rikkalapio=sikakoirarikkalapio kirjoitti: La Touko 30, 2026 8:07 pm Damfin on hintti ja multinikki joka yrittää esittää ovelaa miksi kukaan ei ole minua profiloinuyt olen pettynyt![]()
Eiköhän tuo ole ihan riittävä profilointi?
rikkalapio=sikakoirarikkalapio kirjoitti: La Touko 30, 2026 8:07 pm Damfin on hintti ja multinikki joka yrittää esittää ovelaa miksi kukaan ei ole minua profiloinuyt olen pettynyt![]()
Yrittäisit edes DamfinRescuer kirjoitti: La Touko 30, 2026 10:51 pmrikkalapio=sikakoirarikkalapio kirjoitti: La Touko 30, 2026 8:07 pm Damfin on hintti ja multinikki joka yrittää esittää ovelaa miksi kukaan ei ole minua profiloinuyt olen pettynyt![]()
Eiköhän tuo ole ihan riittävä profilointi?
Tervetuloa mono-nikkien harvalukuiseen joukkoon.damfin kirjoitti: La Touko 30, 2026 10:18 am
Järjetön määrä viestejä on suhteellista, kun sen suhteuttaa viestien määrään viikossa niin siitä tulee 17,7 viestiä viikossa kun nopealla vilkaisulla esimerkiksi tästäkin ketjusta löytyvä Yrjö on palstalla olonsa aikana ehtinyt postata 32,8 viestiä viikossa.
Suuri syy siihen miksi minulla noita viestejä on niin paljon johtuu myös siitä että olen ollut jatkuvasti tällä samalla nimimerkillä.
Ei sinua syrjitä niin kuin valkoihoisia kantaväestöön kuuluvia heteromiehiä Helsingissä kaupungin toimesta, joten kas tässä ole hyvä:Private dick kirjoitti: Su Touko 31, 2026 6:58 am Miksei minua profiloida? Tunnen itseni syrjityksi.![]()
En minä näe raija-liisan kirjoituksia, hää on kieltolistalla.
Oivoi. Omasta mielestäni se on suuri menetys: tuokin hänen kirjoittama profiili oli tosi hyvä — ja hauska. Eikä se oikeasti tokikaan sinua kuvaa.Private dick kirjoitti: Su Kesä 07, 2026 8:49 pmEn minä näe raija-liisan kirjoituksia, hää on kieltolistalla.
Kiitos. Joskus hämmästyttää, kun ihmiset hermostuvat siitä, että muut ovat eri mieltä kuin itse on. Se on aikamoinen paradoksi, kun miettii koko keskustelun, dialogin tai ongelmanratkaisun ydintä. Olisi varmaan todella mielenkiintoinen keskustelupalsta, Jos OEK laittaisi ensin faktat avaukseen, ja sen jälkeen jokainen kävisi kommentoimassa olevansa täysin samaa mieltä. Seuraavaksi ylläpito kävisi poistamassa kommentit chat-lakiin vedoten, ja ihmiset yrittäisivät kommentoida uudelleen kolmen rivin tekstillä tavoitteenaan ilmaista olevansa samaa mieltä.damfin kirjoitti: La Touko 30, 2026 10:18 am Palautan nyt vielä kohteliasuuden Sipille, olet itse yksi niitä nimimerkkejä joiden kanssa en ihan kaikesta ole samaa mieltä, mutta arvostan tyyliäsi ja asiallisia viestejäsi![]()
Tuohan on kuin vapaaehtoisesti sokaisisi itsensä valkohehkuisella raudanpalalla.Private dick kirjoitti: Su Kesä 07, 2026 8:49 pmEn minä näe raija-liisan kirjoituksia, hää on kieltolistalla.
Sinitukkaisen siiderivalaan raijaliisan oksennuksien lukeminen olisi kuin joisi akkuhappoa aamukahvin sijaan ja aamiaiseksi vetäisi lautasellisen lekasoraa.Jack the Ripper kirjoitti: To Kesä 11, 2026 3:48 pm
Tuohan on kuin vapaaehtoisesti sokaisisi itsensä valkohehkuisella raudanpalalla.
Siitä huolimatta haluat sinua profiloitavan, tulkittavan siis minun toimesta lääketieteellisesti ja ehkä jopa rikosoikeudellisesti. Sinitukkaisuus ja siiderivalaisuus on jokseenkin psyk.s-hoitajuutta, joskin siitä puuttuu nenä-, napa- ja vaginakoru, joka kertoo karua kieltä siitä, että kaipaat heitä "auttajina" tosiasiallisesti ympärillesi (itseltä kieltäminen ja estotoiminta).Private dick kirjoitti: To Kesä 11, 2026 5:01 pmSinitukkaisen siiderivalaan raijaliisan oksennuksien lukeminen olisi kuin joisi akkuhappoa aamukahvin sijaan ja aamiaiseksi vetäisi lautasellisen lekasoraa.Jack the Ripper kirjoitti: To Kesä 11, 2026 3:48 pm
Tuohan on kuin vapaaehtoisesti sokaisisi itsensä valkohehkuisella raudanpalalla.
Tuo on putsarin sadas nikki. Ja uusi jo odottamassa eli noh_juuhSipi kirjoitti: Su Kesä 28, 2026 6:50 pm Toivoisin profilointia Syanidi-Simosta. Joko hänen itsensä toimesta tai jonkun aiheeseen perehtyneen. Nyt haisee nimittäin uusvanhalta kirjoittajalta, eli on lennossa vaihtunut nimimerkki.
Jos on lisäksi mahdollista, voisit Syanidi-SImo vaihtaa nimimerkkisi vielä kertaalleen. Ihan minun mielikseni.