Kumisilmä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Orge Gerwell
Olivia Benson

Re: Kumisilmä

Viesti Kirjoittaja Orge Gerwell »

^

Ensimmäisessä ja viimeisessä kuvassa on tyyliä, mutta kaksi muuta on syvältä perseestä. Vituttaa nuo Rage Comicsit ja vitun Pepe.
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

Bird kirjoitti: Pe Maalis 20, 2026 3:12 pm
...Pitää yrittää muistaa kopsata tekstit ennen lähetystä.
Sepä se. Itse olen kai niin vanha karju, että käsi pyyhkäisee aivan automaagisesti kopion kaikesta minkä verkkoon kirjoitan, aivan kaikissa yhteyksissä.

Muistan vielä ajan, jolloin netti saattoi "kaatua" hetkellisesti, sen aikaisesta W-95:stä johtuen.
Kaverillani oli koneen kyljessä kelta-musta tarra:
- "Jos Windows kaatuu, pidä kiinni näppäimistöstä. Älä hyppää.!!"
X X X X X
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Bird kirjoitti: Pe Maalis 20, 2026 8:36 pm
Huutaja Jaana kirjoitti: Pe Maalis 20, 2026 8:07 pm
Bird kirjoitti: Pe Maalis 20, 2026 3:37 pm Onneks hoksasin kopioida.
Teitkö noin niinku neuvoin?!?
Tein; kopsasin tekstin, minkä itekin onneksi jo olin tajunnut, mutta heti jo siinä ekassa sivunvaihto -vaiheessa minfo pykähti. En siis voinut vain poistua ja palata. Hyvä vinkki silti, että muistutit mua taas sen varmuuskopsaamisen tärkeydestä. :)
OK mietin vaan onko tää vaan mun kännykkä kun toimii näin vai yleinenkin jippo. Tutkimattomat ovat Minfon tavat.
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Mysteerimikitin
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Mysteerimikitin »

Tästäkin kaverista paistaa jotenkin Putsari-vibat. Hymiöiden käyttöä, kirjoitusvirheitä, ohi aiheen kirjoittelua ja turhaa päänaukomista sekä trollailua. Löytäisikö ylläpito tälle rutsari-desantille oikean sijoituspaikan.
"There's a simple way to solve the crime problem: obey the law; punish those who do not." ~ Rush Limbaugh
lonesjucca
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja lonesjucca »

Mysteerimikitin kirjoitti: La Maalis 21, 2026 9:33 am Tästäkin kaverista paistaa jotenkin Putsari-vibat. Hymiöiden käyttöä, kirjoitusvirheitä, ohi aiheen kirjoittelua ja turhaa päänaukomista sekä trollailua. Löytäisikö ylläpito tälle rutsari-desantille oikean sijoituspaikan.
bird on sitten putsarin 129 niki
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kumisilmä »

lonesjucca kirjoitti: La Maalis 21, 2026 2:30 pm
Mysteerimikitin kirjoitti: La Maalis 21, 2026 9:33 am Tästäkin kaverista paistaa jotenkin Putsari-vibat. Hymiöiden käyttöä, kirjoitusvirheitä, ohi aiheen kirjoittelua ja turhaa päänaukomista sekä trollailua. Löytäisikö ylläpito tälle rutsari-desantille oikean sijoituspaikan.
Bird on tän mestan selkeesti mukavin nikki.
Antifa Free Palestina
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

tais olla koutsin vika peli chelsean ruorissa pariisilta kuokkaan 2-8 ja nyt evertonilta 3-0 :cry:
Antifa Free Palestina
Orge Gerwell
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Orge Gerwell »

Kumipallo näemmä lieneekin fudismiehiä. Eli sanos, mikä maa on suosikkisi isoissa kisoissa?

Mulla se on aina ollut Argentiina. Juontaa kai juurensa lapsuudesta, kun potkittiin pari kesää kotipihalla mun Argentiina -78 -kisapallon kanssa. Vieläkin muistan pallon, se oli ihan kummallista materiaalia. Ei muovia, mutta jotain sinne päin.

Lisäksi mun sympatiat saa aina Englanti plus muutkin saaren valtiot ja Hollanti.
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Orge Gerwell kirjoitti: La Maalis 21, 2026 9:40 pm Kumipallo näemmä lieneekin fudismiehiä. Eli sanos, mikä maa on suosikkisi isoissa kisoissa?

Mulla se on aina ollut Argentiina. Juontaa kai juurensa lapsuudesta, kun potkittiin pari kesää kotipihalla mun Argentiina -78 -kisapallon kanssa. Vieläkin muistan pallon, se oli ihan kummallista materiaalia. Ei muovia, mutta jotain sinne päin.

Lisäksi mun sympatiat saa aina Englanti plus muutkin saaren valtiot ja Hollanti.
kasarilta asti ainoa maajoukkue mulle on ollu enkut suomikin jää taakse.
mulla samat kisat ekat myös oli semmonen keräily kirjakin niistä purkka paketin kanssa tuli aina niitä kuvia ja niitä kamujen kanssa vaihdettiin. :P
Antifa Free Palestina
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

mun 8 luokan kuva voin sanoa et tytöt tykkäs nuoresta lakusta ihan riesaksi asti 8)
täytin tänään vuosia mut näytän edelleen samalta paitsi et tuuli vei keesin :oops:

Kuva
Antifa Free Palestina
Bird
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Bird »

Mitä hlvettiä nyt taas. :lol: Mä oon siis Annaanna (joskus aiemmin tätäkin epäiltiin), Kosti, Korpisoturi, Ross, Quorthon, Huuhkaja sekä Putsari ja sen reilut sata nickiä. Joku varmasti vielä puuttuu. 8)

Huutaja Jaanan tavoin kommentoin tähän vain, että
no MORJES. :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Bird
Axel Foley

Kumisilmä kirjoitti: La Maalis 21, 2026 3:22 pm
Kiitos kauniista sanoistasi. :) ❤️
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Bird
Axel Foley

Kumisilmä kirjoitti: La Maalis 21, 2026 11:30 pm mun 8 luokan kuva voin sanoa et tytöt tykkäs nuoresta lakusta ihan riesaksi asti 8)
täytin tänään vuosia mut näytän edelleen samalta paitsi et tuuli vei keesin :oops:

Kuva
Myöhäiset synttärionnittelut! 🎂

Ihana toi kuva! 8-luokkalaisena, jotenkin liikuttavaakin. :D
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Kumisilmä kirjoitti: La Maalis 21, 2026 3:22 pm
on
Mitä te dorkat dorkailette?
Salmari
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Salmari »

Kumisilmä kirjoitti: La Maalis 21, 2026 11:30 pm mun 8 luokan kuva voin sanoa et tytöt tykkäs nuoresta lakusta ihan riesaksi asti 8)

Kuva
No nyt
JanitaSlim kirjoitti: ↑
Tähän rikokseen ei nyt millään tapaa liity kommunismi, sateenkaarismi, tai vasemmisto. Koitetaan pitää keskustelu asiallisena
Vastaa Viestiin