Känninen rasisti häiriköi lapsia bussissa

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Sipi
Perry Mason

Re: Känninen rasisti häiriköi lapsia bussissa

Viesti Kirjoittaja Sipi »

Confusius kirjoitti: Ma Loka 06, 2025 5:23 pm
Jotenkin Sipin ulostuloista tulee semmonen fiilis että hallitus itse toimittaa peukut kallioon ja maribelit iltalehdille uhriutumaan. Kai ne neekerit jotka opettelee suomenkielen on samalla tasolla noiden ukrooppien ja muiden slaavien kanssa. Pääasia että se suomenkieli tulee opeteltua eikö niin? (Ja päästään eroon siitä ruotsinkielestä) :lol:
No fiilis on täysin omasi. Hallitusta en ole syyllistänyt mistään. Vaan peräänkuuluttanut yksilön vastuuta siitä, että kaikkea ei ole pakko vetää eikä kaikesta pahoittaa mieltään ajattelemalla, että vain minun henkilökohtaisella hyvinvoinnillani on merkitystä.

En oikein tajua tuota viestiäsi kielen opettelusta. En maininnut asiasta sanallakaan. Lähinnä kritisoin sitä, että resilienssi toisten ihmisten kanssa asioimisessa on heikko. Itse olen tottunut siihen, että jos joku mölisee minulle humalassa jotain käsittämätöntä, ei oikein maksa vaivaa lotkauttaa korvaansa saati pahoittaa mieltään. Puhumattakaan siitä, että ottaisi Iltalehteen yhteyttä ja kertoisi, että olen pöyristynyt nyt voimakkaasti jostain kohtaamastani tilanteesta.

Muodikasta on myös tuo mielensäpahoittaminen by proxi. Huonoa käytöstä ei tarvitse siteää rajaansa pidemmälle, mutta oma puuttumiskynnykseni menee vähän korkeammalla. Siinä, jos en pääse pois tilanteesta tai vastaavasti käytös on saman henkilön taholta toistuvaa ja minun on jatkossa jostain syystä pakko asioida tämän tyypin kanssa.

Sen sijaan jonkun randomin paha olo bussissa ei kyllä hetkauta minua millään tavalla. Eikä sinällään kerro rasismin kasvusta Suomessa vaan tämän yhden ääliön lapasesta lähteneestä ryyppyputkesta, mielenterveysongelmista tai ihan vain typeryydestä.

Joten hallitusta en nyt tähän saa mukaan, en Maribelia, peukkua enkä kielen oppimista. Joten niiltä osin ei ole oikein mitään kommentoitavaa.
Confusius
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Confusius »

Sipi kirjoitti: Ma Loka 06, 2025 6:03 pm
Confusius kirjoitti: Ma Loka 06, 2025 5:23 pm
Jotenkin Sipin ulostuloista tulee semmonen fiilis että hallitus itse toimittaa peukut kallioon ja maribelit iltalehdille uhriutumaan. Kai ne neekerit jotka opettelee suomenkielen on samalla tasolla noiden ukrooppien ja muiden slaavien kanssa. Pääasia että se suomenkieli tulee opeteltua eikö niin? (Ja päästään eroon siitä ruotsinkielestä) :lol:
No fiilis on täysin omasi. Hallitusta en ole syyllistänyt mistään. Vaan peräänkuuluttanut yksilön vastuuta siitä, että kaikkea ei ole pakko vetää eikä kaikesta pahoittaa mieltään ajattelemalla, että vain minun henkilökohtaisella hyvinvoinnillani on merkitystä.

En oikein tajua tuota viestiäsi kielen opettelusta. En maininnut asiasta sanallakaan. Lähinnä kritisoin sitä, että resilienssi toisten ihmisten kanssa asioimisessa on heikko. Itse olen tottunut siihen, että jos joku mölisee minulle humalassa jotain käsittämätöntä, ei oikein maksa vaivaa lotkauttaa korvaansa saati pahoittaa mieltään. Puhumattakaan siitä, että ottaisi Iltalehteen yhteyttä ja kertoisi, että olen pöyristynyt nyt voimakkaasti jostain kohtaamastani tilanteesta.

Muodikasta on myös tuo mielensäpahoittaminen by proxi. Huonoa käytöstä ei tarvitse siteää rajaansa pidemmälle, mutta oma puuttumiskynnykseni menee vähän korkeammalla. Siinä, jos en pääse pois tilanteesta tai vastaavasti käytös on saman henkilön taholta toistuvaa ja minun on jatkossa jostain syystä pakko asioida tämän tyypin kanssa.

Sen sijaan jonkun randomin paha olo bussissa ei kyllä hetkauta minua millään tavalla. Eikä sinällään kerro rasismin kasvusta Suomessa vaan tämän yhden ääliön lapasesta lähteneestä ryyppyputkesta, mielenterveysongelmista tai ihan vain typeryydestä.

Joten hallitusta en nyt tähän saa mukaan, en Maribelia, peukkua enkä kielen oppimista. Joten niiltä osin ei ole oikein mitään kommentoitavaa.
Asia kunnossa. :P
Täysin samaa mieltä yhteiskunnan periaatteistasi sinun kanssa.
Kunhan yritän hahmottaa taustalla tapahtuvia funktioita siihen miksi näistä ylipäätään edes uutisoidaan. Toisaalta moderaattorien ratkaisu poistaa osa tekstistäni vahvisti epäilyni.
Tuplamurha

Viesti Kirjoittaja Tuplamurha »

*Poistettu OT-persuöyhöä*tm
Georgie Davis

Viesti Kirjoittaja Georgie Davis »

*Poistettu turha vastaus poistettuun viestiin*tm
Tuplamurha

Perilla
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Perilla »

Gurney kirjoitti: Ma Loka 06, 2025 3:39 pm
Haades kirjoitti: Ma Loka 06, 2025 3:33 pm
Inkaa kirjoitti: Ma Loka 06, 2025 3:24 pm Kuinka paha olo on henkilöllä joka alkaa tylyttämään rasistisesti julkisella paikalla lapsia?
Varmaan tosi paha olo, mutta tähän Maribelin tarinaan kannattaa suhtautua aika isolla varauksella.
Mitään todisteitahan tapahtumasta ei ole kuin husuttelijan oma kertomus- joka btw on haudattu vähin äänin.

Osa vassulirasisteista silti ulisee muna huurussa.
Aivan. Pelkkää satua koko juttu näköjään.

Deirasistit käskeneet keksiä jutun, kun on liian paljon matujen rikoksia ollut viime aikoina
Suomessa loisii 5% nuorten muslimimiesten joukko

joista 60% elää sosiaalituilla
joista 60% on työttömiä
jotka tekevät 60% raiskauksista
jotka tekevät 60% katuryöstöistä
jotka tekevät 80 % huumerikoksista

Älä ole vassuli, älä kannata 60/80 kerhoa
Tuplamurha

Perilla kirjoitti: Ma Loka 06, 2025 7:49 pm Aivan. Pelkkää satua koko juttu näköjään.
Väärin. Soitin HSL ja tiedustelin asiaa. Asia on heillä tiedossa.
Georgie Davis

Tuplamurha kirjoitti: Ma Loka 06, 2025 7:56 pm
Perilla kirjoitti: Ma Loka 06, 2025 7:49 pm Aivan. Pelkkää satua koko juttu näköjään.
Väärin. Soitin HSL ja tiedustelin asiaa. Asia on heillä tiedossa.
HSL on korkeintaan tietoinen joidenkin ämmien horinoista, joissa ei ole totuuden häivääkään.
Mäkin voisin soittaa heille ja satuilla vaikka kuinka.
Rescuer
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

^^
Kyllähän HSL tietää asiasta, sen mitä Maribel on heille kertonut.
Ei sitä mitä bussissa on oikeasti tapahtunut vai onko tapahtunut mitään. Se että joku kännissä mölisee ja häiritsee muita matkustajia noissa runkolinjan busseissa on päivittäistä.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Tuplamurha

Georgie Davis

Rescuer kirjoitti: Ma Loka 06, 2025 8:09 pm ^^
Kyllähän HSL tietää asiasta, sen mitä Maribel on heille kertonut.
Ei sitä mitä bussissa on oikeasti tapahtunut vai onko tapahtunut mitään. Se että joku kännissä mölisee ja häiritsee muita matkustajia noissa runkolinjan busseissa on päivittäistä.
Juuri näin.
Tuplamurha

Gurney
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Gurney »

Husuttelu meni taas pieleen. Juttu kuivui kasaan kuin jätesäkin reikä
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia
Tuplamurha

Haades
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Haades »

*Poistettu turha vastaus poistettuun viestiin*tm
Kun kaikki rötöstelevät ja Kela-tuilla elävät matut lähetetään täältä kotimaahansa, kummasti rasismikin vähenee.
Vastaa Viestiin