No niin, hienoa. Voimme siis olla samaa mieltä kuten sanoin, tuo 1lpon lause on mitä idioottimaisin.damfin kirjoitti: Ke Syys 04, 2024 3:52 pmKyllähän tuosta nyt sellaisen vaikutelman saa että nipsutin haluaa vihjailla nimimerkki 1lpon olevan se sama henkilö joka hänen mielestään on kaikkien hänen järjenjuoksuaan vähättelevien nimimerkkien takana...Hank Voight kirjoitti: Ke Syys 04, 2024 9:10 amOnko taas lennellyt uusia syytöksiä multinikkeilystä? Jos on, tai jos jatkossa joskus viuhuu, niin pidä mut kartalla. Mä haluan tietää, etenkin jos kohdistuu muhun. Katos ku mulla on noita nimimerkkejä jo 11kpl, eikä muutama lisänikki huono oisdamfin kirjoitti: Ke Syys 04, 2024 7:11 am
Kyllä minä ainakin arvaan mistä on kyse, eli kun sinä et halua ajatella että useampikin henkilö pitäisi sinua ja kirjoituksiasi tyhminä, niin yrität uskotella itsellesi ja muille että kaikki sinua tyhminä pitävät olisivat sama henkilö usean eri nimimerkin takana![]()
![]()
Siitä nyt sitten en ole varma että kuka hänen mielestään on kenenkin tuplanikki, olenko minä sinä vai oletko sinä minä, vai kuka se alkuperäinen hänen mielestään tuplanikkejä viljelevä nikki on... oma nimimerkkini on ollut palstalla vuodesta 2011 lähtien ja sinä vuodesta 2023, eli jospa se on kuitenkin niin päin että sinä olet minä, kuten kaikki muutkin venäjää ja trumppia arvostelevat 2011 jälkeen palstalle rekisteröityneet nimimerkit... eihän sitä ikinä voi tietää, ainakaan jos oikein pahasti on päänsä erilaisia salaliittoja etsimällä pehmentänytnipsunapsu kirjoitti: Ke Syys 04, 2024 6:15 amOn varsinkin kun ajattelee, että jos jollekin nälvitään, niin minkä ihmeen takia kenenkään muun tulisi sitä ymmärtää? Eihän silloin nälvitä niille muille, vaan sille nälvittävälle.
1lpo perhana, nyt me kyllä viimeistään jäätiin kiinni kun ihan peräkkäin vastattiin, pakostihan me ollaan sama henkilö![]()
![]()
Hienostihan tekin olette ymmärtäneet, vaikka 1lpolle puhutaan - siis muutkin ymmärtävät, toisin kuin 1lpo ilmoittaa, sekä 1lpo ymmärtää jonain muuna kun jollekin toiselle nälvitään.nipsunapsu kirjoitti: Ke Syys 04, 2024 6:15 amToisaalta mitä nimimerkki 1lpo on sitten ymmärtänyt näistä nälvimisistä, joita muut eivät hänen omien sanojensa mukaan ymmärrä? En ole kyseisen nimimerkin kanssa järin sanoja vaihtanut - saati sitten nälvinyt "niin etteivät muut ymmärrä".
Kyllähän tuosta nyt sellaisen vaikutelman saa että olisitte samaa jahtiseuraa, siis toisena vaihtoehtona ja mahdollisuutena 1lpon bongaamat kryptiset viestit "joita eivät muut hokaa". Käynyt siis sellanen vahinkoheitto tuossa hyökkäyksessä (olenhan mä teille toisille kuin 1lpolle tainnut kerran jos toisenkin nälviä
Kryptinen sanakin on jotenkin outo, itse siis omia kirjoituksiani olen joskus nimittänyt "kryptisinä hourailuina", mutta mistä 1lpo on sanan käyttöönsä ajatellut ottavan. En äkkiseltään muista, että se kumminkaan mitään normi kielenkäyttöä 1lpolta olisi..ihan kuin se olisi kelaillut mun vanhoja viestejä ja yrittänyt löytää jotain jolla yhdistää minut johonkin toiseen nimimerkkiin tms. mutta, se on vaan ihan arvaus.