Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Even Steven

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Even Steven kirjoitti: Pe Tammi 03, 2025 9:55 pm *Poistetttu toisen kirjoittajan solvaamista ja nimimerkki passitettu putkaan miettimään palstan sääntöjä.*tm
Brass kirjoitti: La Tammi 04, 2025 11:21 am
Sepolla kyllä keittää harvinaisen helposti ja olin aika varma yhden lauseen melko neutraalin kommenttini jälkeen, että jonkinlainen höyrypäästö seuraa. Ikävävä kyllä teksti poistui punakynällä niin nopeasti, etten sitä ehtinyt lukea. Väittely on ihan terveellistä ja asioita pitääkin katsoa useammalta kantilta kuitenkin asiassa pysyen ja henkilökohtaisuuksiin menemättä. Myös piiloteltu agenda, joka kuultaa kommenttien läpi, on ärsyttävää. Kun päähän on pinttynyt, että kaiken takana on USA ja paha Nato, niin on vaikea kirjoitella asiallisesti.
En kyllä pahasti pilkannut vaan totesin sinulla kolme valhetta päivässä olevan aikalailla normaali tulos laskennassa. Yläpuolella on kaksi. Emme saa samanlaista kohtelua, ei se ole lähelläkään ja minua naurattaa aivan perkeleesti teidän ikuinen itkunne. Jokainen teoria, jonka olen esittänyt on mahdollinen, eikä millään tavalla tuulesta temmattua tarinointia kuten te annatte ymmärtää. Meissä on se ero, että minun ei tarvitse valehdella lainkaan.

Teillä on helvetillisiä vaikeuksia pärjätä yhdelle miehelle ja siksipä varmaan kuvittelette minun olevan jossakin antihybridikeskuksessa. Oudointa on todistelunne Suomen puolustusta ja Natoa vastaan. En olisi halunnut kuulla, että asiat ovat tuolla tolalla. Teidän mielestänne. Minä en siihen usko, ja jos se tekee minusta trollin niin on maailmankirjat sekaisin prkl.

"Kaiken takana on USA.." Ihmeellinen väite. Luvut saa korjata, mikäli eivät pidä paikkaansa.

Brass
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Brass »

Even Steven kirjoitti: Su Tammi 05, 2025 12:24 am
Even Steven kirjoitti: Pe Tammi 03, 2025 9:55 pm *Poistetttu toisen kirjoittajan solvaamista ja nimimerkki passitettu putkaan miettimään palstan sääntöjä.*tm
Brass kirjoitti: La Tammi 04, 2025 11:21 am
Sepolla kyllä keittää harvinaisen helposti ja olin aika varma yhden lauseen melko neutraalin kommenttini jälkeen, että jonkinlainen höyrypäästö seuraa. Ikävävä kyllä teksti poistui punakynällä niin nopeasti, etten sitä ehtinyt lukea. Väittely on ihan terveellistä ja asioita pitääkin katsoa useammalta kantilta kuitenkin asiassa pysyen ja henkilökohtaisuuksiin menemättä. Myös piiloteltu agenda, joka kuultaa kommenttien läpi, on ärsyttävää. Kun päähän on pinttynyt, että kaiken takana on USA ja paha Nato, niin on vaikea kirjoitella asiallisesti.
En kyllä pahasti pilkannut vaan totesin sinulla kolme valhetta päivässä olevan aikalailla normaali tulos laskennassa. Yläpuolella on kaksi. Emme saa samanlaista kohtelua, ei se ole lähelläkään ja minua naurattaa aivan perkeleesti teidän ikuinen itkunne. Jokainen teoria, jonka olen esittänyt on mahdollinen, eikä millään tavalla tuulesta temmattua tarinointia kuten te annatte ymmärtää. Meissä on se ero, että minun ei tarvitse valehdella lainkaan.

Teillä on helvetillisiä vaikeuksia pärjätä yhdelle miehelle ja siksipä varmaan kuvittelette minun olevan jossakin antihybridikeskuksessa. Oudointa on todistelunne Suomen puolustusta ja Natoa vastaan. En olisi halunnut kuulla, että asiat ovat tuolla tolalla. Teidän mielestänne. Minä en siihen usko, ja jos se tekee minusta trollin niin on maailmankirjat sekaisin prkl.

"Kaiken takana on USA.." Ihmeellinen väite. Luvut saa korjata, mikäli eivät pidä paikkaansa.

Ilmeisesti siellä putkassa ei ollut peiliä. Mieti hetki, miksi suurin osa täällä pitää sinua ryssän trollina? Miksi käyt muutaman viikon välein putkassa epäasiallisen keskustelun takia? Muiden keskustelijoiden kutsuminen valehtelijoiksi, tyhmiksi, uuvateiksi, vajakeiksi jne. ei kyllä tuo arvostusta millään keskustelupalstalla. Trolliepäilyssä kyseessä on muiden mielipide, jota tukevat sinun kirjoituksesi ja yrityksesi piilottaa rivien väliin omaa agendaasi. Sama agenda tulee esiin muissakin keskusteluissa, mm. Ukraina-keskustelu.

Valehtelu ja mielipiteet ovat kaksi eri asiaa, katso vaikka Nykysuomen sanakirjasta. Jos kutsuu jotain valehtelijaksi, niin pitää pystyä se myös osoittamaan. Ei riitä, että syytät jotakuta kolmesta valheesta päivässä, siitä voi joutua putkaan. Voi myös olla, että joku tahattomasti käyttää tietolähdettä, joka on valheellinen tai virheellinen. Se ei ole valehtelua, mutta jos sitä sellaiseksi väittää, niin pitää pystyä se myös osoittamaan.
WW2 jälkeisen merisotahistorian suurimmat tappiot aiheuttaa maa, jolla ei ole edes kunnon laivastoa.
Even Steven

On sulla pokkaa ainakin.. Tuotako mietit monta päivää? Olen erittäin hyvin perillä mistä sinun kirjoituksesi koostuu. Vitun kopiotrolli.
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Donald McRonald »

Näyttää vieläkin sitä otsasuonta vähän pakottavan. :roll:
Even Steven

Brass kirjoitti: Ti Tammi 07, 2025 12:25 pm Voi myös olla, että joku tahattomasti käyttää tietolähdettä, joka on valheellinen tai virheellinen. Se ei ole valehtelua, mutta jos sitä sellaiseksi väittää, niin pitää pystyä se myös osoittamaan.
Tunnustus, käyttösi tosin ei ole mitenkään tahatonta vaan kyseessä on jatkuva totuuden manipulointi muiden ajatuksilla, joiden esität olevan omiasi. Itsetuntoasi varmasti hivelee kun pääset pätemään muokatun artikkelin muodossa päivästä toiseen.

"Veikkaan, että.." tarkoittaa sinun jälleen varastaneen joltakin sanat suusta.
Liitteet
Screenshot_20250107_131957.jpg
Screenshot_20250107_131957.jpg (75.49 KiB) Katsottu 1013 kertaa
Brass
Andy Sipowich NYPD

Donald McRonald kirjoitti: Ti Tammi 07, 2025 12:58 pm Näyttää vieläkin sitä otsasuonta vähän pakottavan. :roll:
Varoventtiili saattaa kohta laueta, viikko putkassa ei riitä paineen alentamiseksi.
Screenshot_20250107_145833_Microsoft 365 (Office).jpg
Screenshot_20250107_145833_Microsoft 365 (Office).jpg (503.08 KiB) Katsottu 975 kertaa
WW2 jälkeisen merisotahistorian suurimmat tappiot aiheuttaa maa, jolla ei ole edes kunnon laivastoa.
Even Steven

Brass - Onneton botti laitumella

Sulla näyttää siellä olevan auki ainakin hörhöjen suosima X ja luet myös aktiivisesti MV-lehteä, jonne päädyin itse muutama päivä sitten etsimään sinun sanomisia, joiden kuvittelit/kuvittelet jollakin tavalla osuvan minuun.

En ole tuota ennen käynyt edes lukemassa sitä useaan vuoteen, enkä ole myöskään sinne palannut. Ei mikään ihme, että elätte jossakin rinnakkaistodellisuudessa noilla eväillä.

Veikkaan, että sinun olisi kannattanut pitäytyä Ulvilan tutkimisessa, vaikka harhaisuutesi asettaa tuonkin tapauksen kirjoitukset todella outoon valoon. Ehkäpä juuri tuo tapaus sai sinut kytkeytymään irti todellisuudesta?

Hyvästä huumorintajusta sinua ei voi syyttää, eikä tuomita syyntakeettomana henkilönä.

Vuosi sitten. Miten meni omasta mielestä?
Brass kirjoitti: Ke Tammi 24, 2024 12:45 am
Even Steven kirjoitti: Ti Tammi 23, 2024 9:57 pm Kuka astuu Bidenin tilalle jos tämä luopuu leikistä?
Veikkaan Trumpin luovuttavan 50% todennäköisyydellä terveyssyistä tai joutuessaan vankilaan. Trumpin isä sairastui tuon ikäisenä Alzheimeriin ja romahdus voi olla lähellä pojallakin. Vaikka USAa voi johtaa putkastakin, niin vaikeuttaisi se jonkin verran hommien hoitamista. Trumpin kannattajien mielestä hän voi olla vaikka vihannes ja kelpaa virkaan.
Brass
Andy Sipowich NYPD

:mrgreen:
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Donald McRonald »

Tuolta Eagle S -langasta (puhetta Ukrainan sodasta ja sen syyllisistä):
Even Steven kirjoitti: Ti Tammi 07, 2025 4:17 pm - -
edelleen on turha kenenkään kuvitella kenenkään hyökänneen täysin ilman syytä, vaan kyseessä oli vuosikausia kestänyt kummankin puolinen ärsytys sekä rajojen testaaminen, joka päättyi ikävällä tavalla sotaan.

Voit itsellesi uskotella tietysti mitä haluat.
- -
Kantasi on meille kaikille kristallinkirkas. Selkeästi ryssän kätyri joka tällä foorumilla levittää propagandaa ja disinformaatiota, sekä kirjoittaa valheita ja alentavia kommentteja toisista kirjoittajista.
Even Steven

Donald McRonald kirjoitti: Ti Tammi 07, 2025 5:09 pm Tuolta Eagle S -langasta (puhetta Ukrainan sodasta ja sen syyllisistä):
Even Steven kirjoitti: Ti Tammi 07, 2025 4:17 pm - -
edelleen on turha kenenkään kuvitella kenenkään hyökänneen täysin ilman syytä, vaan kyseessä oli vuosikausia kestänyt kummankin puolinen ärsytys sekä rajojen testaaminen, joka päättyi ikävällä tavalla sotaan.

Voit itsellesi uskotella tietysti mitä haluat.
- -
Kantasi on meille kaikille kristallinkirkas. Selkeästi ryssän kätyri joka tällä foorumilla levittää propagandaa ja disinformaatiota, sekä kirjoittaa valheita ja alentavia kommentteja toisista kirjoittajista.
Sanoisin asiain olevan niin, että te kuvittelette voivanne sanoa mitä tahansa saamatta takaisin, ja kun näin tapahtuu, sitten loukkaannutaan oikein porukalla.

Mitä tulee lainaukseen, sisältö ei eroa mitenkään esim. alla olevasta. Voihan kaiken ohittaa, ja jatkaa mielikuvituksen varassa, jonka pohjan rakentaa mediakonsernit.
EXPLAINER: Why Did Russia Invade Ukraine?
Experts say the cause of the military conflict can be tied to a complicated history, Russia’s tensions with NATO and the ambitions of Vladimir Putin.
https://www.usnews.com/news/best-countr ... de-ukraine
Ettehän te edes uskalla olla omaa mieltä.
Liitteet
20250107_175917.jpg
20250107_175917.jpg (42.03 KiB) Katsottu 883 kertaa
Brass
Andy Sipowich NYPD

Juttu jatkuu, asiantuntijat kertovat...
I think NATO, and the invitation for Ukraine to join NATO at some point in the future, is simply just a pretext to potentially invade Ukraine,” he says, referring to Russia. “Ukraine is not a member of NATO, it doesn't have any of the NATO guarantees, and so there is no hint that Ukraine will become a member of NATO soon.”

Putin, specifically, does not want Ukraine to join NATO “not because he has some principled disagreement related to the rule of law or something, it's because he has a might makes right model,” adds Bradley Bowman, the senior director of the Center on Military and Political Power at the Foundation for Defense of Democracies, a non-partisan research institute focused on national security and foreign policy.

He believes, ‘Hey, Ukraine, I'm more powerful than you, and because I'm more powerful than you, Ukraine, I can tell you what to do and with whom to associate,’” Bowman says.[/quote]
Even Steven

Tuoko nyt kertoo syitä olevan tasan yksi ja mikä se minun rikos olikaan? Ihme touhua.
stirlock_187
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja stirlock_187 »

Nyt ei kyllä tämän sankarin kasetti ole enää lainkaan kunnossa.
Täysin solmussa vaikkei kukaan ole edes kritisoinut. :(
Toivottavasti hakeutuu hoitoon pikaisesti. Voimia!
Brass
Andy Sipowich NYPD

Tässä vähän ohjetta Sepolle.
Aatamin ja Eevan lankeemus on syynä synnin tulemiseen maailmaan. Itse kuitenkin teet syntisi ei Aatami.
Even Steven

Brass kirjoitti: Ti Tammi 07, 2025 9:04 pm Tässä vähän ohjetta Sepolle.
Aatamin ja Eevan lankeemus on syynä synnin tulemiseen maailmaan. Itse kuitenkin teet syntisi ei Aatami.
stirlock_187 kirjoitti: Ti Tammi 07, 2025 8:47 pm Nyt ei kyllä tämän sankarin kasetti ole enää lainkaan kunnossa.
Täysin solmussa vaikkei kukaan ole edes kritisoinut. :(
Toivottavasti hakeutuu hoitoon pikaisesti. Voimia!
Te olette säälittävällä tasolla.
Vastaa Viestiin