Profilointeja käyttäjistä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Paikalla
Rescuer
Horatio Caine

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

rikkalapio kirjoitti: La Touko 30, 2026 8:07 pm Damfin on hintti ja multinikki joka yrittää esittää ovelaa miksi kukaan ei ole minua profiloinuyt olen pettynyt :lol:
rikkalapio=sikakoira
Eiköhän tuo ole ihan riittävä profilointi?
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
rikkalapio
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja rikkalapio »

Rescuer kirjoitti: La Touko 30, 2026 10:51 pm
rikkalapio kirjoitti: La Touko 30, 2026 8:07 pm Damfin on hintti ja multinikki joka yrittää esittää ovelaa miksi kukaan ei ole minua profiloinuyt olen pettynyt :lol:
rikkalapio=sikakoira
Eiköhän tuo ole ihan riittävä profilointi?
Yrittäisit edes Damfin :mrgreen:

Patoevä
Ei Eurooppa ole mikään USA:n vasalli muualla kun Venäjän propagandassa
- Schimanski -

"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.

Tiedättehän te."

-Trump-
Private dick
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Private dick »

Miksei minua profiloida? Tunnen itseni syrjityksi. :mrgreen:
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

damfin kirjoitti: La Touko 30, 2026 10:18 am
Järjetön määrä viestejä on suhteellista, kun sen suhteuttaa viestien määrään viikossa niin siitä tulee 17,7 viestiä viikossa kun nopealla vilkaisulla esimerkiksi tästäkin ketjusta löytyvä Yrjö on palstalla olonsa aikana ehtinyt postata 32,8 viestiä viikossa.
Suuri syy siihen miksi minulla noita viestejä on niin paljon johtuu myös siitä että olen ollut jatkuvasti tällä samalla nimimerkillä.
Tervetuloa mono-nikkien harvalukuiseen joukkoon.

Mulla tuo 32,8/vkk selittyy ehkä valtaosin sillä, että kohdallani tuo laskenta alkoi jo silloin, kun nikkini oli vielä "Yrjö Yrjönsuuri", jonka vaihdatutin moderoinnin toimesta. Tuolloin kirjoitin toisinaan tarpeettomankin paljon kommentteja.
X X X X X
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Private dick kirjoitti: Su Touko 31, 2026 6:58 am Miksei minua profiloida? Tunnen itseni syrjityksi. :mrgreen:
Ei sinua syrjitä niin kuin valkoihoisia kantaväestöön kuuluvia heteromiehiä Helsingissä kaupungin toimesta, joten kas tässä ole hyvä:

Private dick, vastuulääkäri RL11/6 tallentaa puhettaan sanelukoneeseen kirurgeille tyypillisesti:

"alkuperäisesti FVS-sikiö, nykyinen tuikitavallinen kyfoosinen sairaseläkkeellä oleva paskahousu. Lompakossa on vammaiskortti ja S-ketjun vihreä Visa electron, jolla voi nostaa edunvalvojan antamia kymppejä tai maksaa kassalla muumilimuja, joita tämä elukka näpistää säännöllisesti, kuten muutkin kehitysvammaiset.

Kärsii uloste- ja virtsankarkailun tähdittämästä koliikista, koska väliaivojen hypotalamus on paskana, eikä toimi kunnolla.

Tämä artriittinen aikuissikiö tulisi olla Suomen lajitietokeskuksen sivuston osiossa, josta löytyy taksonomiatietoja näistä korsolaisista elämänkoulutorakoista ja muista alkoholistiperheiden vahinkolapsista.

Näitä epämuodostuneita ja älyllisiä ongelmia omaavia "rikosdekkareita" ja muita paskahousuja syntyy perinnöllisistä sukurutsasta johtuvista geenivirheistä.

Nokkonenkin on kasvina hyödyllisempi kuin tämä tarpeeton syöjä, jota 1940-luvun Saksan hallinto kuvasi termillä Lebensunwertes Leben. Adolf Hitlerin ja NSDAP:n harjoittama Saksan 30-luvun politiikka ei ollut mitään muuta kuin puhdasta lääketiedettä, joka pystyi desinfioimaan mm. Mustalaisia, private dickejä, neekereitä ja homoja sekä muita bakteereja ja viruksia."
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
ASierra
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja ASierra »

Ai saatana 🤣^

Putsarin diagnoosikin olisi kiva kuulla
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
Bird
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Bird »

Ihan hiton hauska toikin. 😂

Private dick: saitko, mitä halusit? :D

Mut profiloitiin jo joskus aiemmin ja se oli sen arvoista. :lol:
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Private dick
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Private dick »

Bird kirjoitti: Su Kesä 07, 2026 8:36 pm
En minä näe raija-liisan kirjoituksia, hää on kieltolistalla.
Bird
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Bird »

Private dick kirjoitti: Su Kesä 07, 2026 8:49 pm
Bird kirjoitti: Su Kesä 07, 2026 8:36 pm
En minä näe raija-liisan kirjoituksia, hää on kieltolistalla.
Oivoi. Omasta mielestäni se on suuri menetys: tuokin hänen kirjoittama profiili oli tosi hyvä — ja hauska. Eikä se oikeasti tokikaan sinua kuvaa. :)
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Vastaa Viestiin