Englantia puhuva raitapuseromies ahdisteli naista bussipysäkillä ja bussissa Vantaalla

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
K9Wifey
Adrian Monk

Re: Englantia puhuva raitapuseromies ahdisteli naista bussipysäkillä ja bussissa Vantaalla

Viesti Kirjoittaja K9Wifey »

Cadi John kirjoitti: Su Syys 01, 2024 10:14 pm

No tämä on nyt aika kaukana Intian joukkoraiskauksesta. Siitä oli aikanaan niin paljon juttua et ihmettelen missä mökissä asuit jos asiasta et kuullut. Kannattaa googlata, aika järkyttävä juttu mut siellä näitä on nyt koko ajan.

Ja tässä oli kyseessä nuori ihminen eikä 50-60 v rääväsuu joka varmasti huutaa jos joku koskee. Näkee ettet sinäkään ole nuorten kanssa tekemisissä. Nykynuoret ovat erilaisia mitä nuoret oli esim 80-luvulla. Osa on hyvinkin arkoja yksin vs mitä ovat kavereiden kanssa liikkuessa.
Nohnoh Cadi; ihmettelen itsekin asunko mökissä, ja miten tämä teko liittyy lääppimiseen. Ehkä siksi, jos ajateltiin bussikuskin olevan joku sukumanne - kaukaa haettu tuokin.

Usko tai älä, mutta viimeisen vuoden olen työskennellyt lasten ja nuorten kanssa. Asiantuntijatehtävissä 😁
RL11/6 kirjoitti: Ma Tammi 13, 2025 7:22 pm Poistettu mielipuolista mölinää.
-NILS-
WalkingDisaster
Adrian Monk

Re: Englantia puhuva raitapuseromies ahdisteli naista bussipysäkillä ja bussissa Vantaalla

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

K9Wifey kirjoitti: Su Syys 01, 2024 10:23 pm Tulee mieleen myös, että oliko tekijä joku ex-loverboy, jonka nainen halusi saavan kunnon tuomion. 'Se vidhun pettäjä ja varas!' Jotenkin niin outoa, ettei muidu ollenkaan yrittänyt hälyttää apua, kirkunut, läpsinyt, estellyt?
Ilmeisesti et ole naispuoleinen, joten suollat täyttä skeidaa. Täällä on jo todella monesti kerrottu, että ihmisiä on erilaisia. Nuoren naisen voi tuossa tilanteessa olla todella vaikea reagoida niin, että muut huomaisivat. Myös raiskaustapauksissa nainen monesti "jäätyy", eikä kykene mm. huutamaan apua.
Tollaiset "loverboy" heitot ovat oksettavampia, mitä tiedän. Koita elää itsesi kanssa...
WalkingDisaster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

K9Wifey kirjoitti: Su Syys 01, 2024 10:40 pm
Usko tai älä, mutta viimeisen vuoden olen työskennellyt lasten ja nuorten kanssa. Asiantuntijatehtävissä 😁
Työttömänä kerroit olevasi. Asiantuntijaa en sinun kommenteissasi ole nähnyt.
Itse aiheeseen liityen, vakava asia ja voin pahoin aina, kun jokut liittävät keskusteluun hymiöitä, jotka suorastaan helveksuvat uhria

Toivottavasti tyyppi saa aikanaan tuomion ja siihen uskallan uskoa
K9Wifey
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja K9Wifey »

Olen joskus ollut työtön. Koulutukseni on niin erikoinen, että töitä ei juuri ole. Mutta nyt on ollut.

Tuo hymiö viittasi nuorten tuntemiseen Sweet Jeesus and The Donkey too. How IS your English BTW?

Ihan näin OT.
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

K9Wifey kirjoitti: Su Syys 01, 2024 10:23 pm Tulee mieleen myös, että oliko tekijä joku ex-loverboy, jonka nainen halusi saavan kunnon tuomion. 'Se vidhun pettäjä ja varas!' Jotenkin niin outoa, ettei muidu ollenkaan yrittänyt hälyttää apua, kirkunut, läpsinyt, estellyt?
Anteeks vaan mutta....
Nyt menee kyllä 1+1=0, kun juurikin tuossa arvelemassasi tapauksessa olisi nainen oletettavasti järjestänyt kunnon metelin ja melskeen, jos nimittäin olisi ollut tarkoitus joku "kosto" suorittaa.
Toistaiseksi laitan pelimerkin sille, että etelän raitapaita etsi helppoa aamupanoa.
X X X X X
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

Doris Watson kirjoitti: Su Syys 01, 2024 9:18 pm
Miksei valvontakamerakuvaa?
Koska jos, niin olisi rassimi. Siksei.
X X X X X
Sfo
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Sfo »

No niin, puhun nyt syvällä kokemuksen äänellä.

20-vuotiaana kun joku idiootti lättäisi kätensä julkisella paikalla rinnoilleni tai haaroihin, mä olen niin pöyristynyt että en saanut sanaa suustani. En voinut uskoa että joku on noin mulkku. Lähdin vain paikalta.

Nykyään mulla ei ole mitään ongelmaa verbaalisesti TAPPAA henkilöä joka tekee mulle väärin.
En ole edes Karen vaan PALJON pahempi. Siinä joutuu ristituleen tyyppi, jolla ei sen jälkeen seiso enää ikinä.

Pointti on, että nuori ihminen ei vielä osaa pistää paskakasaa ruotuun.

Jos ahdistelijatyyppi on mennyt Mellunmäestä Tikkurilaan ja puhunut englantia, kyseessä on takuuvarma maahanmuuttajataustainen ns. lähi-idän tai Afrikan messias. Nuo alueet ja nuo julkisen liikenteen linjat on nähty.

Tässä ei ole mitään epäselvää.
ManHalen
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja ManHalen »

AI UMMARRRA
Kaikki kuittaantuu tällä ja sitten syyttävä sormi voidaankin kääntää kanta-suomalaisiin kuinka kaikki vika on meissä.
Doris Watson
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Doris Watson »

Jos ahdistelijatyyppi on mennyt Mellunmäestä Tikkurilaan ja puhunut englantia, kyseessä on takuuvarma maahanmuuttajataustainen ns. lähi-idän tai Afrikan messias. Nuo alueet ja nuo julkisen liikenteen linjat on nähty.

Sinulle näyttää kuitenkin olevan epäselvää 570 reitti. Tyyppi ei käynyt lähelläkään Mellunmäkeä vaan tuli päinvastaisesta suunnasta, Tammistosta Tiksiin.
Kannattaa vilkaista hsl- reittiopasta ennenkuin innostuu liikaa.
Keplotteleva konna
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Keplotteleva konna »

Doris Watson kirjoitti: Ma Syys 02, 2024 12:09 pm

Sinulle näyttää kuitenkin olevan epäselvää 570 reitti. Tyyppi ei käynyt lähelläkään Mellunmäkeä vaan tuli päinvastaisesta suunnasta, Tammistosta Tiksiin.
Se mitä ei tarvitse edes reittioppaista vilkaista, niin kyseessä on ollut jonkin värivivahteen neppe joka tapauksessa.
"Kunniaväkivaltaa vaikea torjua" -POLIISI-
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
Paikalla
Sipi
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Sipi »

Joke75 kirjoitti: La Elo 31, 2024 6:32 pm Ihonväri ja etninen tausta on toki hyviä tuntomerkkejä silloin kun sillä on kokonaisuuden kannalta jotain merkitystä. Vaikkapa Reilan kylässä pyhärannassa ihonväri on ihan hyvä tuntomerkki. Kun taas Vantaan Tikkurilassa se on merkityksetön, koska alueella liikkuu niin paljon eri ihonväreillä varustettuja ihmisiä.
Kyllä mä pitäisin merkityksellisenä sitä, että ihonväri tai etnisyydestä jotain mainittaisiin. Jos on mustaihoinen, sulkee se ison osan väestöä pois laskuista. Jos on valkoihoinen, ihan sama juttu. Jos näyttää arabilta/ vastaavalla termillä, sulkee se mustat ja kantasuomalaisen näköiset pois. Pointtina se, että joukkoa on mahdollista halutessaan rajata ihonväri ilmoittamalla riippumatta siitä, minkälaiset prosenttiosuudet eri väestöryhmiä kulloinkin on paikkakunnan asukkaana. On sekin iso juttu, jos saadaan vaikka 30% tai 50% porukasta poissuljettua epäiltyjen joukosta.

Bussissa tai pysäkeillä on kuitenkin valvontakameroita, joista tekijän tuntomerkkejä voi saada. Eniten mua tympii tuossa koko uutisoinnissa se, että tuntuu kuin tekijää ei edes haluttaisi saada kiinni. Ihan 100% olisi jotain muutakin kerrottavaa, ja myös uhri osaisi ehdottomasti kertoa jotain tekijän etnisyydestä.

Jos kyseessä on vaikka itä-eurooppalainen henkilö, venäläinen tai balkanilta, siitä olisi apua. Tai sitten pitkä, vaalea skandinaavin näköinen tyyppi. Tai lyhyt, tummaislmäinen, voimakkaalla parrankasvulla. Tai mustaihoinen. Mitä tahansa. Kaikki heistä voisivat puhua englantia.

Toivottavasti kukaan ei tuu mua hakemaan kotoani, koska mulla on raidallinen paita. Asun toki Tampereella ja olen nainen, mutta tuntomerkkien perusteella sekin voisi olla mahdollista -sukupuoltahan ei sa olettaa. Tukkani on tummahko ja osaan myös englantia.

Joten sitten vaan odotellaan, kun karhuryhmä puskee ovista sisään.
Ifigeneia
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

Reportoin vuosia sitten netissä että näin bussissa liikehdinnästä päätellen runkkaavan miehen jolla oli vaaleanruskea iho ja musta kiharahko tukka. Jo tämä riitti saamaan erään naispuolisen lukijan raivotiloihin, joka raivo paheni kun minua ei hänen toiveistaan huolimatta poistettu keskusteluryhmästä.

Itse olen ollut bussissa tilanteessa että vierelleni istunut seisovasilmäinen juippi päättää kallistua päälleni niin että lopulta kannattelen sekä reppuani, jonka tungin väliimme, että häntä. Enkä osannut tehdä enkä sanoa mitään siinä tilanteessa. Osin siksi että tilanne oli niin outo ja uskomaton, osin siksi että oletusarvonani oli ettei kukaan usko kumminkaan että minä en ole millään tavalla sen miehen kanssa tuttu. Jos alkaa huutaa ja raivota, aina löytyy ääliöitä kuvittelemaan että "rakastavaisten riita", tai että huutaja on hullu. Se juippi olisi kumminkin vain nopeasti irrottautunut yltäni ja esittänyt viatonta.

Mutta jatkossa runttaan kyynärpäällä, kun nykyään osaan moisen.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
JanitaSlim
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Otit tietysti videota? Vai meneekö nyt fantasia ja todellisuus pahasti ristiin.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Joke75
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Joke75 »

Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Su Syys 01, 2024 11:39 pm
Doris Watson kirjoitti: Su Syys 01, 2024 9:18 pm
Miksei valvontakamerakuvaa?
Koska jos, niin olisi rassimi. Siksei.
Käsittääkseni kaikissa HSL alueen busseissa tulee tätä nykyä olla kamerat. Se, ovatko ne toiminnassa onkin sitten toinen juttu. Toinen juttu on myös se, millaista kuvaa kamerat tuottaa. Tuntuu uskomattomalta, että maanpinnalta saadaan otettua selviä kuvia kuusta, mutta valvontakamerat tuottaa sellasta sontaa, ettei määrällä väliä. Ite noitten kanssa sen verran ollu tekemisissä, että uskaltaisin väittää että yhdeksässä tapauksessa kymmenestä kamerakuva on julkaisukelvotonta tai muuten vaan hyödytöntä.
Cadi John
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Cadi John »

Doris Watson kirjoitti: Ma Syys 02, 2024 12:09 pm

No sen verran puutun, ettei tullut Tammistosta vaan Väinö Tannerintieltä nousi kyytiin. Ei mene Tammiston lähelle tämä bussi. Ja epäilen tekijän asuvan siinä Jumbon kulmilla esim Pakkalassa, jossa näitä raitapaitoja asuu. Ellei ollut HK:n tehtaalla yövuorossa nakkeja pakkaamassa ja aamulla lähti kotiin nakki pystyssä.
Vastaa Viestiin