Ja siinä osuvat aivan naulan kantaan. Et tosin sitä itse koskaan tule varmasti myöntämään! Selvä kaksoisnikki olet, joka tykkää kirjoitella parillakin nimimerkillä. Mutta tsemppiä siihen!Ross Sullivan kirjoitti: Ma Syys 08, 2025 7:33 pmKuten jo totesin, niin minulla on näiden Minfon muiden älyköiden mukaan noin 20 multinikkiä, joten mukaan mahtuu kyllä!Hasselko kirjoitti: Ma Syys 08, 2025 5:56 pmOlet kyllä näppärä kaveri. Jep ajatella vuosia seuraa palstaa ja osaa avata lautamiehet. Vaatii ehdottomasti isomman älykkyysosamäärän. Ja tähän päälle vielä, että murhainfo vaatii erityisosaamista, mitä muita netin foorumeilta ei saa. En edes tiedä mistä sinun multinikkeily höpötys lähti liikkeelle. Se että joku on vuosia lukenut foorumia. Voimia sinulle näin virtuaalisesti!Ross Sullivan kirjoitti: Ma Syys 08, 2025 5:13 pm
Hienosti olet hyvin nopeassa ajassa opinnut foorumin käyttämisen! Ei lainausvirheitä tai kysymyksiä! Olet jopa rekisteröimättömänä seurannut lautamiehiä! Se on poikkeuksellista myös! Luulen, että molemmat tiedämme oletko multinikki vai et.
Ehdottomasti minulle sopii olla kenen tahansa multinikki. Multinikkeinäni ovat muun muassa tamperelainen cohle ja turkulainen Gary Francis Poste, eli minulta voi kysellä murreohjeistusta.
Juu eiköhän me kummatkin tiedetä totuus sinun multinikkeilystä. Ei tarvinnut kuin vartin perehtyä asiaan ja aukesi.
Olen ehdottomasti sitä mieltä, että on erityisen uskottavaa, että olet seurannut Lautamiehiä rekisteröimättömänä. Ilmeisesti vuosien ajan?
Ihmeen pitkään olet jaksanut multinikeistä höpöttää. Enhän minä muuta tehnyt kuin kyseenalaistin ja kyseenalaistan edelleen, että olisit uusi käyttäjä.
Voimien toivottamisen sijaan voisit yrittää kommentoida vihdoin jotain ketjun aiheeseen liittyvääkin.
Tunnut näköjään ilmeisesti tarkoituksella sekoittavasi asioita, tai sitten et ymmärrä lukemaasi. Jos kertoo seuranneensa foorumia vuosia, niin missä kohden kerron, että juuri lautamiehiä olen VUOSIA seurannut. Täältä löytyy monia ketjuja muitakin kuin tämä, mitkä ovat mielenkiintoisia. Lautamiehistä löytää vastauksia moneen muuhun asiaan sitten, mitä tullut ajoittain väijyttyä.
-lautamiesketjun avaaminen
-ilman kysymyksiä foorumista
-ilman lainausvirheitä
Näillä lähdit toista tuplanikiksi veikkailemaan. Annan sinun pitää oma näkemyksesi. Voit toki seurata jatkossa kirjoituksiani ja yhdistellä sanapareja ja muita, jos löytyy mätsi johonkin toiseen kirjoittajaan. Voit palata asiaan vaikka yv:llä, kun asia tuntuu näin monen viestin verran sinua kiinnostavan. Omalta osaltani offtopik siinä.