Totta. Ilmeisesti alkujärkytyksen jälkeen tytär ottanut ammatillisen roolin?Titityy kirjoitti: Ma Huhti 21, 2025 12:56 pmPakko sanoa että en voi kyllä kuvitella olla "kovin kiinnostunut" juridisesti oman isäni veriteosta, jossa uhrina ollut itsellekkin vuosia ollut läheinen ihminen. Jotkut ehkä sitten ovat karskimpia, mutta ei minulla riittäisi kanttia käydä läpi keissin raakoja yksityiskohtia uudelleen ja uudelleenKirjoittaja10 kirjoitti: Ma Huhti 21, 2025 12:01 pm Samaa mieltä, että keskustelut läheisten ja varsinkin juristityttären kanssa ovat vaikuttaneet siihen, että Rolfin kertomuksen yksityiskohdat ovat muuttuneet pitkin tutkintaa ja vielä oikeudenkäynnissäkin. Rolf vielä sanoi, että tytär juristina on kovin kiinnostunut tämän tapauksen kaikista puolista, kun isä on syytettynä. Mutta esimerkiksi nyt vaikka juuri se, kun ensin sanoi Jannen liikuttaneen päätä ennen kuin aloitti hakkaamisen, ja sitten myöhemmin hän olikin täysin varma, ettei varmasti enää liikkunut vaan näytti kuolleelta. Jepjep, ja mihin se alkuperäinen kommentti "sitten tuli hiljaista" sitten viittasi, jos kerran luulit jo kuolleeksi?![]()
Kuten aiemmin olen todennut, minulla ei olisi enää isää, jos tuollaisen teon olisi tehnyt. En pystyisi antamaan anteeksi, saati miettimään, miten hän voisi saada pienemmän tuomion julmasta teostaan. Mikään ei oikeuta riistämään toisen henkeä.