Niinpä. Ei ole kauaa siitä, kun yritit saada (vähintään mielikuvaksi), omaksi totuudeksesi sen, että L-lahden sairaalan hoitojakso olisi ollut pelkästään Tn keksimä. Vetosit siihen, että siitä olisi vain Tn psykiatrilleen kertomaa eikä mitään faktaa vt:ssä. No, nythän olet nuo faktat (uudelleen) lukenut.Miss Holmes #1 kirjoitti: Ti Syys 24, 2024 1:04 pm Sori
En yritä ymmärtää väärin.
En yritä mitätöidä Aurooran dgia.
Yritän ymmärtää mitä sinä tarkoitat.
Puhuttiin ystävien kuulemisesta mtt:n yhteydessä. Mikä olisi mielestäni luonnollista, etenkin jos mukana on ollut sisko.
Selkeän kuvan saaminen tapahtumista tuolloin olisi varmasti avannut asiaa siinä missä Aurooran kirjaukset.
En jaksa vääntää, koska et näemmä halua edes ymmärtää mitä minä ajan takaa.
Luulen, että tuon osastohoidon osalta mt-tutkimuksessa ovat voineet aivan hyvin tyytyä potilaskertomusten merkintöihin jos / kun ne olleet hyvät, täysin riittävät. Kyllä ovat sairaalassa silloin paneutuneet diagnostiikkaan niin kuin ammattilaiset yleensäkin.
Ei ole ollut varmasti tarve kutsua (pelkästään) siinä mielessä matkakumppaniaan/ - kumppaneitaan haastateltaviksi 22 vuotta takaisesta asiasta mt-tutkimukseen.
Ei ole minulla mitään tarvetta vääntää näistä harvinaisen selvistä jutuista.
Aurinkoista päivän jatkoa sinullekin