Even Steven kirjoitti: Pe Tammi 03, 2025 9:55 pm *Poistetttu toisen kirjoittajan solvaamista ja nimimerkki passitettu putkaan miettimään palstan sääntöjä.*tm
En kyllä pahasti pilkannut vaan totesin sinulla kolme valhetta päivässä olevan aikalailla normaali tulos laskennassa. Yläpuolella on kaksi. Emme saa samanlaista kohtelua, ei se ole lähelläkään ja minua naurattaa aivan perkeleesti teidän ikuinen itkunne. Jokainen teoria, jonka olen esittänyt on mahdollinen, eikä millään tavalla tuulesta temmattua tarinointia kuten te annatte ymmärtää. Meissä on se ero, että minun ei tarvitse valehdella lainkaan.Brass kirjoitti: La Tammi 04, 2025 11:21 am
Sepolla kyllä keittää harvinaisen helposti ja olin aika varma yhden lauseen melko neutraalin kommenttini jälkeen, että jonkinlainen höyrypäästö seuraa. Ikävävä kyllä teksti poistui punakynällä niin nopeasti, etten sitä ehtinyt lukea. Väittely on ihan terveellistä ja asioita pitääkin katsoa useammalta kantilta kuitenkin asiassa pysyen ja henkilökohtaisuuksiin menemättä. Myös piiloteltu agenda, joka kuultaa kommenttien läpi, on ärsyttävää. Kun päähän on pinttynyt, että kaiken takana on USA ja paha Nato, niin on vaikea kirjoitella asiallisesti.
Teillä on helvetillisiä vaikeuksia pärjätä yhdelle miehelle ja siksipä varmaan kuvittelette minun olevan jossakin antihybridikeskuksessa. Oudointa on todistelunne Suomen puolustusta ja Natoa vastaan. En olisi halunnut kuulla, että asiat ovat tuolla tolalla. Teidän mielestänne. Minä en siihen usko, ja jos se tekee minusta trollin niin on maailmankirjat sekaisin prkl.
"Kaiken takana on USA.." Ihmeellinen väite. Luvut saa korjata, mikäli eivät pidä paikkaansa.