Onhan se nyt ihan selvä, että yli 15 vuoden takaa on mahdotonta muistaa kovin tarkasti. Lähtökohtaisesti on todella äärimmäisen epäuskottavaa, että joku panttaa tietoaan 15 vuotta henkirikostutkinnassa, ja sitten muka muistaakin kirkkaasti.kattokarpänen kirjoitti: Pe Loka 18, 2024 1:06 pmSe että taksikuski avautui vasta 2015 on mun mielestä lopulta ihan sivuseikka. Siihen riittää inhimilliset syyt, joita voi olla vaikka kuinka paljon. Se riittää, että lukee uutisen sopivalla hetkellä ja saa flashbackin vuosien päästä. Taksikuskin kuvailut kuulostaa nimenomaan hyvin realistiselta. Olen itsekin "samankaltaista" tilannetta saanut muutaman kerran seurata Helsingin yössä. Paha niihin puuttua, kun ei rikoksen piirteitä ja nainen sinällään näyttää olevan paikalla vapaaehtoisesti. En tiedä, miten on lopulta käynyt.Ross Sullivan kirjoitti: Pe Loka 18, 2024 12:36 pm Multisilta-linja on mielestäni kaikkein epäuskottavin. Sehän on keksitty vasta 2015 perustuen taksikuljettajan höpinöihin.
Ei sillä, tutkintalinjoista ei taida mikään olla ylitse muiden ainakaan julkisesti. Mulla ei ole tarve alkaa kisaamaan, mikä on todennäköisin ainakaan ennenkuin uutta näyttöä jostain tulee. Naispari -linja mahdollinen toki, mulle se kuulostaa aika epätodennäköiseltä toki mahdolliselta...
Se on tosin ihan todennäköistä, että jonain muuna iltana joku muu tyttö on lähtenyt ulkomaalaismiehen kanssa taksilla epämääräisessä asetelmassa.