Nimimerkki Damfin - dumbeista dumbein

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

nipsunapsu
Axel Foley

Re: Nimimerkki Damfin - dumbeista dumbein

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

damfin kirjoitti: Ke Syys 04, 2024 3:52 pm
Hank Voight kirjoitti: Ke Syys 04, 2024 9:10 am
damfin kirjoitti: Ke Syys 04, 2024 7:11 am
Kyllä minä ainakin arvaan mistä on kyse, eli kun sinä et halua ajatella että useampikin henkilö pitäisi sinua ja kirjoituksiasi tyhminä, niin yrität uskotella itsellesi ja muille että kaikki sinua tyhminä pitävät olisivat sama henkilö usean eri nimimerkin takana :mrgreen:
Onko taas lennellyt uusia syytöksiä multinikkeilystä? Jos on, tai jos jatkossa joskus viuhuu, niin pidä mut kartalla. Mä haluan tietää, etenkin jos kohdistuu muhun. Katos ku mulla on noita nimimerkkejä jo 11kpl, eikä muutama lisänikki huono ois :)
Kyllähän tuosta nyt sellaisen vaikutelman saa että nipsutin haluaa vihjailla nimimerkki 1lpon olevan se sama henkilö joka hänen mielestään on kaikkien hänen järjenjuoksuaan vähättelevien nimimerkkien takana...
nipsunapsu kirjoitti: Ke Syys 04, 2024 6:15 am
1lpo kirjoitti: Ti Syys 03, 2024 10:54 pm Erittäin mielenkiintoinen. Siinä sulle pähkinä purtavaks.
On varsinkin kun ajattelee, että jos jollekin nälvitään, niin minkä ihmeen takia kenenkään muun tulisi sitä ymmärtää? Eihän silloin nälvitä niille muille, vaan sille nälvittävälle.
Siitä nyt sitten en ole varma että kuka hänen mielestään on kenenkin tuplanikki, olenko minä sinä vai oletko sinä minä, vai kuka se alkuperäinen hänen mielestään tuplanikkejä viljelevä nikki on... oma nimimerkkini on ollut palstalla vuodesta 2011 lähtien ja sinä vuodesta 2023, eli jospa se on kuitenkin niin päin että sinä olet minä, kuten kaikki muutkin venäjää ja trumppia arvostelevat 2011 jälkeen palstalle rekisteröityneet nimimerkit... eihän sitä ikinä voi tietää, ainakaan jos oikein pahasti on päänsä erilaisia salaliittoja etsimällä pehmentänyt :D

1lpo perhana, nyt me kyllä viimeistään jäätiin kiinni kun ihan peräkkäin vastattiin, pakostihan me ollaan sama henkilö :shock: :lol:
No niin, hienoa. Voimme siis olla samaa mieltä kuten sanoin, tuo 1lpon lause on mitä idioottimaisin.
nipsunapsu kirjoitti: Ke Syys 04, 2024 6:15 amToisaalta mitä nimimerkki 1lpo on sitten ymmärtänyt näistä nälvimisistä, joita muut eivät hänen omien sanojensa mukaan ymmärrä? En ole kyseisen nimimerkin kanssa järin sanoja vaihtanut - saati sitten nälvinyt "niin etteivät muut ymmärrä".
Hienostihan tekin olette ymmärtäneet, vaikka 1lpolle puhutaan - siis muutkin ymmärtävät, toisin kuin 1lpo ilmoittaa, sekä 1lpo ymmärtää jonain muuna kun jollekin toiselle nälvitään.

Kyllähän tuosta nyt sellaisen vaikutelman saa että olisitte samaa jahtiseuraa, siis toisena vaihtoehtona ja mahdollisuutena 1lpon bongaamat kryptiset viestit "joita eivät muut hokaa". Käynyt siis sellanen vahinkoheitto tuossa hyökkäyksessä (olenhan mä teille toisille kuin 1lpolle tainnut kerran jos toisenkin nälviä :roll: )

Kryptinen sanakin on jotenkin outo, itse siis omia kirjoituksiani olen joskus nimittänyt "kryptisinä hourailuina", mutta mistä 1lpo on sanan käyttöönsä ajatellut ottavan. En äkkiseltään muista, että se kumminkaan mitään normi kielenkäyttöä 1lpolta olisi..ihan kuin se olisi kelaillut mun vanhoja viestejä ja yrittänyt löytää jotain jolla yhdistää minut johonkin toiseen nimimerkkiin tms. mutta, se on vaan ihan arvaus.
🇪🇺🇺🇦🏳️‍🌈🏳️‍⚧️☮️✊🏿💉💉💉💉💉💉😷
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
nipsunapsu
Axel Foley

damfin kirjoitti: Ke Syys 04, 2024 3:52 pm jospa se on kuitenkin niin päin että sinä olet minä, kuten kaikki muutkin venäjää ja trumppia arvostelevat 2011 jälkeen palstalle rekisteröityneet nimimerkit... eihän sitä ikinä voi tietää, ainakaan jos oikein pahasti on päänsä erilaisia salaliittoja etsimällä pehmentänyt
..
Tuota taidedaan sanoa projektioksi.
Projektio (lat. proiacere 'heittää eteen') eli sijoittaminen on psykologian ja psykiatrian käsite, jolla tarkoitetaan omien mielensisältöjen heijastamista toiseen ihmiseen tai muuhun ulkoiseen kohteeseen. Projektio kuuluu ns. defenssimekanismeihin
https://fi.wikipedia.org/wiki/Projektio_(psykologia)
Kaikki salaliittoja, Trumpia ja Venäjää 'hehkuttavat' ovat niitä sikakoiria joita pitää metsästää jahtipoppoon kanssa.
knalayan kitarisat.png
knalayan kitarisat.png (19.65 KiB) Katsottu 3558 kertaa
Tiätkö miksikä tällaista argumenttia sanotaan;
damfin kirjoitti: Ke Syys 04, 2024 3:52 pm 1lpo perhana, nyt me kyllä viimeistään jäätiin kiinni kun ihan peräkkäin vastattiin, pakostihan me ollaan sama henkilö :shock: :lol:
🇪🇺🇺🇦🏳️‍🌈🏳️‍⚧️☮️✊🏿💉💉💉💉💉💉😷
nipsunapsu
Axel Foley

Mä helpotan sun elämää hiukka;
Maailmanlaajuinen eliitin pedofiilirengas #Pizzagate #Epstein - Sivu 28 - MURHA.INFO.jpg
Maailmanlaajuinen eliitin pedofiilirengas #Pizzagate #Epstein - Sivu 28 - MURHA.INFO.jpg (134.79 KiB) Katsottu 3547 kertaa
https://murha.info/rikosfoorumi/viewtop ... 3#p1037393
🇪🇺🇺🇦🏳️‍🌈🏳️‍⚧️☮️✊🏿💉💉💉💉💉💉😷
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Viesti Kirjoittaja damfin »

voi nipsutin kumpa tietäisit kuinka pihalla oletkaan, voisit itsekin nauraa noille kuvitelmillesi :lol:

edit:
Nyt en kyllä ymmärrä miten nuo sikakoiran ja sinun pedofiilihaaveilut tähän liittyivät, en minä sinua ja sikakoiraa ole missään vaiheessa samaksi henkilöksi väittänyt, olen tainnut ennemmin joskus sanoa että en usko teidän olevan sama henkilö, kirjoitustyylinne ja käytöksenne ovat niin erilaisia 🤔
nipsunapsu
Axel Foley

nipsunapsu kirjoitti: Ke Syys 04, 2024 5:06 pm Mä helpotan sun elämää hiukka;
nipsunapsu kirjoitti: Ma Heinä 13, 2020 1:39 pm Niin, en minä sitä etteikö mkultraa olisi ollut. Vaan sitä miten siitä maalataan täysin käsittämätön "cia maailmanvalloitus" - projekti, mikä saa järjettömiä mittasuhteita.

Siis siihen malliin kuten hollywood leffatkin, jotka on "based on true story". Juonikuvio mikä siihen tositapahtumiin pohjaa on tyyliin "random ukko meni Irakiin ja kuoli terroristien käsissä" ja loput 2 tuntia on sitten täytettä ja mielikuvituksen tuotetta, jenkkilipun liehutusta ja "us, US US!" raikaa :)

^tuota ne jenkit haluavatkin katsella, se on bisnestä. Ei ne tarvitse siihen "US on paras maa, muu maa terroristi" - ideologiaansa apuja CIAlta tms. tai muutenkaan mitään manipulointia, että ajattelisivat noin. Eiköhän ne Hollywood pätkät ihan ammenna nuo ideansa "tosi elämän" tapahtumista ja täyttävät loput fiktiolla mikä vain yksinkertaisesti myy siellä jenkeissä.

Nämä salaliittoteoriat ja dokumentit seuraa jokseenkin samaa kaavaa mielestäni. salaliittojen takana on aina isompi salaliitto, jota kontrolloi sitten joku ultramegapahis samalla kun silittää lemmikkivombattiaan :lol:

Jos ei, niin elämme todellisuutta missä koko Hollywood on täynnä pedoja, jotka hamstraavat adrenokromia ihmisuhreiltaan CIAn kontrollissa, CIAn siat vielä yrittävät manipuloida ihmisiä uskomaan aivan jotain muuta, että jenkit eivät olekaan niitä pahiksia :shock:

EInyt kumminkaan :lol:
https://murha.info/rikosfoorumi/viewtop ... 3#p1037393
(Korjasin ton aiemman kuvan tuosta pois, kun näköjään siitä ei osata lukea)
Mitä taas mielipiteeseeni politiikasta noin yleisesti olen aiemmin (moneen kertaan) todennut;
nipsunapsu kirjoitti: Ti Tammi 12, 2021 5:43 pm MAGA-väki? Jos minua sellaiseen ryhmään lodjutat, niin olet aikalailla väärässä. Valuin tähän ketjuun tyystin tuolta BLM - ketjusta, koska näillä on helvetinmoinen yhteys. Miksi alunperin sinne BLM - ketjuun tulin (ja Minfoon tunnukset tein samalla) on tuo media & viestintä, sen rehellisyys ja läpinäkyvyys - liittyen Black Lives Matter rähinöintiin.

Politiikkaan en koskisi pitkällä tikullakaan, enkä ennen tätä ketjua olekaan - enkä varsinaisesti vieläkään.
..
^
Sama "media & viestintä, sen rehellisyys ja läpinäkyvyys" lienee syynä niihin peräti pariin viestiin mitä koskien Venäjää olen viitsinyt kirjoittaa.

Siis kun tuossa aiemmin nuo kolme asiaa heivasit harteille (miksi sen sikakoiran kanssa viestinvaihdon laitoin, ei siihen itse sikakoira liittynyt - vaan se mun mielipide niistä salaliitoista yleisesti);
damfin kirjoitti: Ke Syys 04, 2024 3:52 pm jospa se on kuitenkin niin päin että sinä olet minä, kuten kaikki muutkin venäjää ja trumppia arvostelevat 2011 jälkeen palstalle rekisteröityneet nimimerkit... eihän sitä ikinä voi tietää, ainakaan jos oikein pahasti on päänsä erilaisia salaliittoja etsimällä pehmentänyt
..
Sikakoira on silmiinpistävästi sinulle kova pala, edelleen.
🇪🇺🇺🇦🏳️‍🌈🏳️‍⚧️☮️✊🏿💉💉💉💉💉💉😷
1lpo
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja 1lpo »

nipsunapsu kirjoitti: Ke Syys 04, 2024 3:58 pm
damfin kirjoitti: Ke Syys 04, 2024 3:52 pm
Hank Voight kirjoitti: Ke Syys 04, 2024 9:10 am

Onko taas lennellyt uusia syytöksiä multinikkeilystä? Jos on, tai jos jatkossa joskus viuhuu, niin pidä mut kartalla. Mä haluan tietää, etenkin jos kohdistuu muhun. Katos ku mulla on noita nimimerkkejä jo 11kpl, eikä muutama lisänikki huono ois :)
Kyllähän tuosta nyt sellaisen vaikutelman saa että nipsutin haluaa vihjailla nimimerkki 1lpon olevan se sama henkilö joka hänen mielestään on kaikkien hänen järjenjuoksuaan vähättelevien nimimerkkien takana...
nipsunapsu kirjoitti: Ke Syys 04, 2024 6:15 am
On varsinkin kun ajattelee, että jos jollekin nälvitään, niin minkä ihmeen takia kenenkään muun tulisi sitä ymmärtää? Eihän silloin nälvitä niille muille, vaan sille nälvittävälle.
Siitä nyt sitten en ole varma että kuka hänen mielestään on kenenkin tuplanikki, olenko minä sinä vai oletko sinä minä, vai kuka se alkuperäinen hänen mielestään tuplanikkejä viljelevä nikki on... oma nimimerkkini on ollut palstalla vuodesta 2011 lähtien ja sinä vuodesta 2023, eli jospa se on kuitenkin niin päin että sinä olet minä, kuten kaikki muutkin venäjää ja trumppia arvostelevat 2011 jälkeen palstalle rekisteröityneet nimimerkit... eihän sitä ikinä voi tietää, ainakaan jos oikein pahasti on päänsä erilaisia salaliittoja etsimällä pehmentänyt :D

1lpo perhana, nyt me kyllä viimeistään jäätiin kiinni kun ihan peräkkäin vastattiin, pakostihan me ollaan sama henkilö :shock: :lol:
No niin, hienoa. Voimme siis olla samaa mieltä kuten sanoin, tuo 1lpon lause on mitä idioottimaisin.
nipsunapsu kirjoitti: Ke Syys 04, 2024 6:15 amToisaalta mitä nimimerkki 1lpo on sitten ymmärtänyt näistä nälvimisistä, joita muut eivät hänen omien sanojensa mukaan ymmärrä? En ole kyseisen nimimerkin kanssa järin sanoja vaihtanut - saati sitten nälvinyt "niin etteivät muut ymmärrä".
Hienostihan tekin olette ymmärtäneet, vaikka 1lpolle puhutaan - siis muutkin ymmärtävät, toisin kuin 1lpo ilmoittaa, sekä 1lpo ymmärtää jonain muuna kun jollekin toiselle nälvitään.

Kyllähän tuosta nyt sellaisen vaikutelman saa että olisitte samaa jahtiseuraa, siis toisena vaihtoehtona ja mahdollisuutena 1lpon bongaamat kryptiset viestit "joita eivät muut hokaa". Käynyt siis sellanen vahinkoheitto tuossa hyökkäyksessä (olenhan mä teille toisille kuin 1lpolle tainnut kerran jos toisenkin nälviä :roll: )

Kryptinen sanakin on jotenkin outo, itse siis omia kirjoituksiani olen joskus nimittänyt "kryptisinä hourailuina", mutta mistä 1lpo on sanan käyttöönsä ajatellut ottavan. En äkkiseltään muista, että se kumminkaan mitään normi kielenkäyttöä 1lpolta olisi..ihan kuin se olisi kelaillut mun vanhoja viestejä ja yrittänyt löytää jotain jolla yhdistää minut johonkin toiseen nimimerkkiin tms. mutta, se on vaan ihan arvaus.
Nipsuseni, niin paljon taas lapsellista vinkumista että huh huh. Oon hieman humalassa ja syön iltapalaa. Pakko vastata tuohon kryptisyys juttuun kuitenkin tänään. Hienosti teit analyysin.

Mä veikkaan että olen oppinut sanan kryptisyys merkityksen muutama vuosi ennen sinua. Tullut jonkun verran biisejä kirjoitettua. Mut biisien kuuluukin olla vähän kryptisiä. Rikosfoorumilla ois järkevintä pysyä mahdollisimman yksinkertaisella linjalla, minun mielestäni se palvelisi tasapuolisimmin TÄMÄN foorumin käyttäjiä.

Mut jatka vielä ihmettelyä miksi käytän sanaa kryptisyys. Voin kertoa, et ole ainoa joiden kohdalla se on pitänyt mainita.
Sikakoira: "Välillä on melkein itkua tihrustettu aamukuudelta kun on tullut väsy vastaan"
nipsunapsu
Axel Foley

1lpo kirjoitti: To Syys 05, 2024 12:53 am ..
Nipsuseni, niin paljon taas lapsellista vinkumista että huh huh. Oon hieman humalassa ja syön iltapalaa. Pakko vastata tuohon kryptisyys juttuun kuitenkin tänään. Hienosti teit analyysin.
No niin mä vähän aattelin, et tulee sellanen Tim Walz henkinen "mun kielioppi pisti mut valehtemaan" heitto :lol:

Mikä tämä 'nälviminen' sitten oli, että innostuit täällä asti siitä mainitsemaan eikä muut sitä ymmärtäneet? Pistätkö vaikka linkin siihen viestiin..
🇪🇺🇺🇦🏳️‍🌈🏳️‍⚧️☮️✊🏿💉💉💉💉💉💉😷
damfin

Collie kirjoitti: Ke Syys 04, 2024 10:32 pm
damfin kirjoitti: Su Syys 01, 2024 9:08 am
Collie kirjoitti: Su Syys 01, 2024 1:16 am
Käsitteleekö tämä ketju Hankia vai damfinia?
Sitä voisi tosiaan kysyä Tiinas nimimerkiltä jonka olen ilmeisesti sen verran jauhottanut korona-ketjussa että se on jäänyt kaivelemaan, ja nuo viestit voisi toki siirtää johonkin toiseen ketjuun.
Sullahan on omakin ketju täällä näköjään.
Aivan, minulle on omakin ketju täällä, eli ennen tuota minulle nillittämistäsi olisit voinut siirtää viestin tänne, no ei hätää, minä tein sen puolestasi.
damfin

Collie kirjoitti: To Syys 05, 2024 8:32 pm
damfin kirjoitti: To Syys 05, 2024 8:18 am
Aivan, minulle on omakin ketju täällä, eli ennen tuota minulle nillittämistäsi olisit voinut siirtää viestin tänne, no ei hätää, minä tein sen puolestasi.
Tämähän lähti liikkeelle tästä:
damfin kirjoitti: Su Syys 01, 2024 9:08 am
Collie kirjoitti: Su Syys 01, 2024 1:16 am
Käsitteleekö tämä ketju Hankia vai damfinia?
Sitä voisi tosiaan kysyä Tiinas nimimerkiltä jonka olen ilmeisesti sen verran jauhottanut korona-ketjussa että se on jäänyt kaivelemaan, ja nuo viestit voisi toki siirtää johonkin toiseen ketjuun.
Eli jotenkin tuo logiikkasi vastauksen siirtämisestä sinun ketjuusi konttaa melkoisessa kuralammikossa, niin katsoin paremmaksi siirtää takaisin tänne koska tämähän käsitteli sitä että miksi minua koskeva keskustelu oli tuolla Hankin ketjussa.
1lpo
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja 1lpo »

Tää on ihan mahtava ketju.

Terveisin Waltsin Timppa

Eli onko uusin termi siis TWT?
Sikakoira: "Välillä on melkein itkua tihrustettu aamukuudelta kun on tullut väsy vastaan"
Collie
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Collie »

damfin kirjoitti: La Syys 07, 2024 9:57 am
Collie kirjoitti: La Syys 07, 2024 12:10 am Harjoittamiesi lainausten väärennösten kanssa kannattaa tosin olla jatkossa tarkkana.
Missä minä olen lainauksia väärennellyt, lyhennellyt toki olen mutta muuten mitään muuttamatta.
Katsopas viestihistoriaasi ihan lähipäiviltä.
Kurpa kirjoitti: La Marras 23, 2024 8:41 pm On taas niin viisaita kommentteja. Ketä vittua kiinnostaa onko se joku demari, kun puhutaan valtuustotason poliitikoista eikä mistään kansanedustajasta edes. Se on vaan joku tavis.
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Donald McRonald »

Annas kun arvaan: Se viestihistoria löytyy presidentin kansliasta?
damfin

Collie kirjoitti: La Syys 07, 2024 10:58 pm
Collie kirjoitti: La Syys 07, 2024 12:10 am Harjoittamiesi lainausten väärennösten kanssa kannattaa tosin olla jatkossa tarkkana.
Missä minä olen lainauksia väärennellyt, lyhennellyt toki olen mutta muuten mitään muuttamatta.
Katsoin, ei löytynyt lainausten väärentelyä, oletko varma ettet ollut itse se joka niitä on väärennellyt?
Collie
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Collie »

damfin kirjoitti: La Syys 07, 2024 11:07 pm
Katsoin, ei löytynyt lainausten väärentelyä, oletko varma ettet ollut itse se joka niitä on väärennellyt?
Olen täysin varma.
damfin kirjoitti: Pe Syys 06, 2024 1:08 am *poistettu väärrennetty lainaus ja arviointia toisesta kirjoittajasta. Kumpikaan ei ole sallittua tässä osiossa*tm
Kurpa kirjoitti: La Marras 23, 2024 8:41 pm On taas niin viisaita kommentteja. Ketä vittua kiinnostaa onko se joku demari, kun puhutaan valtuustotason poliitikoista eikä mistään kansanedustajasta edes. Se on vaan joku tavis.
damfin

Collie kirjoitti: La Syys 07, 2024 11:13 pm
damfin kirjoitti: La Syys 07, 2024 11:07 pm
Olen täysin varma.
damfin kirjoitti: Pe Syys 06, 2024 1:08 am *poistettu väärrennetty lainaus ja arviointia toisesta kirjoittajasta. Kumpikaan ei ole sallittua tässä osiossa*tm
No jopas, eli sinä olit vasikoinut tuon ja saanut ylläpidon jostain syystä kuvittelemaan että olin väärentänyt lainaustasi, vaikka olin ainoastaan lyhentänyt sitä, eli olin sen lainannut tällä tavalla:
Collie kirjoitti: Pe Syys 06, 2024 12:19 am
damfin kirjoitti: To Syys 05, 2024 11:43 pm
Collie kirjoitti: To Syys 05, 2024 9:53 pm
Vihervassareiden ja punikkien toimesta, otaksun? Ainakin valtamedia pitää yllä sellaista käsitystä että olisi 'äärioikeistolainen', vaikka Putinin on toisaalta kerrottu olevan Stalin/Lenin fani. Tuo Harrisin tukeminen ei yllätä yhtään ja kalsarit taisivat mennä solmuun juuri siellä laitavassareiden leirissä.
Kyllä täällä palstalla ainakin hyvin yleisesti juuri ne kovimmat trump-fanit ovat olleet sitä mieltä että putinin vastustajat ovat pahimpia kommunisteja, kysy vaikka sikakoiralta.
Minun mielestä äärivasemmistolaista Harrisia tukeva Putin on äärivasemmistolainen kommunisti
Olin siihen ainoastaan lisännyt takaisin tämän sinun pois jättämäsi kysymyksen:
damfin kirjoitti: To Syys 05, 2024 11:43 pm Tai pistetään vaikka nyt tämän hetken aktiivisille kirjoittajille tuo kysymys, eli even steven ja qurqo, onko putin mielestänne kommunisti?
Joka siis oli siinä alkuperäisessä lainaamassasi viestissä, eli kuinka sen siihen takaisin lisääminen oli mukamas lainauksen väärennös???

Siihen sitten kommentoin tuon perusteella tekemäni päätelmän että olet sitten ilmeisesti yksi palstan kovimpia trump-faneja ja mielestäsi putin on kommunisti, joka ei myöskään mielestäni ollut mitään lautamiestekstimäistä arvostelua, vaan pelkästään tuosta vastauksestasi tehtävissä oleva johtopäätös.

No, ylläpito tekee mitä ylläpito tekee, ovathan he aikaisemminkin myöntäneet tehneensä virheitä, joten ei tuo virheellinen väite lainauksen väärennyksestä nyt minun elämääni kaada, ja tulihan asia nyt tässä oikaistua kun toit sen onneksi esille. :D
Vastaa Viestiin