Hienoa sinulle! Mrehtivän juttuja ja spekulaatioita lukee varsin mielellään. Tuskin ketään täällä kiinnostaa, ketä sinä kirjoittajana arvostat. Täällä murhainfossa saa vapaasti kertoa näkemyksiään ja spekuloida, se että sinua ei kiinnosta tai et sitä arvosta on aivan se ja sama.Susku London kirjoitti: Ma Syys 22, 2025 10:43 amVaikutat todella yksinkertaiselta. Se, että minä pääsin opiskelemaan huippuyliopistoon 2500 hakijasta (sisään otettiin 150), ei tarkoita, että on minun vastuulla, ettei muut päässeet opiskelemaan. Jollei poliisi Suomessa omaa tarpeeksi pätevyyttä selvittää murhia, ei ole minun vastuulla myöskään.MrEhtivä kirjoitti: Ma Syys 22, 2025 1:02 amSe että selvittää itselleen, ei ole sama kun se olisi faktaa.Susku London kirjoitti: Ma Syys 22, 2025 12:49 am Meitä on useampia, jotka olemme selvittäneet itsellemme, että Anneli ei ole voinut olla miehensä murhaaja, vaan talossa oli ulkopuolinen tunkeutuja. Olemme kaikki päätyneet itsenäisesti tuohon johtopäätökseen. Mikäli poliisi ei Suomessa pysty samaan analyysiin, ovat asiat huonolla mallilla.
Jos sinulla on niin varmaa todistetta, ettei Anneli ole syyllinen, sinulla käytännössä on niin varmaa todistetta ulkopuolisesta tai toisesta syyllisestä henkilöstä.
Pyydänkin sinuakin esittämään nämä todisteet... ei minulle vaan Poliisille.
(saadaan tämäkin murhaaja kiinni)
Luen tällä palstalla niiden kirjoituksia, joilla on jotain mielenkiintoista sanottavaa. Naakka erottui muista kirjoittajista jo heti ensimmäisellä lukukerralla. Sittemmin täällä on useita muita nimeltä mainitsemattomia kirjoittajia, joiden kirjoituksia arvostan. Et kuulu heihin.
Mustamaalaat täällä joka päivä suomen viranomaisia ja eri tahoja. On siinäkin elämäntyö!