groot vs. poppoo
-
groot
- Andy Sipowich NYPD
Ala nyt viitsi yleistaa. Kaikkissa muissa ketjuissa paitsi Bodomiin liittyvissa ketjuissa olen taysin asiallinen.Bombay kirjoitti:Tähän topicciin voisi laittaa äänestyksen, että miten moni ignoorais Grootin?Loka kirjoitti:^Ja kohta groot juttelee palstalla vain itselleen.Kyllähän nyt on jo miehessä vikaa jos melkein kaikkien kanssa saa näin vammaisia riitoja pystyyn jatkuvasti.
Sen voi todeta lukemalla ne viestit ko. ketjuista.
---------
Allekirjoitus.
Allekirjoitus.
Ei ole kyse mielipiteistä vaan grootin tyylistä tulkita ja käsitellä asioita, hänen kanssaan kun ei voi dialogia harrastaa.groot kirjoitti:Miksi se sinua nyppii? Siksiko kun en ole samaa mielta?skoone kirjoitti:Miksi ihmeessä tuhlaatte aikaanne tuon grootin kanssa väittelemiseen?`??Kalessin kirjoitti:oon kyllä hiukan pettynyt, kun se jäi nyt selittämättä, koska olisin ollut varsin kiinnostunut siitä, onko grootin matemaattis-looginen älykkyys samalla tasolla kuin sosiaalinen älykkyys.
:
Olen Grootin kanssa hyvin pitkälle asioissa samaa mieltä.
Jopa siinäkin, että varmuudella en osaa sanoa kuka murhat teki, vaikka Urho ja Jesse Kukalie toisin saattavat luullakin.
Tuo mosaiikkiteoria on varsin mielenkiintoinen ja kannatan sitä ajatuksena ja miksei toteutettunakin, mutta hieman laajemmalta pohjalta.
Se on harmi, etteivät muutamat aktiivit kirjoittajat taida ymmärtää mistä on kyse, äläkä Jesse kehoita minua kertomaan sinua viisaampana.
Tekisit kerrankin miehen työn ja ihan itse ottaisit selvää mistä oikein on kyse!
Jopa siinäkin, että varmuudella en osaa sanoa kuka murhat teki, vaikka Urho ja Jesse Kukalie toisin saattavat luullakin.
Tuo mosaiikkiteoria on varsin mielenkiintoinen ja kannatan sitä ajatuksena ja miksei toteutettunakin, mutta hieman laajemmalta pohjalta.
Se on harmi, etteivät muutamat aktiivit kirjoittajat taida ymmärtää mistä on kyse, äläkä Jesse kehoita minua kertomaan sinua viisaampana.
Tekisit kerrankin miehen työn ja ihan itse ottaisit selvää mistä oikein on kyse!
-
Jesse Livermore
- Hetty Wainthropp
Teoriassahan Tuomisen mosaiikista piti tulla näkyviin Nisse, mutta käytännössä siitä tulikin se tavallinen hirvenpää, mikä Markun sahasta aina tulee. Taitaa se osata pöllönkin..Hessu52 kirjoitti:Olen Grootin kanssa hyvin pitkälle asioissa samaa mieltä.
Wow Jesse Kukaliet.
Oikeinko ihan itse pystyit tuohon kirjoitelmaan?
Nyt sinun kannattaa mennä lopuksi yöksi nukkumaan, sillä pääsi on varmaan kuumentunut tuosta yllttävästä aikaansaannoksestasi.
Juttuhan oli parasta A-luokkaa.
Nyt sinun kannattaa mennä lopuksi yöksi nukkumaan, sillä pääsi on varmaan kuumentunut tuosta yllttävästä aikaansaannoksestasi.
Viimeksi muokannut Hessu52, Ti Heinä 31, 2007 12:15 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Jesse Livermore
- Hetty Wainthropp
Hessu52 kirjoitti:Wow Jesse Kukaliet.
Nyt sinun kannattaa mennä lopuksi yöksi nukkumaan, sillä pääsi on varmaan kuumentunut tuosta yllttävästä aikaansaannoksetasi.
"yllttävästä aikaansaannoksetasi. "
Pääsit virheittä miltei loppuun, mutta sitten taas heitti laukalle.
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Sun pyllyyn.Maza kirjoitti:Mihin laitoit peukkusi?Loka kirjoitti:Mistähän tämä kertoo? Pidäs asialinja täällä niin sustakin saa paljon enemmän irti. :peukku: (Muuten jäät vain huviksi mun iltoihin. :sädiö: )Maza kirjoitti:***Silloin annoin sanan säilän säihkyä ja olin sielläkin bannien kuningas.