Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
vanhellsing kirjoitti: Ke Tammi 22, 2025 10:36 pm
...Janita sentään itse aiheeseen liittyen jotain kommentoi vaikkei se monen mielestä niin loogista ole....
(- Meneepä nyt Off Topic ja ltmtxt osastolle, mutta ehtinet ehkä(!!) tämän lukea, ennen kuin poistetaan).
- Janitan "aiheeseen liittyvät" ulostulot ovat toisinaan niin käsittämättömän epäloogisia, että niistä on kyllä logiikka todella kaukana.
Janita on siitä mukava että ei nyt muita hauku ja kirjoita muista jotain Pulttiboishahmo tyyppistä lässytystä, tai ainakin kertoo sen lautamiehissä. Persuksi voi helposti haukkua, mutta se ei ole niin henkilökohtaista vaan tuollaista poliittista haukkumista ja Janita sentään itse aiheeseen liittyen jotain kommentoi vaikkei se monen mielestä niin loogista ole. No se siitä, ihme että et ole putkassa, olen käsittänyt että täällä ei ole suotavaa toisten nimimerkkien haukkuminen, muuta kuin siellä lautamiehissä. "Sivulause meni oikein" sanoi henkilö joka minulle sanoi että en ole ylä-astetta käynyt. Olen käynyt ja siellä opetettiin että yläaste kirjoitetaan ilman väliviiivaa
Tämä ja seuraava viesti siirretty Klaukkala 4 kuoli-ketjusta
-NILS-
Nyt on hottis-Janita ihan hämillään, kun persu tavallaan kehuu. Tuolla toisella meni kuset muroihin, kun nainen otti kantaa siihen, ettei hänen kannattaisi enää ajella autolla, kun ei ollut talvirenkailla päässyt parkkiruudusta ja, kun pääsi niin oli ajanut ojaan
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
...Janita sentään itse aiheeseen liittyen jotain kommentoi vaikkei se monen mielestä niin loogista ole....
(- Meneepä nyt Off Topic ja ltmtxt osastolle, mutta ehtinet ehkä(!!) tämän lukea, ennen kuin poistetaan).
- Janitan "aiheeseen liittyvät" ulostulot ovat toisinaan niin käsittämättömän epäloogisia, että niistä on kyllä logiikka todella kaukana.
Ehkäpä et ole tarpeeksi älykäs niitä ymmärtämään, ei kannata sinun siis Ygä seurailla.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Ehkäpä et ole tarpeeksi älykäs niitä ymmärtämään, ei kannata sinun siis Ygä seurailla.
Argumentum ad hominem.
Kyllä teikäläinen näkyy ihan seuraamattakin, ja joka vtn langassa. En vaan ala laittamaan minnekään "vihalistalle", kun en sellasia harrasta,. Ja erään kommentit ennemminkin huvittaa kuin että pistäisi vihaksi. Vihaan maailmassa hieman isompia asioita kuin minfon kommentaattoreita.
Karhere kirjoitti: Pe Tammi 17, 2025 10:19 pm
No kerrotko kielinero missä kielen osaaminen on heikkompaa, kuin sinun omasi kielen osaamisesi.
Nyt pistit kyllä tosi vaikeen. Vastasin nyt jonkun toisen puolesta, sori siitä
Tämä kyllä pätee limajanitan osalta täydellisesti. Limajanita, typerys, joka ei osaa muuta, kuin ulista ja öyhötttää valheita.
edeuutissivusto ScienceAlertin otsikoihin nostama, Yhdysvaltalaisen Michiganin yliopiston viime vuonna julkaisema tutkimus väittää, että ihmiset, joita netin kielioppivirheet vaivaavat eniten, ovat myös luonteeltaan ”vähemmän miellyttäviä” kuin ne, jotka antavat kielioppiasioiden olla
JanitaSlim kirjoitti: Ti Tammi 14, 2025 10:40 pm
Ollaanpa täällä taas kateellisia hottis-Janitalle! pus och kram
Kuka olisi kateellinen jäbälle, joka trollailee minfossa naisena ?
oonko vieny sulta joskus miehen hotelli Vantaal vai mistä kiukkuat?
Ja tämä kirjoitustaidoton janita, joka tuottaa lähes lukukelvotonta tekstiä, huomauttelee toisia kirjoitusvirheistä ja huonosta suomesta. Montakohan vihervassaritrollia on kirjoittamassa oksennuksiaan ja valheitaan noiden nimimerkkien, janita, tupla, knobster ja rl takana.
aivoriihi kirjoitti: Ke Tammi 15, 2025 12:46 pm
Kuka olisi kateellinen jäbälle, joka trollailee minfossa naisena ?
oonko vieny sulta joskus miehen hotelli Vantaal vai mistä kiukkuat?
Ja tämä kirjoitustaidoton janita, joka tuottaa lähes lukukelvotonta tekstiä, huomauttelee toisia kirjoitusvirheistä ja huonosta suomesta. Montakohan vihervassaritrollia on kirjoittamassa oksennuksiaan ja valheitaan noiden nimimerkkien, janita, tupla, knobster ja rl takana.
Janita on yksi tahattomasti hauskimmista nikeistä.
Huomasitko Limajanitan allekirjoituksen? Hassunhauskasti vähän muokkaillut sitä.
Kyllä minä sen huomasin, tuonne janitan ketjuun siitä kommentoinkin, tuo on ihan perinteistä ja tyypillistä putsari-tyyliä, aina kun saa nenilleen ja huomaa olleensa tyhmä niin vastauksena on sitten joku mukamas hauska lainauksen väärennös allekirjoitukseen, ei tuosta jaksa edes välittää kun ei sitä kukaan todesta ota kuitenkaan, pelkkä säälittävä luuseri
Ja nyt se varmasti vasikoi tämän viestin, no ylläpito voikin sitten tätä viestiä tarkistaessaan samalla katsoa tuon janitan allekirjoituksen kun itse en viitsi sitä edes vasikoida
Ai saatana, menit sitten kuitenkin vasikoimaan tuon viestini, ja taas kolahti omaan nilkkaan, minä en tosiaan vaivautunut sinua vasikoimaan
TheFirstFate1 kirjoitti: Ke Tammi 29, 2025 4:44 pm
Elvytin itse jopa oman IRC nikkini, että pääsen nostalgiseen maailmaan kaivamaan jotain näyttöä asiaan, oli se sitten tukemassa "syyllisyyttä" tai ei. En ole löytänyt mitään... Mistähän se mahtaa johtua?
Nyt pääsetkin katsomaan mitä olet pikku tytöille kirjoitellut kun kerran elvytit nikkisi.
Sekin kertoo yksinkertaisuudestasi, että luulet löytäväsi jotain näyttöä Mikan toiminnasta omalla nikilläsi.
faktapojan nikin takana taitaa olla Janita, kun tuo ulos anti on samaa luokkaa... No kukin tyylillään...
Ainakaan kumpikaan ei kiistä, etteivät ole sama ihminen.
Nyt Faktaa pöytään! Onko täällä uusi voimamies/ristiseiska RossSullivan/korpisoturi?
Syyttömänä syntymään sattui hän
Tähän maahan pohjoiseen ja kylmään