groot vs. poppoo

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

^Ja kohta groot juttelee palstalla vain itselleen. :lol:
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Loka kirjoitti:^Ja kohta groot juttelee palstalla vain itselleen. :lol:
Tähän topicciin voisi laittaa äänestyksen, että miten moni ignoorais Grootin? :D Kyllähän nyt on jo miehessä vikaa jos melkein kaikkien kanssa saa näin vammaisia riitoja pystyyn jatkuvasti.
groot
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja groot »

Bombay kirjoitti:
Loka kirjoitti:^Ja kohta groot juttelee palstalla vain itselleen. :lol:
Tähän topicciin voisi laittaa äänestyksen, että miten moni ignoorais Grootin? :D Kyllähän nyt on jo miehessä vikaa jos melkein kaikkien kanssa saa näin vammaisia riitoja pystyyn jatkuvasti.
Ala nyt viitsi yleistaa. Kaikkissa muissa ketjuissa paitsi Bodomiin liittyvissa ketjuissa olen taysin asiallinen.

Sen voi todeta lukemalla ne viestit ko. ketjuista.
---------
Allekirjoitus.
skoone
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja skoone »

groot kirjoitti:
skoone kirjoitti:
Kalessin kirjoitti:oon kyllä hiukan pettynyt, kun se jäi nyt selittämättä, koska olisin ollut varsin kiinnostunut siitä, onko grootin matemaattis-looginen älykkyys samalla tasolla kuin sosiaalinen älykkyys.
Miksi ihmeessä tuhlaatte aikaanne tuon grootin kanssa väittelemiseen?`??
Miksi se sinua nyppii? Siksiko kun en ole samaa mielta?
:
Ei ole kyse mielipiteistä vaan grootin tyylistä tulkita ja käsitellä asioita, hänen kanssaan kun ei voi dialogia harrastaa.
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

voi että sentään...mut onhan tää ihan virkistävää nahistella täällä kasvottomana niin kotona on vähän rauhallisempaa. mutta totta, mosaiikit puissa...heh... :lol:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Olen Grootin kanssa hyvin pitkälle asioissa samaa mieltä.

Jopa siinäkin, että varmuudella en osaa sanoa kuka murhat teki, vaikka Urho ja Jesse Kukalie toisin saattavat luullakin.

Tuo mosaiikkiteoria on varsin mielenkiintoinen ja kannatan sitä ajatuksena ja miksei toteutettunakin, mutta hieman laajemmalta pohjalta.

Se on harmi, etteivät muutamat aktiivit kirjoittajat taida ymmärtää mistä on kyse, äläkä Jesse kehoita minua kertomaan sinua viisaampana.

Tekisit kerrankin miehen työn ja ihan itse ottaisit selvää mistä oikein on kyse!
Jesse Livermore
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Jesse Livermore »

Hessu52 kirjoitti:Olen Grootin kanssa hyvin pitkälle asioissa samaa mieltä.

Jopa siinäkin, että varmuudella en osaa sanoa kuka murhat teki, vaikka Urho ja Jesse Kukalie toisin saattavat luullakin.

Tuo mosaiikkiteoria on varsin mielenkiintoinen ja kannatan sitä ajatuksena ja miksei toteutettunakin, mutta hieman laajemmalta pohjalta.

Se on harmi, etteivät muutamat aktiivit kirjoittajat taida ymmärtää mistä on kyse, äläkä Jesse kehoita minua kertomaan sinua viisaampana.

Tekisit kerrankin miehen työn ja ihan itse ottaisit selvää mistä oikein on kyse!
Teoriassahan Tuomisen mosaiikista piti tulla näkyviin Nisse, mutta käytännössä siitä tulikin se tavallinen hirvenpää, mikä Markun sahasta aina tulee. Taitaa se osata pöllönkin..
Hessu52
Watson itse

Wow Jesse Kukaliet.

Oikeinko ihan itse pystyit tuohon kirjoitelmaan?

Nyt sinun kannattaa mennä lopuksi yöksi nukkumaan, sillä pääsi on varmaan kuumentunut tuosta yllttävästä aikaansaannoksestasi.

Juttuhan oli parasta A-luokkaa.
Viimeksi muokannut Hessu52, Ti Heinä 31, 2007 12:15 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jesse Livermore
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Jesse Livermore »

Hessu52 kirjoitti:Wow Jesse Kukaliet.

Oikeinko ihan itse pystyit tuohon kirjoitelmaan?

Nyt sinun kannattaa mennä lopuksi yöksi nukkumaan, sillä pääsi on varmaan kuumentunut tuosta yllttävästä aikaansaannoksetasi.

Juttuhan oli parasta A-luokkaa.

"yllttävästä aikaansaannoksetasi. "

Pääsit virheittä miltei loppuun, mutta sitten taas heitti laukalle.
:lol:
:o
Hessu52
Watson itse

Jätin sinulle Jesse Mikäliet yhden virheen kaluttavaksi, ettet menetä yöuniasi, sillä niin taidat käydä kuumana onnistuneen kirjoituksesi takia.

No ei se oikeasti mitenkään erikoinen ole, mutta sanotaan nyt sinun mieliksesi.
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

nohuh huh...täällähän on villi meno sitten viime näkemän....
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Maza
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Maza »

Kalessin kirjoitti:nohuh huh...täällähän on villi meno sitten viime näkemän....
Hyvn on kesy meininki verrattuna muinaiseen Muuralan palstaan. Silloin annoin sanan säilän säihkyä ja olin sielläkin bannien kuningas.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Maza kirjoitti:***Silloin annoin sanan säilän säihkyä ja olin sielläkin bannien kuningas.
Mistähän tämä kertoo? Pidäs asialinja täällä niin sustakin saa paljon enemmän irti. :peukku: (Muuten jäät vain huviksi mun iltoihin. :sädiö: )
Maza
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Maza »

Loka kirjoitti:
Maza kirjoitti:***Silloin annoin sanan säilän säihkyä ja olin sielläkin bannien kuningas.
Mistähän tämä kertoo? Pidäs asialinja täällä niin sustakin saa paljon enemmän irti. :peukku: (Muuten jäät vain huviksi mun iltoihin. :sädiö: )
Mihin laitoit peukkusi?
Loka
Alibin Kestotilaaja

Maza kirjoitti:
Loka kirjoitti:
Mihin laitoit peukkusi?
Sun pyllyyn. :lol: Heh. No joo, en tarkottanu veetuilla ollenkaan jos sait sen käsityksen.
Vastaa Viestiin