KRP aloittaa Ulvilan murhan tutkinnan

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
mikkihirmu
Agentti Scully

Re: KRP aloittaa Ulvilan murhan tutkinnan

Viesti Kirjoittaja mikkihirmu »

Nice shirt kirjoitti: Ke Touko 28, 2025 2:21 pm
mikkihirmu kirjoitti: La Touko 24, 2025 9:57 pm
Nice shirt kirjoitti: La Touko 24, 2025 7:18 pm

Kuinka pitkä aika vihjeesi lähettämisestä on ja mikä on epäiltysi motiivi tappaa Jukka S. Lahti?
*******************************************************************************************
Tätä on joku muukin kysynyt joskus aiemmin ja vastaukseni on sama kuin silloinkin.

Muistaisin ,että anonyyminä olen jotakin kertonut Poliisin vihjesivustolle heti pari-kolme vuotta tapahtuman jälkeen,mutta
kerroin asiasta vain hyvin päällisin puolin ,koska pelkäsin tuolloin joutuvani silmätysten tekijän kanssa, todistamaan tapahtuneesta,enkä uskonut itsekään että autoni ostanut mies olisi syyllistynyt tekoon. Se, miksi viivyttelin vihjeen lähettämistä johtui siitä että uskoin asian ratkeavan suht nopeasti mikä ei sitten kuitenkaan toteutunut.
Asia oli kuitenkin mielessäni aina kun mediassa oli juttuja ja vihdoin keväällä -23 hiukan ennen juhnnusta kun Kuusiranta oli kirjansa julkaisutilaisuudessa Porissa,hän mainitsi näin," en enää seuraa murha-infoa, jne." . Tällöin vasta tajusin etsiä netistä tämän sivuston ja aloin lueskelemaan toisten kirjoituksia välillä itsekin kirjoittaen.
Ajattelin sitten ,että mitään hävittävää ei minulla enää ole jos kirjoitan poliisin vihjesivulle koko stoorin omalla nimelläni ja minkä sitten teinkin heinäkuussa-23 ja postitin Lounais-Suomen poliisin vihjesivulle.
Heinäkuu -25 tulossa, joten voit arvata, miten vihjeellesi on käynyt.
*********************************************************************************************************
Todellakaan, en tiedä mikä sitten olisi ollut parempi, pitää asia vaan ihan omana tietonaan ja jättää se kertomatta mitä olin keväällä -06 kokenut autoni myynnin yhteydessä.
Näinollen lasken ajankulun alkaneen vasta siitä kun tutkinta siirrettiin v. -24 Joulukuussa Porista KRP;lle Vantaalle, koska Porissa ei asiaa tutkittu mielestäni ollenkaan. Syy siihen lienee ollut Anneli Auerin vapautus kahdesti käräjäoikeuden tuomioista,mikä saattoi olla liikaa Porin tutkintatiimille, Kuusirannalle ja kumppaneille.

Eli en vielä heitä kirvestä kaivoon koska puoli vuotta on suht. lyhyt aika ja kun tiedämme ,että tutkittavaa on paljon,niin oletan ,että jossain vaiheessa asiani myös Vantaalla käydään läpi.
Ootellaan nyt kuitenkin vielä tämän vuoden loppuun josko jotakin löytyisi.
Itse uskon ,että veitsi tullaan vielä perusteellisesti tutkimaan ,koska olisi hölmöä jättää ainut konkreettinen esine joka murhaajalta jäi,
tutkimatta. Veitsestä voi vieläkin löytyä erittäin pieniä jäämiä aineista ,joista olen aiemmin kertonut.
Miss Holmes #1
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Miss Holmes #1 »

Tuosta olen kanssasi samaa mieltä. Kyllä ne sen tutkivat. Aika vähän on muuta materiaalia, jota voivat kongreettisesti enää tutkia. Etenkin veitsestä ne 'ei keittiöön kuuluvat' jäämät.
"Kaikkia ihmisiä voi huijata jonkin aikaa,
joitakin ihmisiä voi huijata kaiken aikaa,
mutta kaikkia ihmisiä ei voi huijata kaiken aikaa."
Abraham Lincoln (12.2.1809 – 15.4.1865)
Nice shirt
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Nice shirt »

Kun KRP:n tutkinnasta kerrottiin, en ollut tyytyväinen, kun resursseiksi kerrottiin tutkinnanjohtaja ja 1 tutkija.
Naantalissa paistaa aurinko sinnekin, mihin se ei muilla paista!
Pieni liekki
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Nice shirt kirjoitti: Ke Touko 28, 2025 7:30 pm Kun KRP:n tutkinnasta kerrottiin, en ollut tyytyväinen, kun resursseiksi kerrottiin tutkinnanjohtaja ja 1 tutkija.
Samat tiedot ovat olleet minulla. Kaksi henkilöä ja muiden mahdollinen tuki on paljon enemmän kuin mitä Ulvilan murhatutkintaan on yli vuosikymmeneen panostettu. Toivotaan, että tutkinnalla on työrauha ja että he ovat tunnollisia ja rehellisiä työssään. Minulle riittää, että he tekevät parhaansa, vaikka lopputulemana olisi murhan jääminen selvittämättä.
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
Hermione
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Hermione »

^Sekin olisi jo jonkinlainen saavutus, jos tutkinnalla voitaisiin vahvistaa Annelin asema asianomistajana jutussa.

Ja on sitä mahdollisuus syyllisen löytämiseenkin, jos ne pienet resurssit kyetään kohdistamaan oikeisiin asioihin ja potentiaalisimpiin epäiltyihin. Niitä ei montaa ole, ja mahdollisten alibien antajien mieli on voinut vuosien aikana muuttua (samoin kuin riiippuvaisuussuhde epäiltyyn).
Miss Holmes #1
Alibin Kestotilaaja

1 + 1
Ja todennäköisesti muutama kiinnostunut ja osaston sihteerit.

Ja aikaahan on. Murha ei vanhene koskaan, joten voivat aivan rauhassa lueskella ja tutkiskella vaikka 10 vuotta.

Sehän ei tässä tapauksessa ole aika eikä mikään.

Ja pieni huomio: ei se määrä, vaan se laatu.
Jos tapauksen parissa työskentelee fiksu-kaksikko, voi olla että selviytyvät tehtävästä porilaisia nopeammin.

Uskoisin, että joillakin tyypeillä voi olla parempi kyky hahmottaa kokonaisuuksia. Toivoisin, että juuri tuo ’hahmottaja’ on tehtävään nimetty.
MikaK
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja MikaK »

Kyllä minä uskon että KRP saa tässä vielä kasattua riittävän näytön Annelia vastaan...
Joosua
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja Joosua »

Miss Holmes #1 kirjoitti: To Touko 29, 2025 12:05 am
Ja pieni huomio: ei se määrä, vaan se laatu.
Jos tapauksen parissa työskentelee fiksu-kaksikko, voi olla että selviytyvät tehtävästä porilaisia nopeammin.

Uskoisin, että joillakin tyypeillä voi olla parempi kyky hahmottaa kokonaisuuksia. Toivoisin, että juuri tuo ’hahmottaja’ on tehtävään nimetty.
Tarkoitat varmasti joitain sellaisia tutkijoita jotka ovat Pienen liekin ja knaakan valistamia, että osaavat suunnata tutkinnan oikeaan suuntaan.
Pieni liekki

MikaK kirjoitti: To Touko 29, 2025 9:32 pm Kyllä minä uskon että KRP saa tässä vielä kasattua riittävän näytön Annelia vastaan...
Yllytätkö heitä rikokseen?
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
Päämiäs
Martin Beck
Paikkakunta: Ei voi virkavaltaa muuten opettaa kuin viedä saunan taakse ja lopettaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Päämiäs »

Kaikkein Rikollisin Poliisi allokoi Ulvilan murhan ja tapon yrityksen tutkintaan
0 tutkinnanjohtajaa
0 tutkijaa
0 € budjetin.

Rykom Töyräällä on 100 juttua "tutkinnanjohtajuudessaan".
Etsivällä on 10 muuta juttua, joita oikeastikin tutkii.
Töyräs sanoi konstalle että, jollet pysty töihin kuukauden krapulapäivänä, voit plärätä aikasi kuluksi Ulvilan murhaajavaimon mappeja kellarissa nokosten välissä.
PERU_Viimeinen_virhe_turha_F35romut_HX-maanpetos=35mrd_ikivelkaorjuutemme._-Kaikki_blogistit_tietää_Auer_syytön
anneliauerkirjoittaa.blogspot.fi
seppo-isotalo
RadioRockKorporaatio-tenttaus._Suomiareena_pätkä:
youtube.com/watch?v=FH9CGJFLoMk
Syyttömien_KKOikeusmurhat_valeraiskauksista
areena.yle.fi/1-3719531
2298417
2104198
mtv.fi/katso/20618268
Syytön_taksikuski_10v_vankilaa_raiskausvalheista
anneliauer.com
mikkoniskasaari.fi
puheenvuoro.uusisuomi.fi/?s=auer
fi.wikipedia.org/wiki/Ulvilan_surma
Salasana_ulvila_Lataa_ILMAISEKSI_Faktakirja2_Miten_poliisi_väärensi_Auerin_murhaajaksi
Nice shirt
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Nice shirt »

Pieni liekki kirjoitti: Ke Touko 28, 2025 9:50 pm
Nice shirt kirjoitti: Ke Touko 28, 2025 7:30 pm Kun KRP:n tutkinnasta kerrottiin, en ollut tyytyväinen, kun resursseiksi kerrottiin tutkinnanjohtaja ja 1 tutkija.
Samat tiedot ovat olleet minulla. Kaksi henkilöä ja muiden mahdollinen tuki on paljon enemmän kuin mitä Ulvilan murhatutkintaan on yli vuosikymmeneen panostettu. Toivotaan, että tutkinnalla on työrauha ja että he ovat tunnollisia ja rehellisiä työssään. Minulle riittää, että he tekevät parhaansa, vaikka lopputulemana olisi murhan jääminen selvittämättä.
Olen alkanut kääntyä siihen mielipiteeseen, että murha jää selvittämättä. Motiiviksi on esitetty työpaikasta saatuja potkuja. En tiedä, moniko töistä potkittu on tappanut potkunantajan tai tätä hommaa suorittamassa olleen.

Tosin kohta varmaan joku Iltapäivä-lehti nostaa taas uutisen murhasta, että saa lukijoita. Että nyt edistymme...
Naantalissa paistaa aurinko sinnekin, mihin se ei muilla paista!
Como es?
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Como es? »

Pieni liekki kirjoitti: To Touko 29, 2025 10:04 pm
MikaK kirjoitti: To Touko 29, 2025 9:32 pm Kyllä minä uskon että KRP saa tässä vielä kasattua riittävän näytön Annelia vastaan...
Miten tuo edellinen viesti täyttää rikokseen yllyttämisen tunnusmerkit?
"Rikokseen yllytys tarkoittaa sitä, että joku tahallaan yrittää saattaa toisen henkilön tekemään rikoksen tai rikoksen rangaistavaan yritykseen. Yllyttäjää voidaan rangaista samoin kuin rikoksentekijää."
Pieni liekki

Como es? kirjoitti: La Touko 31, 2025 8:52 pm
"Rikokseen yllytys tarkoittaa sitä, että joku tahallaan yrittää saattaa toisen henkilön tekemään rikoksen tai rikoksen rangaistavaan yritykseen. Yllyttäjää voidaan rangaista samoin kuin rikoksentekijää."
Anneli on syytön henkilö miehensä murhaan, joten näytön häntä vastaan saa kasattua ainoastaan rikoksia tekemällä, esim. lavastamalla.
nihilistinahalisti
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja nihilistinahalisti »

Pieni liekki kirjoitti: Ke Touko 28, 2025 9:50 pm
Ei tuo kyseinen murha selviä, KOSKA SEN EI HALUTA SELVIÄVÄN.

Syyn siihen tiedän minä ja tulette tietämään tekin, kun vain viitsitsisitte kuunnella häketallenteen AVOIMIN mielin tarkoin.

Mutta ettehän te, te haluatte höpistä täällä vain juupaeipää kun ei ole muuta elämää.
Ei veneellä pääse eteen päin, jos liikuttaa airoja ilmassa, eikä veden alla :lol:
Huopaajat menee ympyrää ja peesaajat pitää perää :lol:
Kun et kirjoita mitään, et voi kirjoittaa väärinkään :lol:
Miss Holmes #1
Alibin Kestotilaaja

Pieni liekki kirjoitti: La Touko 31, 2025 10:11 pm
Como es? kirjoitti: La Touko 31, 2025 8:52 pm
Anneli on syytön henkilö miehensä murhaan, joten näytön häntä vastaan saa kasattua ainoastaan rikoksia tekemällä, esim. lavastamalla.
Ainoastaan Anneli itse voi väittää noin.
Kukaan muu ei asiaa varmaksi tiedä.

Jos argumenttisi perustuu Annelin kertomaan, me voimme hyvin sen kyseenalaistaa, koska syytetyn ei tarvitse puhua itseään vastaan. Kuten varmasti tiedät.

Anneli ei tällä hetkellä ole syytettynä miehensä murhasta, mutta muutamaankin kertaan on joutunut oikeudessa tuosta puolustautumaan.

Kuka lopulta tietää totuuden?

Ainoastaan Anneli.

Lapsi. Liian nuori, liian altis vaikutteille.

Liekku. Sinun Uskosi perustuu siihen, että uskot siihen.
Jos et ole ollut paikalla, et voi tietää totuutta.

Totuudesta ei ole vielä tänäpäivänäkään todisteita.

Ja jos olen rehellinen omasta mielipiteestäni; teet itsestäsi vähän pölhön, kun uskot täysin sokeasti siihen mitä Anneli on sinulle kertonut🤭
(Tai olet lukenut jostain oikeidennpöytäkirjoista)

Minä olen tavallaan yhtä ’pölhö’, koska kyseenalaistan Annelin syyttömyyden jatkuvasti.

Ero on ehkä siinä, että myönnän ääneen pölhöyteni, joka perustuu julkisuuteen tulleeseen evidenssiin.
Vastaa Viestiin