K9Wifey kirjoitti: To Touko 01, 2025 10:32 am
[
Kiitos, khiitosshhh

Päätinkin turvautua slaavilaiseen parantamiskeinoon - vodkaa jäillä ja uuteen aamuun

Unohtumaton [kirjaimellisesti] työmatka Venäjälle, kun ensimmäisenä lounaalla tarjottiin vodkaa

Minä ja kymmenkunta miestä - enkä joutunut raiskatuksi, vaikka olin nuori ja lähempänä 'Iidaa'.
Tässä tapauksessa tosin tuohon aktiin on ilmeisesti hakeuduttu, varsinkin jos videolla kuuluu jtn 'wanna häv seeex', ja lähdetty matkaan. Kukaan ainakaan väkisin oo raahannut minnekään, tämähän on selvä (toisin kuin minä ja osa teistä)...
....
Tuohon tosiaan pyrin, kun onhan Putteboylla kuulemma 'datza' tässä lähistöllä

Se olis varmaan shokeeraavin kuva tällä sivustolla ever

Kun itekin oon enemmän 'luomutissikarjakko'...
∆
Ylempänä oleviin kommentteihin niin olisihan tyttö voinut alkaa huutaa ja kirkua siinä vaiheessa, kun ei enää homma miellyttänyt. Eikös se oo naisten tapa? Kai nyt joku olis kuullut - en oo tosin Hesassa ollut muualla kuin Naistenklinikalla, mutta ei kai se Malmi missään kuusikon keskellä ole?
Ja että uhri somppu? BS, sanoisin. Vaan tiedäpä häntä. Eihän sitä Allahin valtakuntaan pääse, jos viinaksia juo
Tällä menolla koko 'raiskaus' dekriminalisoidaan tulevaisuudessa (erit. matun suorittamana) vähän kuin homous Australiassa joskus vuosikymmenet sitten
Glada Vappen - täällä ainakin paistaa
E: Millavain - veljesi on oikeassa.
Noniin (insert Ismo Leikola), sähän olet slaavimpi kuin slaavit itse. Siihen kurkkumehuun voi laittaa vodkaa mukaan, ei sillä että olisin kokeillut, ei tietenkään....
Ota sä vodkaa, niin mä otan viiniä. Kyykkyviiniä tottakai, koska kolhoosissa (pohjoismaat) ei ole kohta muuhun varaa. Kiljunvalmistus kunniaan, tuliskohan vaikka R/L pitämään intensiivikurssin meille köyhille ja janoisille minfolaisille näin vapun kunniaksi, ettei tarttis juhannuksena sukkia imeskellä ja tehdä huvikseen perättömiä raiskausilmoituksia naapurin Callesta. /s
Malmi jaetaan ylä- ja alaMalmiin, toinen niistä on paikallisten kielessä Monaco, jossa ei makseta veroja, ymmärtänette ettei sillä tarkoiteta rikkaita. Huono mainehan tuolla on, mutta millä Helsingin lähiöllä ei olisi. Ratahan siitä kulkee, ei Malmi ole mikään metsäpitäjä. Malmin sairaala on siinä Kirkonkyläntien liepeillä, ei todellakaan missään metsässä.