Mielummin treffeille sen hurahtaneen miesmallin kanssa
Johanna Kaarna
- Wildchild79
- Rico Tubbs
Re: Johanna Kaarna
Ennen vaadittiin yrittämään, mutta nykyään opetetaan vaatimaan - Sotaveteraani Gunnar Kotiranta 103-v
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
Jep ja taisit täällä häntä raiskaajaksikin syytellä. Mikä taisi olla keksitty juttu.JohannaK kirjoitti: To Heinä 17, 2025 12:05 amTäällä mm. naureskellut miulle ja häiriköinyt miuta ja vanhempiani soittelemalla.Huutaja Jaana kirjoitti: Ke Heinä 16, 2025 11:24 pm Mistä asiasta aiot tuota uhriasi syyttää? Mitä rikoksia hän on sinua kohtaan/vastaan tehnyt?
-
Reggin
Miksi tuntemattomien pitäisi sua haukkua, ei mulla ainakaan ole mitään henkilökohtaista sua vastaan.JohannaK kirjoitti: Ti Heinä 15, 2025 7:55 pm No haukkukaa miuta, kertokaa mikä kaikki miussa vikana. Ei se oo rikos.
Niin pitäisi tai pikemminkin vankilaan. Mut eivät ota mihinkään pakkohoitoo ku en oo psykoottinen. Vaåi onko siulla paikkaa ehdottaaå
Olen ihan samaa mieltä luettuani tämän ketjun. Tyhjänpäiväistä jankkaamista, joka ei palvele ketään.LiamNeeson kirjoitti: Ke Heinä 16, 2025 9:41 pm Luin tänään iltapäivällä koko viestiketjun läpi. Kaikki 41 sivua.
Samaa jankkausta sivulta toiselle, ei Johanna ota mitään vastaan, ei hyvällä eikä pahalla.
Mun mielestä tämän koko ketjun voisi poistaa bittiavaruuteen ja Johannan lähettää persukalliolle, elinkautinen.
"pain is not exclusive to humans"
En voi kommentoida asiaa koska asian oikeuskäsittely kesken. Vankilaa toivottavasti tulee minulle.Huutaja Jaana kirjoitti: To Heinä 17, 2025 9:01 amJep ja taisit täällä häntä raiskaajaksikin syytellä. Mikä taisi olla keksitty juttu.JohannaK kirjoitti: To Heinä 17, 2025 12:05 amTäällä mm. naureskellut miulle ja häiriköinyt miuta ja vanhempiani soittelemalla.Huutaja Jaana kirjoitti: Ke Heinä 16, 2025 11:24 pm Mistä asiasta aiot tuota uhriasi syyttää? Mitä rikoksia hän on sinua kohtaan/vastaan tehnyt?
KenenWildchild79 kirjoitti: To Heinä 17, 2025 8:56 amMielummin treffeille sen hurahtaneen miesmallin kanssa
Palvelee minua että saan kannustusta itsemurhaanroudatar kirjoitti: To Heinä 17, 2025 10:29 amOlen ihan samaa mieltä luettuani tämän ketjun. Tyhjänpäiväistä jankkaamista, joka ei palvele ketään.LiamNeeson kirjoitti: Ke Heinä 16, 2025 9:41 pm Luin tänään iltapäivällä koko viestiketjun läpi. Kaikki 41 sivua.
Samaa jankkausta sivulta toiselle, ei Johanna ota mitään vastaan, ei hyvällä eikä pahalla.
Mun mielestä tämän koko ketjun voisi poistaa bittiavaruuteen ja Johannan lähettää persukalliolle, elinkautinen.
Uhri tuli haukkumaan minua ja miestäni tänään viesteillä. Että siinä nähdään ettei hän mikään viaton ole.
Todellakin aivan turha ketju, mutta kun katsoo kuka ketjun on aloittanut, niin...roudatar kirjoitti: To Heinä 17, 2025 10:29 amOlen ihan samaa mieltä luettuani tämän ketjun. Tyhjänpäiväistä jankkaamista, joka ei palvele ketään.LiamNeeson kirjoitti: Ke Heinä 16, 2025 9:41 pm Luin tänään iltapäivällä koko viestiketjun läpi. Kaikki 41 sivua.
Pää kiinni painajainen -Klamydia-
-
Täytekakku Koskinen
- Adrian Monk
Sun pitäisi varmaan setviä nämä asiat miehesi kanssa kahdestaan. Tai exä mukaan niin kolmestaan. Tältä palstalta et valitettavasti apua saa.JohannaK kirjoitti: To Heinä 17, 2025 10:48 pm Uhri tuli haukkumaan minua ja miestäni tänään viesteillä. Että siinä nähdään ettei hän mikään viaton ole.
Tosin usein käy niin, että kun kaksi miestä alkaa selviä yhteisen naisen asioita, niin toinen lähtee ruumisautolla ja toinen istumaan. Nainen taas siirtyy uusille apajille.
Ainut kakku mikä maistuu, on täytekakku. 
Mieheni kanssa puhuttu. Exä ehdottikin että tullaan tapaamaan häntä Kotkaan nii selvitetään asiat nii ei meidän ole järkeä sinne matkustaa kun hän peruu kumminkin viime hetkellä tapaamisen kuten hänellä on tapana.Täytekakku Koskinen kirjoitti: Pe Heinä 18, 2025 8:15 amSun pitäisi varmaan setviä nämä asiat miehesi kanssa kahdestaan. Tai exä mukaan niin kolmestaan. Tältä palstalta et valitettavasti apua saa.JohannaK kirjoitti: To Heinä 17, 2025 10:48 pm Uhri tuli haukkumaan minua ja miestäni tänään viesteillä. Että siinä nähdään ettei hän mikään viaton ole.
Tosin usein käy niin, että kun kaksi miestä alkaa selviä yhteisen naisen asioita, niin toinen lähtee ruumisautolla ja toinen istumaan. Nainen taas siirtyy uusille apajille.
JanitaSlim on paremminkin hyvä kun nostaa rikokseni esille että muut osaavat varoa minua ja pääsevät haukkumaan minua.inka kirjoitti: Pe Heinä 18, 2025 3:17 amTodellakin aivan turha ketju, mutta kun katsoo kuka ketjun on aloittanut, niin...roudatar kirjoitti: To Heinä 17, 2025 10:29 amOlen ihan samaa mieltä luettuani tämän ketjun. Tyhjänpäiväistä jankkaamista, joka ei palvele ketään.LiamNeeson kirjoitti: Ke Heinä 16, 2025 9:41 pm Luin tänään iltapäivällä koko viestiketjun läpi. Kaikki 41 sivua.
Jos olisin tummaihoinen, sitten olisit haukkumassa tääl. Onks valkoisten rikokset jotenkin vähemmän pahoja ku tummaihoisten?
-
Täytekakku Koskinen
- Adrian Monk
Järjestäkää Teams. Jos tulee erimielisyyksiä, niin ei ainakaan tapahdu mitään fyysistä loukkaantumista.JohannaK kirjoitti: Pe Heinä 18, 2025 12:24 pm
Mieheni kanssa puhuttu. Exä ehdottikin että tullaan tapaamaan häntä Kotkaan nii selvitetään asiat nii ei meidän ole järkeä sinne matkustaa kun hän peruu kumminkin viime hetkellä tapaamisen kuten hänellä on tapana.
Ainut kakku mikä maistuu, on täytekakku.