*********************************************************************************************************Nice shirt kirjoitti: Ke Touko 28, 2025 2:21 pmHeinäkuu -25 tulossa, joten voit arvata, miten vihjeellesi on käynyt.mikkihirmu kirjoitti: La Touko 24, 2025 9:57 pm*******************************************************************************************Nice shirt kirjoitti: La Touko 24, 2025 7:18 pm
Kuinka pitkä aika vihjeesi lähettämisestä on ja mikä on epäiltysi motiivi tappaa Jukka S. Lahti?
Tätä on joku muukin kysynyt joskus aiemmin ja vastaukseni on sama kuin silloinkin.
Muistaisin ,että anonyyminä olen jotakin kertonut Poliisin vihjesivustolle heti pari-kolme vuotta tapahtuman jälkeen,mutta
kerroin asiasta vain hyvin päällisin puolin ,koska pelkäsin tuolloin joutuvani silmätysten tekijän kanssa, todistamaan tapahtuneesta,enkä uskonut itsekään että autoni ostanut mies olisi syyllistynyt tekoon. Se, miksi viivyttelin vihjeen lähettämistä johtui siitä että uskoin asian ratkeavan suht nopeasti mikä ei sitten kuitenkaan toteutunut.
Asia oli kuitenkin mielessäni aina kun mediassa oli juttuja ja vihdoin keväällä -23 hiukan ennen juhnnusta kun Kuusiranta oli kirjansa julkaisutilaisuudessa Porissa,hän mainitsi näin," en enää seuraa murha-infoa, jne." . Tällöin vasta tajusin etsiä netistä tämän sivuston ja aloin lueskelemaan toisten kirjoituksia välillä itsekin kirjoittaen.
Ajattelin sitten ,että mitään hävittävää ei minulla enää ole jos kirjoitan poliisin vihjesivulle koko stoorin omalla nimelläni ja minkä sitten teinkin heinäkuussa-23 ja postitin Lounais-Suomen poliisin vihjesivulle.
Todellakaan, en tiedä mikä sitten olisi ollut parempi, pitää asia vaan ihan omana tietonaan ja jättää se kertomatta mitä olin keväällä -06 kokenut autoni myynnin yhteydessä.
Näinollen lasken ajankulun alkaneen vasta siitä kun tutkinta siirrettiin v. -24 Joulukuussa Porista KRP;lle Vantaalle, koska Porissa ei asiaa tutkittu mielestäni ollenkaan. Syy siihen lienee ollut Anneli Auerin vapautus kahdesti käräjäoikeuden tuomioista,mikä saattoi olla liikaa Porin tutkintatiimille, Kuusirannalle ja kumppaneille.
Eli en vielä heitä kirvestä kaivoon koska puoli vuotta on suht. lyhyt aika ja kun tiedämme ,että tutkittavaa on paljon,niin oletan ,että jossain vaiheessa asiani myös Vantaalla käydään läpi.
Ootellaan nyt kuitenkin vielä tämän vuoden loppuun josko jotakin löytyisi.
Itse uskon ,että veitsi tullaan vielä perusteellisesti tutkimaan ,koska olisi hölmöä jättää ainut konkreettinen esine joka murhaajalta jäi,
tutkimatta. Veitsestä voi vieläkin löytyä erittäin pieniä jäämiä aineista ,joista olen aiemmin kertonut.