Kumisilmä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Re: Kumisilmä

Viesti Kirjoittaja Kumisilmä »

El Mencho kirjoitti: La Touko 16, 2026 8:13 am
El Mencho kirjoitti: La Touko 16, 2026 12:46 am Kumisilmä, olin Mechelininkadulla juuri silloin kun sinua ammuttiin silmään. Näin sinut makaamassa maassa kyttien ympäröimänä. Siellä oli melkoinen mellakka meneillään. Jatkoin matkaani kun mustapukuiset hyökkäsivät jostakin. En ole ennen nähnyt mustapukuisia kyttiä, enkä sen jälkeen. Niillä ei ollut mitään tunnuksia vaatteissaan.
Kyllä, olin todellakin paikalla ja hyvin lähellä. Mustapukuisia näkyy kuvan vasemmassa laidassa. Yhdellä näyttää lukevan selässä poliisi, silloin en huomannut missään mitään tekstiä. Kuva oli Helsingin Uutisten kannessa aikoinaan.pic_5_834459_k834458_1200-3164493188.jpg
En oo minä mä tulin paikalle vasta sitten ku toi meidän porukka oli lähtenyt tosta pois.olin ainoa mies siinä ku mua ammuttiin lisäks paikalla oli pari tyttöä jotka sai osumia myös.noi tyypit juoksi mua vastaan ja luulin että ne on menossa karkuun mut ne olikin jo pyrkimässä seuraavaan katko paikkaan.
Mä painoin 125 kiloa ja olin 25 vuotta vanhempi ku keski ikå ryhmässä tein kaikkeni mut putosin silti kyydistä vai sanoisinko kelkasta.
Kytät siis puhko ihan turhaan mun silmän koska vaara ja tilanne oli jo purkautunut.

Mulla musta reppu ja eriväriset byysat ku tolla kuvan tyypillä.
Mielenkiintoinen keissi olis hienoa jos jaksaisit kertoa kaiken mitä näit tossa kohtaa.
Antifa Free Palestina
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

jos olisin toi kundi ni poliisin olis pitäny päästää mut takas riehumaan ku ilmestyn sinne kirkolle huutaa kytille ja medialle et kytät ampu silmään.olin lähes ainoa ketä ei kopitettu tossa just sen takia et poliisi olis joutunut hoitaa mut lääkäriin.
tulin itse aamulla pasilaan tekee ampumisesta rikosilmoituksen kytät joutu kutsuu KRP:N paikalle jotka vei mut meikkuun silmäleikkaukseen krp tutkijat koko ajan pikalla simmusta löytynyt matsku lähti niiden mukana niiden labraan koska kytät tutkinnan kohteena.
tämän kaiken tiesi Juha Hakola Aarnion oikeakäsi jonka Late Johansson nimesi vittumaisimmaksi kytäksi urallaan aiheutti laten ekan niuvaniemi reissun.niin se tiesi että mun silmästä kaivettiin kyttien ammuksen osia silti se vielä lähes kaksi kuukautta valehteli mediassa ylellä maikkarilla hesarissa jne...että mun silmän vauriot tuli raketista tai kaljapullosta.
sellaista sitä vähän parempaa poliisi väkivaltaa ja valkopesua.
hesari sentään oikaisi hakolan vikan haastattelun sisältämät valheet ku pakotin tutkinnanjohtajan antaa mun terveystiedot eli silmälabrojen tulokset hesarille.
rikostoimittaja hesarista sano että tuntenut Hakolan koko ikänsä ja silti se valehteli sille päin naamaa yhteisellä lounaalla.oli kohtuu vittuuntunut.
Viimeksi muokannut Kumisilmä, La Touko 16, 2026 2:08 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Antifa Free Palestina
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

tässä minä temppelikirkolla puol tuntia tosta kiinniotto kuvasta kato repun väriä Kuva

saako joku tän auki hesarin tilaajille siis.
https://www.hs.fi/suomi/art-2000002880022.html
Antifa Free Palestina
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Seuraavaksi luvassa Kumisilmä True Crime kirja.
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Huutaja Jaana kirjoitti: La Touko 16, 2026 2:36 pm Seuraavaksi luvassa Kumisilmä True Crime kirja.
Olen ehdottanut omaelämäkertaa nimeltä: Kumisilmä - syntynyt punikiksi.
Mitä te dorkat dorkailette?
El Mencho
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja El Mencho »

Kumisilmä kirjoitti: La Touko 16, 2026 1:42 pm Mielenkiintoinen keissi olis hienoa jos jaksaisit kertoa kaiken mitä näit tossa kohtaa.
Kaikki tapahtui nopeasti, enkä siinä kauaa ihmetellyt. Maassa makaava lähti juoksemaan alas mäkeä ensimmäisenä ja tämä pysäytettiin ampumalla. Olenkin aina sanonut että naamavärkin värin perusteella kuolema korjasi miehen. Luulin häntä sinuksi, sillä en tiennyt, että useampaa on ammuttu. Aika pian sen jälkeen mustapukuisia tuli helvetisti vasemmalta ja oikealta käyden alamäkeä vyöryvän porukan päälle. Itse hilpaisin vasemmalle ja ylämäkeen. Seuraavana päivänä luin lehdestä, että 140 tyyppiä on viety putkaan. Ei siinä sen kummempaa.
Miten ajattelen ei kuulu sinulle millään tavalla.
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

El Mencho kirjoitti: La Touko 16, 2026 2:49 pm
Kumisilmä kirjoitti: La Touko 16, 2026 1:42 pm Mielenkiintoinen keissi olis hienoa jos jaksaisit kertoa kaiken mitä näit tossa kohtaa.
Kaikki tapahtui nopeasti, enkä siinä kauaa ihmetellyt. Maassa makaava lähti juoksemaan alas mäkeä ensimmäisenä ja tämä pysäytettiin ampumalla. Olenkin aina sanonut että naamavärkin värin perusteella kuolema korjasi miehen. Luulin häntä sinuksi, sillä en tiennyt, että useampaa on ammuttu. Aika pian sen jälkeen mustapukuisia tuli helvetisti vasemmalta ja oikealta käyden alamäkeä vyöryvän porukan päälle. Itse hilpaisin vasemmalle ja ylämäkeen. Seuraavana päivänä luin lehdestä, että 140 tyyppiä on viety putkaan. Ei siinä sen kummempaa.
olisko sun mielestä kytät pystynyt normaali voimankäytöllä eli pampuilla ja mellakka kilvillä hoitaa asia.
kyynelkaasua kovassa paikassa mut että ammutaan täysin sokkona kumiluoteja ihmismassaan mistä oli nuoria suurin osa.
noilla samoilla aseilla on kytät mm jenkeissä tappanut ihmisiä ja sokeuttanut satoja.
eihän se edes sattunut et jos olisin ollu hyökkäämässä jonkun päälle ni en olis huomannu koko osumaa.
oon saanut poliisilta nyrkkiä, pamppua, kenkää päähän, taseria, etälamautinta ja mellakka aseesta.
päähän potkiminen ja pamppu ohimoon vei tajun.taser vei myös tajun mut sitä piti antaa niin paljon et jäi pysyvät palojäljet selkään.etälamautin osu nänniin siinä maijassa ku olin natsin kanssa enkä edes irvistänyt lähinnä naurahdin ja tosta mellakka aseesta suutuin.

eli näin elävänä poliisin voimankäytön testinukkena minä itse pysähdyn sillä helpoiten että saan pamppua.
peukku nisti metrossa kirveen kanssa tuskin myöskään hirveesti hätkähtää jos tolla lelulla tulee joku semi sika tähtäilee sekin ottaa lukua jos roimii mustalla nokialaisella pitkin harvahampaista naamaa :?
Antifa Free Palestina
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

:|
Antifa Free Palestina
Luciano Viskos

Viesti Kirjoittaja Luciano Viskos »

Mites Laku, oletko lukenut vanhan kuppikunnan kuuluisimman terroristin, Carlosin (Ilich Ramírez Sánchez) edesottamuksista?

Aika hulppea meriittilista ja verkostoituminen. 😆
https://fi.wikipedia.org/wiki/Ilich_Ram ... C3%A1nchez
Täytyypä tutkia onko tuota hänen vankilassa vuonna 2003 kirjoittamaansa kirjaa Vallankumouksellinen Islam julkaistu.

images (1).jpeg
images (1).jpeg (28.93 KiB) Katsottu 379 kertaa
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Luciano Viskos kirjoitti: La Touko 16, 2026 7:02 pm Mites Laku, oletko lukenut vanhan kuppikunnan kuuluisimman terroristin, Carlosin (Ilich Ramírez Sánchez) edesottamuksista?

Aika hulppea meriittilista ja verkostoituminen. 😆
https://fi.wikipedia.org/wiki/Ilich_Ram ... C3%A1nchez
Täytyypä tutkia onko tuota hänen vankilassa vuonna 2003 kirjoittamaansa kirjaa Vallankumouksellinen Islam julkaistu.

images (1).jpeg
En kyllä oo enkä sympatiseeraa tätä enkä esim isis tai hamasia pätkääkään.
PLO oli vielä ok mut heti ku otetaan uskonnot mukaan ja niiden opeilla perustellaan tekojaan ni voi mun puolesta suksia vittuun.
Antifa Free Palestina
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Chelsea hävis fa cup finaalin ja se oli vika sauma tällä kaudella voittaa mitään Poolin legenda Alonso tulossa ruoriin ja toivotaan että olis edes kokonaisen kauden puikoissa mut se taitaa olla näiden uusien omistajien aikana mahdottomuus hirvee ikävä Abraa vaikka onkin Putin olikarkki.
mahdanko nähdä ens kautta tuskinpa ainakaan kokonaan sokerit taivaissa verenpaine taivaissa.
kaverit on lähes kaikki kuollu muutama raitistunut ukon raiska sinnittelee mut siinpä se.
mutsi heikossa hapessa kissat kissojen taivaassa ja uudet huume kuviotkin peukkuineen lähinnä vituttaa.
noh pieni itsesäälin puuska eiköhän huomenna taas aamulla näytä valoisammalta :|

pitkä ollu matka kuvan räyhästä vanhaks kumisilmäks.kuva otettu ku kutsuivat faijan hakee mut pukinmäen tarhasta kotiin koska olin häiriköinyt tyttöjen leikkejä ja hajottanu vahingossa niiden kaupan kuvan mustasilmä tuli siinä rytäkässä.eli tavallaan yritin ryöstää kaupan ja joku tyttö mottas mun silmän mustaks :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Kuva
Antifa Free Palestina
El Mencho
Hetty Wainthropp

Kumisilmä kirjoitti: La Touko 16, 2026 3:10 pm olisko sun mielestä kytät pystynyt normaali voimankäytöllä eli pampuilla ja mellakka kilvillä hoitaa asia.
kyynelkaasua kovassa paikassa mut että ammutaan täysin sokkona kumiluoteja ihmismassaan mistä oli nuoria suurin osa.
Ilmassa oli kiviä, pulloja, raketteja jne. Luultavasti ammutulla oli kädessään jotakin, jota pidettiin sellaisena uhkana, että tämä päätettiin pysäyttää kumiluodilla ennen kuin pääsee lähemmäs.
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

El Mencho kirjoitti: La Touko 16, 2026 9:08 pm
Kumisilmä kirjoitti: La Touko 16, 2026 3:10 pm olisko sun mielestä kytät pystynyt normaali voimankäytöllä eli pampuilla ja mellakka kilvillä hoitaa asia.
Ilmassa oli kiviä, pulloja, raketteja jne. Luultavasti ammutulla oli kädessään jotakin, jota pidettiin sellaisena uhkana, että tämä päätettiin pysäyttää kumiluodilla ennen kuin pääsee lähemmäs.
vittu ku olisin ollu paikalla nyt harmitaa vielä enempi :cry: toiset taistelee natseja ja natsikyttiä vastaan ni minä säälittävä hippo raahaan mahaani jossain takalinjoilla ku mikäkin paskahousu :oops: johan mua nyt häpee Eino Rahjakin jossain punikkien valhallassa :roll:
Antifa Free Palestina
El Mencho
Hetty Wainthropp

Kumisilmä kirjoitti: Su Touko 17, 2026 7:27 am
El Mencho kirjoitti: La Touko 16, 2026 9:08 pm
vittu ku olisin ollu paikalla nyt harmitaa vielä enempi :cry: toiset taistelee natseja ja natsikyttiä vastaan ni minä säälittävä hippo raahaan mahaani jossain takalinjoilla ku mikäkin paskahousu :oops: johan mua nyt häpee Eino Rahjakin jossain punikkien valhallassa :roll:
Olihan siellä melkoinen meininki. Kamera ei sinne asti yllä mutta tämän katsomalla ymmärtää paremmin mitä oli meneillään.

RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Muistatko Laku 80-90-luvuilta rätinä tikkarin, jonka mukana tuli pussillinen karkkijauhetta, joka rätisi suussa? En muista mitenkään tuotenimeä, mutta ostin semmoisen tässä eilen yhdestä kaupasta. Siinä oli joku tytön kuva. Ostan niitä lisää ja tsaukki taukki salmiakkijauhetta, kun lähdetään sinne reissuun. Toi tikkari sopii varsin hyvin pevekin kanssa, kun paukkuu hyvin suussa. Tsaukki taukki jauhe on lähinnä semmoinen makujuttu viinan kanssa. Rock- ja punkelämään kuuluu jauheet viinan kanssa. Iiro Viinaselta terveisiä! Pelataan justiinsa cs:ää ja tehdään rommitoteja.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Vastaa Viestiin