Erik Sarin, kadonnut 3.11.1988 Helsinki/Vantaa

Suomessa kadoksissa olevat henkilöt
Jason
Sabrina Duncan

Re: Erik Sarin, kadonnut 3.11.1988 Vantaa

Viesti Kirjoittaja Jason »

Lokakuun lapsi kirjoitti: Su Elo 18, 2024 5:21 am Tämä on yksi oudoimpia katoamisia.Viiimeinen silminnäkijä taksikuski.Miksi Sarin olisi lähtenyt kävelemään muualle kuin kotiinsa kun oli tuossa kunnossa.Vai tapahtuiko siinä pihalla jotain.Puhuiko taksikuski totta.
Mikä lienee todennäköisyys sille että tulee surmatuksi 100-metrin päässä kotoa kuten tässä tapauksessa? Toden totta, hyvin outo ja mystinen tapaus tämä on. Katoamisesta tulee kuluneeksi 36-vuotta tänä vuonna.
MEG
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja MEG »

Sarlin on voinut mennä tapaamaan jotain naapurirapun tai naapuritalon kaveriaan ja menehtyä asunnossa tapahtuneessa välikohtauksessa. Tämä selittäisi kotiovea aiemman taksista poistumisen.
Todennäköisempänä pidän veteenputoamista etelärannän jyrkältä kiveykseltä.
sikakyösti
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja sikakyösti »

Se on SARIN, ei Sarlin. Sarlin on firma Kaivokselassa.
Helmie
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Helmie »

Erik Sarinin katoamisesta video YouTubessa:
https://www.youtube.com/watch?v=kGn5jT1RNRM

Eipä uutta, mutta hienoa, että tapaus nostettu esille.
matlockb
Watson itse

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Tästä(kin) on hyvä juttu Tiina Saaren ja Maiju Majamaan kirjassa "Ei jälkeäkään".

Minä en usko tuohon taksiautoilijan havaintoon. Tai toki uskon, mutta uskoni ei riitä siihen asti, että kyydissä ollut mies olisi ollut Erik Sarin.

Taksiautoilija ei tuntenut entuudestaan Sarinia, kyytiläinen ei missään vaiheessa edes väittänyt olevansa Sarin. Hän on tehnyt havaintonsa suhteellisen lyhyessä ajassa todella huonoissa valaistusolosuhteissa ja keskittynyt ajamiseen.

Lisäksi kyytiläinen oli tarinoinut jostain tulevasta matkasta maalle Saabilla, jossa on huonot takarenkaat. Sarinilla ei ollut suunnitelmia lähteä maalle. Hänellä ei ollut Saabia.

Miksi Sarin olisi valehdellut kaiken tämän ?

Väitän, ettei Sarin ole enää katoamisiltanaan/yönä päässyt lähellekään Kaivokselaa.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

matlockb kirjoitti: Pe Syys 26, 2025 8:04 am Tästä(kin) on hyvä juttu Tiina Saaren ja Maiju Majamaan kirjassa "Ei jälkeäkään".

Minä en usko tuohon taksiautoilijan havaintoon. Tai toki uskon, mutta uskoni ei riitä siihen asti, että kyydissä ollut mies olisi ollut Erik Sarin.

Taksiautoilija ei tuntenut entuudestaan Sarinia, kyytiläinen ei missään vaiheessa edes väittänyt olevansa Sarin. Hän on tehnyt havaintonsa suhteellisen lyhyessä ajassa todella huonoissa valaistusolosuhteissa ja keskittynyt ajamiseen.

Lisäksi kyytiläinen oli tarinoinut jostain tulevasta matkasta maalle Saabilla, jossa on huonot takarenkaat. Sarinilla ei ollut suunnitelmia lähteä maalle. Hänellä ei ollut Saabia.

Miksi Sarin olisi valehdellut kaiken tämän ?

Väitän, ettei Sarin ole enää katoamisiltanaan/yönä päässyt lähellekään Kaivokselaa.
Humalassa velat muuttuvat saamisiksi jne. Kenties kertonut kaverinsa Saabista ja mökkimatkasta tms.
Mitä te dorkat dorkailette?
matlockb
Watson itse

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Ross Sullivan kirjoitti: Pe Syys 26, 2025 4:33 pm Humalassa velat muuttuvat saamisiksi jne. Kenties kertonut kaverinsa Saabista ja mökkimatkasta tms.
Tämä on täysin totta. Siitä huolimatta minulla on vain tunne (siis korostan; minun oma tunne, eikä se perustu mihinkään faktaan!), ettei taksiautoilijan havainto ole Sarinista.

Luonnollisesti voin yhtä hyvin olla väärässäkin! Enhän minä tuntenut Sarinia eikä minulla siten ole tiedossa, kuinka hän humalassa käyttäytyi.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Vastaa Viestiin