Ulrica kirjoitti: Pe Loka 18, 2024 6:54 pm Tehdäänpä selvyyden vuoksi uudelleen selväksi. Että en ole kertonut olleeni 17.6.2024 istunnossa. Olen kertonut haluavani mennä katsomaan istuntoa, mutta se on ollut auttamattomasti myöhäistä, kun istunnosta ei tullut julkisuuteen tietoa. Tämä on ketjussa toistuvasti kerrottu.
Palsta on spekulointia varten ja tällä palstalla saa kertoa spekulointeja kysymättä niihin lupaa.
Talvi on useaa otteeseen toistuvasti kertonut nojaavansa ainoastaan faktatietoon. Hän on valinnut itse kuitenkin monistaa ei faktatietoa ketjussa. Tämä osoittaa vain sen, että hän nojaa tietoihin, mitkä hyödyttävät häntä. Tämä kävi ilmi next stop -ilmoituksen yhteydessä, mikä sen alkuperäinen tarkoituskin oli.
Mikäli asiasta vielä edelleen levitetään tahallisesti valheita, asia etenee juridisia reittejä eteenpäin.
Tiedoksi Ulricalle, next stop ilmoituksestasi ei kylläkään käynyt ilmi yhtään mitään sellaista, johon viittaat."Viesti Kirjoittaja Miss Holmes #1 » Ma Kesä 24, 2024 12:37 am
Pahoittelen, jos ilmaisuni oli epäsopiva.
Nikkiä Ulrica ei enää ole, joten niinhän siinä vähän on käynyt.
…………..
Viestit jäivät ja löytyvät kaivamalla, mutta ei niin kuin minun tapani on ollut: etsiä tietyn nimimerkin takaa viestit.
…………..
Viimeisessä tai ainakin viimeisimmissä viesteissään kertoi, että Tikkanen on todettu mtt:ssä syyntakeettomaksi ja case is closed jo 29.1.2024.
Osanottoja uhrin omaisille ja sitä rataa."
Kuten MH edellä kirjoittaa 24.6.24 toit ketjuun valheellisen tiedon mt-tutkimuksen tuloksesta. Jostain syystä. Jos oli tarkoitus hämmentää, niin siinä varmaan onnistuit jkv. Muistan esim. MHn toistuvasti yrittäneen kysellä sinulta lisää tietoa jne. Mutta sinähän katosit samantien.
Tuo tuossa vaiheessa viimeinen kirjoituksesi ei ollut selvästikään mikään spekulaatio. Löytyyhän se ketjusta, samoin kuin Sissin mukaan siitä otettu kuvakaappaus. Ihan aiheesta olen kysynyt, mikä oli teon motiivi? Mikä on moraali? Vastauksia et kerro - joten siinäpä se. Eihän sinulla ole mitään juridista esittää, kun minä ja Sissi emme ole millään tavoin vääristelleet kirjoittamaasi. Noin ratkaisevan tiedon tuominen valheellisena ei liene m-infon ketjuisssa tavallista?