Kumisilmä
-
Orge Gerwell
- Olivia Benson
Re: Kumisilmä
^
Ensimmäisessä ja viimeisessä kuvassa on tyyliä, mutta kaksi muuta on syvältä perseestä. Vituttaa nuo Rage Comicsit ja vitun Pepe.
Ensimmäisessä ja viimeisessä kuvassa on tyyliä, mutta kaksi muuta on syvältä perseestä. Vituttaa nuo Rage Comicsit ja vitun Pepe.
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
Sepä se. Itse olen kai niin vanha karju, että käsi pyyhkäisee aivan automaagisesti kopion kaikesta minkä verkkoon kirjoitan, aivan kaikissa yhteyksissä.Bird kirjoitti: Pe Maalis 20, 2026 3:12 pm
...Pitää yrittää muistaa kopsata tekstit ennen lähetystä.
Muistan vielä ajan, jolloin netti saattoi "kaatua" hetkellisesti, sen aikaisesta W-95:stä johtuen.
Kaverillani oli koneen kyljessä kelta-musta tarra:
- "Jos Windows kaatuu, pidä kiinni näppäimistöstä. Älä hyppää.!!"
X X X X X
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
OK mietin vaan onko tää vaan mun kännykkä kun toimii näin vai yleinenkin jippo. Tutkimattomat ovat Minfon tavat.Bird kirjoitti: Pe Maalis 20, 2026 8:36 pmTein; kopsasin tekstin, minkä itekin onneksi jo olin tajunnut, mutta heti jo siinä ekassa sivunvaihto -vaiheessa minfo pykähti. En siis voinut vain poistua ja palata. Hyvä vinkki silti, että muistutit mua taas sen varmuuskopsaamisen tärkeydestä.![]()
- Mysteerimikitin
- Armas Tammelin
Tästäkin kaverista paistaa jotenkin Putsari-vibat. Hymiöiden käyttöä, kirjoitusvirheitä, ohi aiheen kirjoittelua ja turhaa päänaukomista sekä trollailua. Löytäisikö ylläpito tälle rutsari-desantille oikean sijoituspaikan.
"There's a simple way to solve the crime problem: obey the law; punish those who do not." ~ Rush Limbaugh
-
lonesjucca
- Javier Pena
bird on sitten putsarin 129 nikiMysteerimikitin kirjoitti: La Maalis 21, 2026 9:33 am Tästäkin kaverista paistaa jotenkin Putsari-vibat. Hymiöiden käyttöä, kirjoitusvirheitä, ohi aiheen kirjoittelua ja turhaa päänaukomista sekä trollailua. Löytäisikö ylläpito tälle rutsari-desantille oikean sijoituspaikan.
Bird on tän mestan selkeesti mukavin nikki.lonesjucca kirjoitti: La Maalis 21, 2026 2:30 pmbird on sitten putsarin 129 nikiMysteerimikitin kirjoitti: La Maalis 21, 2026 9:33 am Tästäkin kaverista paistaa jotenkin Putsari-vibat. Hymiöiden käyttöä, kirjoitusvirheitä, ohi aiheen kirjoittelua ja turhaa päänaukomista sekä trollailua. Löytäisikö ylläpito tälle rutsari-desantille oikean sijoituspaikan.
Antifa Free Palestina
tais olla koutsin vika peli chelsean ruorissa pariisilta kuokkaan 2-8 ja nyt evertonilta 3-0 
Antifa Free Palestina
-
Orge Gerwell
- Olivia Benson
Kumipallo näemmä lieneekin fudismiehiä. Eli sanos, mikä maa on suosikkisi isoissa kisoissa?
Mulla se on aina ollut Argentiina. Juontaa kai juurensa lapsuudesta, kun potkittiin pari kesää kotipihalla mun Argentiina -78 -kisapallon kanssa. Vieläkin muistan pallon, se oli ihan kummallista materiaalia. Ei muovia, mutta jotain sinne päin.
Lisäksi mun sympatiat saa aina Englanti plus muutkin saaren valtiot ja Hollanti.
Mulla se on aina ollut Argentiina. Juontaa kai juurensa lapsuudesta, kun potkittiin pari kesää kotipihalla mun Argentiina -78 -kisapallon kanssa. Vieläkin muistan pallon, se oli ihan kummallista materiaalia. Ei muovia, mutta jotain sinne päin.
Lisäksi mun sympatiat saa aina Englanti plus muutkin saaren valtiot ja Hollanti.
kasarilta asti ainoa maajoukkue mulle on ollu enkut suomikin jää taakse.Orge Gerwell kirjoitti: La Maalis 21, 2026 9:40 pm Kumipallo näemmä lieneekin fudismiehiä. Eli sanos, mikä maa on suosikkisi isoissa kisoissa?
mulla samat kisat ekat myös oli semmonen keräily kirjakin niistä purkka paketin kanssa tuli aina niitä kuvia ja niitä kamujen kanssa vaihdettiin.
Antifa Free Palestina
mun 8 luokan kuva voin sanoa et tytöt tykkäs nuoresta lakusta ihan riesaksi asti
täytin tänään vuosia mut näytän edelleen samalta paitsi et tuuli vei keesin

täytin tänään vuosia mut näytän edelleen samalta paitsi et tuuli vei keesin
Antifa Free Palestina
Mitä hlvettiä nyt taas.lonesjucca kirjoitti: La Maalis 21, 2026 2:30 pmbird on sitten putsarin 129 nikiMysteerimikitin kirjoitti: La Maalis 21, 2026 9:33 am Tästäkin kaverista paistaa jotenkin Putsari-vibat. Hymiöiden käyttöä, kirjoitusvirheitä, ohi aiheen kirjoittelua ja turhaa päänaukomista sekä trollailua. Löytäisikö ylläpito tälle rutsari-desantille oikean sijoituspaikan.
Huutaja Jaanan tavoin kommentoin tähän vain, että
no MORJES.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Kiitos kauniista sanoistasi.Kumisilmä kirjoitti: La Maalis 21, 2026 3:22 pmBird on tän mestan selkeesti mukavin nikki.lonesjucca kirjoitti: La Maalis 21, 2026 2:30 pmbird on sitten putsarin 129 nikiMysteerimikitin kirjoitti: La Maalis 21, 2026 9:33 am Tästäkin kaverista paistaa jotenkin Putsari-vibat. Hymiöiden käyttöä, kirjoitusvirheitä, ohi aiheen kirjoittelua ja turhaa päänaukomista sekä trollailua. Löytäisikö ylläpito tälle rutsari-desantille oikean sijoituspaikan.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Myöhäiset synttärionnittelut!Kumisilmä kirjoitti: La Maalis 21, 2026 11:30 pm mun 8 luokan kuva voin sanoa et tytöt tykkäs nuoresta lakusta ihan riesaksi asti![]()
täytin tänään vuosia mut näytän edelleen samalta paitsi et tuuli vei keesin![]()
![]()
Ihana toi kuva! 8-luokkalaisena, jotenkin liikuttavaakin.
- Ross Sullivan
- Telkkaridekkareiden asiantuntija
onKumisilmä kirjoitti: La Maalis 21, 2026 3:22 pmBird on tän mestan selkeesti mukavin nikki.lonesjucca kirjoitti: La Maalis 21, 2026 2:30 pmbird on sitten putsarin 129 nikiMysteerimikitin kirjoitti: La Maalis 21, 2026 9:33 am Tästäkin kaverista paistaa jotenkin Putsari-vibat. Hymiöiden käyttöä, kirjoitusvirheitä, ohi aiheen kirjoittelua ja turhaa päänaukomista sekä trollailua. Löytäisikö ylläpito tälle rutsari-desantille oikean sijoituspaikan.
Mitä te dorkat dorkailette?
No nytKumisilmä kirjoitti: La Maalis 21, 2026 11:30 pm mun 8 luokan kuva voin sanoa et tytöt tykkäs nuoresta lakusta ihan riesaksi asti![]()
täytin tänään vuosia mut näytän edelleen samalta paitsi et tuuli vei keesin![]()
![]()
JanitaSlim kirjoitti: ↑
Tähän rikokseen ei nyt millään tapaa liity kommunismi, sateenkaarismi, tai vasemmisto. Koitetaan pitää keskustelu asiallisena
Tähän rikokseen ei nyt millään tapaa liity kommunismi, sateenkaarismi, tai vasemmisto. Koitetaan pitää keskustelu asiallisena