hän on tehnyt havaintonsa suhteellisen lyhyessä ajassa todella huonoissa valaistusolosuhteissa ja keskittynyt ajamiseen.
Lisäksi kyytiläinen oli tarinoinut jostain tulevasta matkasta maalle Saabilla, jossa on huonot takarenkaat. Sarinilla ei ollut suunnitelmia lähteä maalle. Hänellä ei ollut Saabia.
Miksi Sarin olisi valehdellut kaiken tämän ?
Väitän, ettei Sarin ole enää katoamisiltanaan/yönä päässyt lähellekään Kaivokselaa.
Minä en usko tuohon taksiautoilijan havaintoon. Tai toki uskon, mutta uskoni ei riitä siihen asti, että kyydissä ollut mies olisi ollut Erik Sarin.
Taksiautoilija ei tuntenut entuudestaan Sarinia, kyytiläinen ei missään vaiheessa edes väittänyt olevansa Sarin. Hän on tehnyt havaintonsa suhteellisen lyhyessä ajassa todella huonoissa valaistusolosuhteissa ja keskittynyt ajamiseen.
Lisäksi kyytiläinen oli tarinoinut jostain tulevasta matkasta maalle Saabilla, jossa on huonot takarenkaat. Sarinilla ei ollut suunnitelmia lähteä maalle. Hänellä ei ollut Saabia.
Väitän, ettei Sarin ole enää katoamisiltanaan/yönä päässyt lähellekään Kaivokselaa.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
- Ross Sullivan
- Telkkaridekkareiden asiantuntija
Humalassa velat muuttuvat saamisiksi jne. Kenties kertonut kaverinsa Saabista ja mökkimatkasta tms.matlockb kirjoitti: Pe Syys 26, 2025 8:04 am Tästä(kin) on hyvä juttu Tiina Saaren ja Maiju Majamaan kirjassa "Ei jälkeäkään".
Mitä te dorkat dorkailette?
Tämä on täysin totta. Siitä huolimatta minulla on vain tunne (siis korostan; minun oma tunne, eikä se perustu mihinkään faktaan!), ettei taksiautoilijan havainto ole Sarinista.Ross Sullivan kirjoitti: Pe Syys 26, 2025 4:33 pm Humalassa velat muuttuvat saamisiksi jne. Kenties kertonut kaverinsa Saabista ja mökkimatkasta tms.
Luonnollisesti voin yhtä hyvin olla väärässäkin! Enhän minä tuntenut Sarinia eikä minulla siten ole tiedossa, kuinka hän humalassa käyttäytyi.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)