Johanna Kaarna

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Wildchild79
Rico Tubbs

Re: Johanna Kaarna

Viesti Kirjoittaja Wildchild79 »

BLOFELD007 kirjoitti: To Heinä 17, 2025 8:22 am Pakkohoitoon tuollainen sekopää loppuelämäksi.
Mielummin treffeille sen hurahtaneen miesmallin kanssa
Ennen vaadittiin yrittämään, mutta nykyään opetetaan vaatimaan - Sotaveteraani Gunnar Kotiranta 103-v
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

JohannaK kirjoitti: To Heinä 17, 2025 12:05 am
Huutaja Jaana kirjoitti: Ke Heinä 16, 2025 11:24 pm Mistä asiasta aiot tuota uhriasi syyttää? Mitä rikoksia hän on sinua kohtaan/vastaan tehnyt?
Täällä mm. naureskellut miulle ja häiriköinyt miuta ja vanhempiani soittelemalla.
Jep ja taisit täällä häntä raiskaajaksikin syytellä. Mikä taisi olla keksitty juttu.
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Reggin

Viesti Kirjoittaja Reggin »

JohannaK kirjoitti: Ti Heinä 15, 2025 7:55 pm No haukkukaa miuta, kertokaa mikä kaikki miussa vikana. Ei se oo rikos.
Miksi tuntemattomien pitäisi sua haukkua, ei mulla ainakaan ole mitään henkilökohtaista sua vastaan.
JohannaK
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja JohannaK »

BLOFELD007 kirjoitti: To Heinä 17, 2025 8:22 am Pakkohoitoon tuollainen sekopää loppuelämäksi.
Niin pitäisi tai pikemminkin vankilaan. Mut eivät ota mihinkään pakkohoitoo ku en oo psykoottinen. Vaåi onko siulla paikkaa ehdottaaå
roudatar
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja roudatar »

LiamNeeson kirjoitti: Ke Heinä 16, 2025 9:41 pm Luin tänään iltapäivällä koko viestiketjun läpi. Kaikki 41 sivua.
Samaa jankkausta sivulta toiselle, ei Johanna ota mitään vastaan, ei hyvällä eikä pahalla.

Mun mielestä tämän koko ketjun voisi poistaa bittiavaruuteen ja Johannan lähettää persukalliolle, elinkautinen.
Olen ihan samaa mieltä luettuani tämän ketjun. Tyhjänpäiväistä jankkaamista, joka ei palvele ketään.
"pain is not exclusive to humans"
JohannaK
Sabrina Duncan

Huutaja Jaana kirjoitti: To Heinä 17, 2025 9:01 am
JohannaK kirjoitti: To Heinä 17, 2025 12:05 am
Huutaja Jaana kirjoitti: Ke Heinä 16, 2025 11:24 pm Mistä asiasta aiot tuota uhriasi syyttää? Mitä rikoksia hän on sinua kohtaan/vastaan tehnyt?
Täällä mm. naureskellut miulle ja häiriköinyt miuta ja vanhempiani soittelemalla.
Jep ja taisit täällä häntä raiskaajaksikin syytellä. Mikä taisi olla keksitty juttu.
En voi kommentoida asiaa koska asian oikeuskäsittely kesken. Vankilaa toivottavasti tulee minulle.
JohannaK
Sabrina Duncan

Wildchild79 kirjoitti: To Heinä 17, 2025 8:56 am
Mielummin treffeille sen hurahtaneen miesmallin kanssa
Kenen
JohannaK
Sabrina Duncan

roudatar kirjoitti: To Heinä 17, 2025 10:29 am
LiamNeeson kirjoitti: Ke Heinä 16, 2025 9:41 pm Luin tänään iltapäivällä koko viestiketjun läpi. Kaikki 41 sivua.
Samaa jankkausta sivulta toiselle, ei Johanna ota mitään vastaan, ei hyvällä eikä pahalla.

Mun mielestä tämän koko ketjun voisi poistaa bittiavaruuteen ja Johannan lähettää persukalliolle, elinkautinen.
Olen ihan samaa mieltä luettuani tämän ketjun. Tyhjänpäiväistä jankkaamista, joka ei palvele ketään.
Palvelee minua että saan kannustusta itsemurhaan
JohannaK
Sabrina Duncan

Uhri tuli haukkumaan minua ja miestäni tänään viesteillä. Että siinä nähdään ettei hän mikään viaton ole.
inka
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja inka »

Todellakin aivan turha ketju, mutta kun katsoo kuka ketjun on aloittanut, niin...
Pää kiinni painajainen -Klamydia-
Täytekakku Koskinen
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Täytekakku Koskinen »

JohannaK kirjoitti: To Heinä 17, 2025 10:48 pm Uhri tuli haukkumaan minua ja miestäni tänään viesteillä. Että siinä nähdään ettei hän mikään viaton ole.
Sun pitäisi varmaan setviä nämä asiat miehesi kanssa kahdestaan. Tai exä mukaan niin kolmestaan. Tältä palstalta et valitettavasti apua saa.

Tosin usein käy niin, että kun kaksi miestä alkaa selviä yhteisen naisen asioita, niin toinen lähtee ruumisautolla ja toinen istumaan. Nainen taas siirtyy uusille apajille.
Ainut kakku mikä maistuu, on täytekakku. :D
JohannaK
Sabrina Duncan

Täytekakku Koskinen kirjoitti: Pe Heinä 18, 2025 8:15 am
JohannaK kirjoitti: To Heinä 17, 2025 10:48 pm Uhri tuli haukkumaan minua ja miestäni tänään viesteillä. Että siinä nähdään ettei hän mikään viaton ole.
Sun pitäisi varmaan setviä nämä asiat miehesi kanssa kahdestaan. Tai exä mukaan niin kolmestaan. Tältä palstalta et valitettavasti apua saa.

Tosin usein käy niin, että kun kaksi miestä alkaa selviä yhteisen naisen asioita, niin toinen lähtee ruumisautolla ja toinen istumaan. Nainen taas siirtyy uusille apajille.
Mieheni kanssa puhuttu. Exä ehdottikin että tullaan tapaamaan häntä Kotkaan nii selvitetään asiat nii ei meidän ole järkeä sinne matkustaa kun hän peruu kumminkin viime hetkellä tapaamisen kuten hänellä on tapana.
JohannaK
Sabrina Duncan

inka kirjoitti: Pe Heinä 18, 2025 3:17 am

Todellakin aivan turha ketju, mutta kun katsoo kuka ketjun on aloittanut, niin...
JanitaSlim on paremminkin hyvä kun nostaa rikokseni esille että muut osaavat varoa minua ja pääsevät haukkumaan minua.
JohannaK
Sabrina Duncan

Reggin kirjoitti: To Heinä 17, 2025 9:08 am
JohannaK kirjoitti: Ti Heinä 15, 2025 7:55 pm No haukkukaa miuta, kertokaa mikä kaikki miussa vikana. Ei se oo rikos.
Miksi tuntemattomien pitäisi sua haukkua, ei mulla ainakaan ole mitään henkilökohtaista sua vastaan.
Jos olisin tummaihoinen, sitten olisit haukkumassa tääl. Onks valkoisten rikokset jotenkin vähemmän pahoja ku tummaihoisten?
Täytekakku Koskinen
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Täytekakku Koskinen »

JohannaK kirjoitti: Pe Heinä 18, 2025 12:24 pm
Mieheni kanssa puhuttu. Exä ehdottikin että tullaan tapaamaan häntä Kotkaan nii selvitetään asiat nii ei meidän ole järkeä sinne matkustaa kun hän peruu kumminkin viime hetkellä tapaamisen kuten hänellä on tapana.
Järjestäkää Teams. Jos tulee erimielisyyksiä, niin ei ainakaan tapahdu mitään fyysistä loukkaantumista.
Ainut kakku mikä maistuu, on täytekakku. :D
Vastaa Viestiin