En oo minä mä tulin paikalle vasta sitten ku toi meidän porukka oli lähtenyt tosta pois.olin ainoa mies siinä ku mua ammuttiin lisäks paikalla oli pari tyttöä jotka sai osumia myös.noi tyypit juoksi mua vastaan ja luulin että ne on menossa karkuun mut ne olikin jo pyrkimässä seuraavaan katko paikkaan.El Mencho kirjoitti: La Touko 16, 2026 8:13 amKyllä, olin todellakin paikalla ja hyvin lähellä. Mustapukuisia näkyy kuvan vasemmassa laidassa. Yhdellä näyttää lukevan selässä poliisi, silloin en huomannut missään mitään tekstiä. Kuva oli Helsingin Uutisten kannessa aikoinaan.pic_5_834459_k834458_1200-3164493188.jpgEl Mencho kirjoitti: La Touko 16, 2026 12:46 am Kumisilmä, olin Mechelininkadulla juuri silloin kun sinua ammuttiin silmään. Näin sinut makaamassa maassa kyttien ympäröimänä. Siellä oli melkoinen mellakka meneillään. Jatkoin matkaani kun mustapukuiset hyökkäsivät jostakin. En ole ennen nähnyt mustapukuisia kyttiä, enkä sen jälkeen. Niillä ei ollut mitään tunnuksia vaatteissaan.
Mä painoin 125 kiloa ja olin 25 vuotta vanhempi ku keski ikå ryhmässä tein kaikkeni mut putosin silti kyydistä vai sanoisinko kelkasta.
Kytät siis puhko ihan turhaan mun silmän koska vaara ja tilanne oli jo purkautunut.
Mulla musta reppu ja eriväriset byysat ku tolla kuvan tyypillä.
Mielenkiintoinen keissi olis hienoa jos jaksaisit kertoa kaiken mitä näit tossa kohtaa.